Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salutare, de curând ne-am mutat pe Orange. SMART TV-ul Samsung este programat zilnic sa înregistreze pe hard disk extern anumite emisiuni. De multe ori găsim înregistrarea fără sonor. Am investigat și am aflat ca dacă fac altceva concomitent cu înregistrarea (replay de pe disk alta înregistrare) nu am sonor. Pe celelalt operator nu am avut niciodată astfel de probleme. Idei, soluții?
Răspunsuri
Buna @Alexandra,
Ne poți spune ce model de smart tv folosești?
Bună,
Eu cred că problema este din setări, adică ar trebui să se facă altele corespunzătoare. Mai încearcă și alte variante!
Succes!
TV-ul e Samsung UE32ES6100. Lipsa sunetului este intermitenta. Daca sunt pe canalul de inregistrare si doar pun pe TimeShift, nu am probleme. Daca e vorba de setari va rog sa ma ajutati, ce setari, unde?
Buna @Alexandra_42,
Mulțumim ca ai publicat modelul de televizor. Nu am găsit o soluție pentru problema ta de aceea iți recomand sa iei legătura cu Samsung pentru a verifica acest tip de eroare.
https://www.samsung.com/ro/support/contact/#contactinfo
Nu uita sa ne spui daca s-a rezolvat.
@Alexandra, ai rezolvat problema cu înregistrarea? Te așteptăm să revii cu informații noi.
Nu am gasit solutie ci doar ne-am adaptat la situatia actuala: nu mai folosim nici o aplicatie ce are nevoie de HDD in timpul inregistrarii. (nu e tocmai comod). Daca nu se umbla la televizor in timpul inregistrarii nu am observat nici o problema. Pentru mine este clar o problema de modul in care este modulat/demodulat semnalul atat timp cat pe reteaua DIGI nu am intampinat astfel de probleme. (acelasi TV, aceeasi versiune de soft la TV, acelasi HDD).
Alexandra_42 a răspuns
DanielaH a răspuns
rafa.helper a răspuns
Alexandra_42 a răspuns
Vio73 a răspuns
rafa.helper a răspuns
Alexandra_42 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.