Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Canalul DW - eroare Orange TV go

Canalul DW din Orange TV go nu funcționează de ceva vreme. Este afisat următorul mesaj: c004 a aparut o eroare. Momentan nu se poate porni canalul.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Salutare!
Din păcate, și la mine observ același mesaj ( eroare). Sper să vadă cine trebuie acest topic și să rezolve cât mai repede aceste erori din aplicație!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Observ ca s-a mai raportat nefunctionalitatea asta pe alte topicuri: https://comunitate.orange.ro/questions/2537937-rezolvat-orange-tv-go-merge-google-tv-chromecast

Banuiesc ca si cauza e aceeasi. Si presupun ca si solutia trebuie sa vina tot de la Orange.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Sunt mai multe canale ce arată de multă vreme această eroare, dar unele nu sunt interesante și probabil că de aia nu s-au raportat ca și nefuncționale.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut,
In acest moment canalul este functional. Te rugam sa verifici si sa ne anunti daca mai intampini dificultati. Multumim.

Mie nu-mi funcționează avum Docubox HD în aplicație!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Vio73, colegii noștri de la departamentul tehnic au făcut niște modificări la canalul respectiv și ar trebui să fie funcțional acum. Ne poți confirma, te rog?
@CLAUDIU_14, este OK și la tine cu DW?

Și la mine e în regulă, mulțumesc! Chiar m-a contactat un domn de la Departamentul Tehnic ieri!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Nici la mine nu funcționează! Mai sunt și altele din ce văd, cum ar fi Orizont tv. Sincer, nu prea mă dau în vânt după ele, dar ar trebui să fie funcționale!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Intr-adevar, sunt probleme cu acest doua canale, precum si cu Orizont TV. Colegii incearca sa remedieze cat mai rapid aceasta situatie. Multumim pentru sesizare si ne cerem scuze pentru acest inconvenient.

Mulțumesc frumos! Văd că e în regulă acum.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!