Întrebare fară răspuns

Cum verific ce resurse mai am si in ce ordine se consuma resursele pe Orange PrePay?

Am observat că au fost câteva întrebări despre verificarea consumului pentru Orange PrePay și despre ordinea în care se consuma resursele, de aceea ne-am gândit că ar fi util un topic separat.

 

Cum verific ce resurse mai am disponibile pe PrePay și care este perioada lor de valabilitate?

  • din contul My Orange (web sau aplicație mobilă), secţiunea „Consum și facturi”/ „Cronos”
  • prin apel gratuit la numărul scurt 333 sau *133# - vei primi imediat un mesaj scris pe telefon
  • din străinătate prin apel gratuit la *133#

 

Pentru a primi o informaţie actualizată despre traficul de internet disponibil este indicată închiderea în prealabil a sesiunii de date pentru a se putea citi corect resursele rămase.

Serviciul Cronos / Credit Info este gratuit atât în perioada de activitate a contului, cat şi în perioada de graţie.

 

Cum se actualizează serviciul Credit Info?

  • prin apel la 333 sau *133# actualizarea informaţiilor se face în timp real, imediat după solicitare
  • în contul My Orange informaţia se va actualiza automat la fiecare autentificare în cont sau atunci cand se folosește butonul de refresh al browserului utilizat

 

Pentru traficul de internet, vei primi informația actualizată dacă în prealabil a fost închisă sesiunea de date sau dacă a trecut cel puțin o oră de la ultima accesare a Internetului.

 

În ce ordine se consumă resursele de pe cartela PrePay?

Resursele de pe cartela ta PrePay se consumă în funcţie de disponibilitatea lor în cont, în ordinea de mai jos:

  • primele se consumă beneficiile incluse în bonusurile primite în programul de loialitate PrePay Bonus sau alte bonusuri promoţionale cu valabilitate de până la 30 de zile
  • apoi se consumă resursele incluse în opţiuni şi cele incluse în bonusurile promoţionale cu valabilitate mai mare de 30 de zile
  • la final se consumă din creditul plătit, provenit din reîncărcare sau de la achiziţionarea cartelei PrePay

 

Știm că aici în comunitate avem printre voi mulți utilizatori PrePay. Dacă aveți și voi recomandări suplimentare pentru utilizatorii noi vă rugăm să le postați aici.

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Eu am o problemă cu prorata și alți termeni interpretați de la an la an funcție de cine-i la butoane... dar trecem și peste aceasta cu flexul... de 12 euro nelimitat 5G fără perioadă minimă contractuală. Și-uite așa după aproape 20 de ani de mariaj te gândești la un divorț amiabil.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Sunt detalii care este bine să fie știute și de care să se țină cont! Eu personal, nu folosesc momentan un prepay, dar nu se știe niciodată!
Mulțumim pentru precizări!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!