Întrebare cu răspuns(uri)

Schimbare SIM yoxo

Am mers in Orange Shop Constanta sa-mi schimb simul. Cel de acolo mi-a dat un SIM blank și a zis sa sun la 300 sau sa vorbesc pe messenger pe yoxo. Raspuns. Yoxo se poate face schimbarea doar în magazin ... cel din magazin a zis că e in online și nu poate schimba simul. Si stau cu simul blank in buzunar. Poate poate se găsește o soluție.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Christian, într-adevăr, confirmăm și noi informația primită de la Serviciul Clienți. În acest moment, schimbările de SIM pentru abonamentele Yoxo se pot face doar într-un magazin fizic.
Îmi pare rău pentru situația ta. Recomandarea noastră este să mergi din nou într-un Orange Shop.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Christian, într-adevăr, confirmăm și noi informația primită de la Serviciul Clienți. În acest moment, schimbările de SIM pentru abonamentele Yoxo se pot face doar într-un magazin fizic.
Îmi pare rău pentru situația ta. Recomandarea noastră este să mergi din nou într-un Orange Shop.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!