Întrebare cu răspuns(uri)

Problema in vizionarea programelor HBO din aplicația Orange TV Go

Buna ziua...mi-am activat optiunea HBO HD acum cateva zile pe abonamentul meu de satelit..problema este ca in aplicatia Orange tv go am blocat acesul la programele HBO , dar pe tv am acces la ele..ma puteti ajuta va rog ?

Stefan_34
Stefan_34

Stefan_34

User level
Nivel
0
24 / 100
puncte
Custom field 2
Stefan_34
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut!
Poți să te loghezi cu numărul de telefon principal al contului sau să scanezi codul QR cu telefonul din aplicația Orange tv go de pe acesta, din meniul ,,setări". Te mai poți loga și cu useriul din My Orange, dacă ți se cere acest lucru. Dacă nu le vezi programele HBO în aplicație și ești logat deja, te deloghezi și reloghezi și poate va funcționa. Dacă nici așa nu funcționează, contactează Serviciul clienți pentru ajutor la numărul 0374.300.300 ( 300 din rețèaua Orange) sau pe Chat Djingo, din secțiunea Contactează-ne ( din My Orange), etc.
Succes!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (3)

100%

3 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut! Cred că trebuie să te conectezi in aplicația Orange TVGo cu același număr pe care îl ai la abonamentul de tv, presupunând că ai două sau mai multe numere de telefon. Ideea este că și eu am două numere, dar mă pot conecta pe Orange TVGo doar cu cel de abonament. Pe același principiu, cu numărul la care ai activat HBO trebuie sa te conectezi și pe aplicație.

Salut!
Poți să te loghezi cu numărul de telefon principal al contului sau să scanezi codul QR cu telefonul din aplicația Orange tv go de pe acesta, din meniul ,,setări". Te mai poți loga și cu useriul din My Orange, dacă ți se cere acest lucru. Dacă nu le vezi programele HBO în aplicație și ești logat deja, te deloghezi și reloghezi și poate va funcționa. Dacă nici așa nu funcționează, contactează Serviciul clienți pentru ajutor la numărul 0374.300.300 ( 300 din rețèaua Orange) sau pe Chat Djingo, din secțiunea Contactează-ne ( din My Orange), etc.
Succes!

@Stefan_34, mulțumim pentru marcarea soluției!
Înțeleg că ai rezolvat problema? Poți vizualiza acum programele HBO în aplicație?

Din pacate nu s-a rezolvat problema..am dat un email si sa vedem ce sa intampla !

Stefan_34
Stefan_34

Stefan_34

User level
Nivel
0
24 / 100
puncte
Custom field 2
Stefan_34

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!