Întrebare cu răspuns(uri)

Pot deschide coletul in momentul in care curierul soseste cu acesta?

buna... pot deschide coletul in momentul in care curierul soseste cu acesta?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Buna @Lari,
‏‏‎ ‎
Da, poti deschide si verifica coletul inainte de a pleca curierul.
Mai jos textul extras din "Termeni si conditii pentru magazin online":
"La livrare este necesara semnatura de primire si verificarea continutului pachetului in prezenta curierului. Orice reclamatie ulterioara in legatura cu lipsa unor elemente din pachetul primit nu va fi acceptata de Orange Romania."
‏‏‎ ‎
Daca te-a ajutat acest raspuns nu uita sa apesi ❤ sau sa il marchezi ca solutie.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (1)

33%

1 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

33% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Buna @Lari,
‏‏‎ ‎
Da, poti deschide si verifica coletul inainte de a pleca curierul.
Mai jos textul extras din "Termeni si conditii pentru magazin online":
"La livrare este necesara semnatura de primire si verificarea continutului pachetului in prezenta curierului. Orice reclamatie ulterioara in legatura cu lipsa unor elemente din pachetul primit nu va fi acceptata de Orange Romania."
‏‏‎ ‎
Daca te-a ajutat acest raspuns nu uita sa apesi ❤ sau sa il marchezi ca solutie.

Salutare!
În general, este acceptată această soluție la majoritatea operațiunilor de acest gen, deci este valabil si în acesr caz.
Succes!

Formularea - "La livrare este necesara semnatura de primire si verificarea continutului pachetului in prezenta curierului." - este abigua si poate fi speculata de curier in favoarea lui.

De regula curierul va deschide acea punga de plastic in care se afla coletul si o sa verifice continutul cu ce apare pe factura, fara sa verifice produsul in sine.

Daca ai unele retineri poti comanda un produs cu ridicare din Orange Shop. Acolo poti verifica continutul coletului in prezenta unui angajat.

Da, poți deschide coletul la livrare și funcție de ceea ce ai comandat este recomandat să-l deschizi, ca să nu te trezești cu alte obiecte, în loc de telefon.

P. S. Odată ridicat produsul din Shop, nu mai are posibilitatea returnării în 14 zile.

@FaraUnID, curierul nu deschide coletul pentru tine, tu trebuie sa il deschizi in prezenta lui si sa raportezi orice paguba sau lipsa.
La ce te referi cu aceasta afirmație: "fara sa verifice produsul in sine"?
Ce așteptări ai tu când ai opțiunea de a verifica un colet la primire?
Stii ce presupune verificarea coletului la primire?

Plaseaza o comanda in magazinul online si o sa te convingi singur!

Curierul atat face: Deschide acea punga de plastic in care se afla produsul / produsele, verifica continutul coletului conform facturii sau a procesului verbal si se uita sa vada daca ambalajul produsului si/sau sigiliile sunt intacte. Atat si nimic mai mult.

Cam asta inseamna verificare colet. Pentru coletele trimise de Orange nu este specificat nicaieri, la modul express, "Verificare colet si produsele aferente, in sine. Ramaneti langa destinatar pana cand acesta verifica fiecare produs din colet si confirma ca totul este ok!"

Comanda tu 100 carduri de memorie sau stick-uri USB sa vad si eu care este acel curier care sta langa tine pana verifici tu fiecare produs in parte.

Conform procedurilor internet aceste verificari NU se fac in masina firmei de curierat pentru a nu lasa loc de interpretari. Din moment ce ambalajul original este intact si produsul sigilat pe curier nu-l mai intreseaza alte aspecte.

Ca nu degeaba sunt semnalate N cazuri in care X-ulescu a comandat un produs de 6000 lei si primit suruburi, plastelina, cuie sau chiar situatii in care produsul nu a mai ajuns la destinatarul de drept, acesta fiind "pierdut fara urma pe traseu".

Pentru ca foarte multe magarii de genul acesta se fac de catre angajatii firmelor de curierat, chiar daca ei spun ca de la ei produsele au plecat sigilate.

@FaraUnID subiectele si nemulțumirile menționate de tine pot fi discutate in altă întrebare.
PS: inca astept răspuns la întrebările puse mai sus :)

Așteaptă, că doar nu te oprește nimeni!

Cum am spus deja, comanda tu 100 carduri de memorie și spune-ne și noua dacă angajatul firmei de curierat a stat lângă tine pana ai verificat tu fiecare card în parte!

De fiecare dată când am avut opțiunea "deschidere colet" ( de obicei la obiecte de valoare și chiar e recomandat să ai opțiunea asta când comanzi ceva scump) curierul a deschis coletul și m-a lăsat să verific ce e acolo (fără să mă grăbească sau să spună ceva).
Nu am pățit nimic neplăcut.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!