Întrebare fară răspuns

Portare numar sau o mare teapa?

Buna, ieri am fost intr un magazin orange si am cerut portare numar. Mi s-a oferit un numar provizoriu si un contract de 15 euro/ luna. Astazi am primit sms pe numarul provizoriu ca s-a activat oferta cu 8 euro. Am sunat la relatii cu clienti si operatorul mi-a spus ca acest numar provizoriu a fost activat ca abonament cu 8 euro lunar. Intrebarea mea este: voi avea 2 abonamente sau acest abonament expira in momentul in care se porteaza numarul meu in orange? Multumesc anticipat.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Nu esti obligata sa pastrezi numarul provizoriu si implicit oferta activata pe acesta. De asemena nu esti obligata sa accepti acel numar provizoriu. Furnizorul acceptor trebuie sa iti asigure posibilitatea de a-ti porta numarul si fara asignarea unui număr de telefon provizoriu.

La momentul incheierii contractului pentru numarul de telefon a carui portare o soliciti, furnizorul acceptor iti poate aloca un numar de telefon provizoriu, dar este obligat sa-ti ofere posibilitatea de a opta pentru renuntarea la acest numar.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Multumesc, intre timp am descoperit pe aplicatie ca a mai fost activat de catre magazin ul alt numar cu un alt abonament de 8 euro , acum stau si ma gandesc oare de ce fac asa ceva acesti vanzatori. Imi spuneti va rog cum pot face? la relatii cu clientii mi au confirmat ca exista cel al doilea numar activ fara permisiunea mea sau stipulat in contractul pe care l am primit la repezeala inainte cu 5 minute sa inchida acest magazin.

In momentul in care portarea a fost finalizata, renunti la numarul provizoriu si implicit la acel abonament.

Faza cu numarul provizoriu poate avea 2 explicatii:

  • sa-ti asigure acces la serviciu cat timp numarul este in proces de portare;
  • sa se asigure ei ca in eventualitatea in care portarea nu are loc, poate o sa ramani cu numarul povizoriu ca abonament principal si in acet fel mai castiga un abonament;

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Oferta actuala de portare ofera 20% reducere pe intreaga perioada contractuala. In mod normal ramai cu numarul pe care l-ai portat. In cele cateva zile pana la portare primesti un numar ptovizoriu pe care il folosesti sau nu, tu decizi. Pe SIM-ul cu nr. provizoriu trece direct numarul portat care il va inlocui pastrand abon. in cazul tau cel dec15 euro daca ai optat pt. el. Daca portarea nu se realizeaza, ceea ce rar se intampla, poti renunta la abon. fara nicio obligatie. Cat despre abon. suplimenyar de 8 euro nesolicitat poti cere inchiderea lui in magazin, daca refuza, printr-o sesizare, i-ti recomand una scrisa pe site la Orange, acolo vei primi pe mail un numar de inregistrare. De obicei aceste abon. se inchid fara probleme cel putin la mine asa a fost. Mama a patit chestii din astea. Daca nu se rezolva trimiti o sesizare la ANPC si ti se va inchide, poti cere retrospectiv sa ti se compenseze in caz ca platesti vreo factura pana atunci. Stiu cat de neplacute sunt astfel de situatii. Din nefericire am avut parte de ele. Dar s-au rezolvat toaate fara sa apelez la ANPC. La Telekom am avut doua situatii de genul pe care ANPC le-a rezolvat. Tin sa mentionez ca aceste situatii dureaza deci inarmeaza-te cu rabfare. Apoi ANPC i-ti va clasa sesizarea daca nu ai dovada ca ai incercat rezolvarea cu operatorul. Pentru asta spuneam mail in scris. Orange e mai flexibil in domeniu, cel putin in cazul meu, doua apeluri si un mail a rezolvat problema. Am platit doua luni, eu nu am cerut compensare deoarece pe alt numar mi-au oferit o oferta buna de tot ce putini clienti o au. Asa ca am facut sa fie bine pt. toti. Iar Telekom si-a luat si o sanctiune considerabila deoarece a fost vorba de frauda, abon. incheiar fara acord titular, lipsa semnatura si plus abon. TV fara receiver si antena la locatie. Suna dur dar e realitate. Apropo si Digi are tendinte asemanatoare, vreau sa spun unnii angajati. As putea scrie istorie cu cazuri similare concrete dar acest topic nu e cteat pt asta. In concluzie vorbesti cu Orange daca nu se rezolva sesizare la ANPC

vasT
vasT

vasT

User level
Nivel
1
258 / 750
puncte
Custom field 2
vasT

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!