Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Canalul DW din Orange TV go nu funcționează de ceva vreme. Este afisat următorul mesaj: c004 a aparut o eroare. Momentan nu se poate porni canalul.
Răspunsuri
Salutare!
Din păcate, și la mine observ același mesaj ( eroare). Sper să vadă cine trebuie acest topic și să rezolve cât mai repede aceste erori din aplicație!
Observ ca s-a mai raportat nefunctionalitatea asta pe alte topicuri: https://comunitate.orange.ro/questions/2537937-rezolvat-orange-tv-go-merge-google-tv-chromecast
Banuiesc ca si cauza e aceeasi. Si presupun ca si solutia trebuie sa vina tot de la Orange.
Sunt mai multe canale ce arată de multă vreme această eroare, dar unele nu sunt interesante și probabil că de aia nu s-au raportat ca și nefuncționale.
Salut,
In acest moment canalul este functional. Te rugam sa verifici si sa ne anunti daca mai intampini dificultati. Multumim.
Mie nu-mi funcționează avum Docubox HD în aplicație!
@Vio73, colegii noștri de la departamentul tehnic au făcut niște modificări la canalul respectiv și ar trebui să fie funcțional acum. Ne poți confirma, te rog?
@CLAUDIU_14, este OK și la tine cu DW?
Da, DW funcționează acum. Multumesc
Și la mine e în regulă, mulțumesc! Chiar m-a contactat un domn de la Departamentul Tehnic ieri!
Looks sport 2 și Metropola TV au început sa afișeze aceeași eroare.
Nici la mine nu funcționează! Mai sunt și altele din ce văd, cum ar fi Orizont tv. Sincer, nu prea mă dau în vânt după ele, dar ar trebui să fie funcționale!
Salut! Intr-adevar, sunt probleme cu acest doua canale, precum si cu Orizont TV. Colegii incearca sa remedieze cat mai rapid aceasta situatie. Multumim pentru sesizare si ne cerem scuze pentru acest inconvenient.
Canalele Looks Sport 2, Metropola TV și Orizont TV sunt din nou funcționale. Mulțumim pentru înțelegere.
Mulțumesc, verificați va rog și național TV.
@CLAUDIU, și canalul Național TV este acum funcțional.
Mulțumesc frumos! Văd că e în regulă acum.
Vio73 a răspuns
DanielaH a răspuns
CLAUDIU_14 a răspuns
DanielaH a răspuns
Orange Assistant a răspuns
Vio73 a răspuns
CLAUDIU_14 a răspuns
Vio73 a răspuns
CLAUDIU_14 a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Orange Assistant a răspuns
Vio73 a răspuns
arsradu a răspuns
Vio73 a răspuns
CLAUDIU_14 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.