Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Mai am un an și jumătate de perioada minima contractuala.
Pana luna trecuta antivirusul BitDefender a fost gratis, inclus în abonament. Acum m-ar costa un euro pe luna.
Salut @Aurel200,
Aplicatia Orange Antivirus dezvoltata in parteneriat cu Bitdefender este oferita gratuit pentru toate abonamentele din oferta comercială activate după 16 septembrie 2013.
In mod normal aplicatia la activare primeste 6 luni de licenta, pentru a putea folosi aplicatia in continuare este necesar sa trimiti un mesaj catre Orange pentru a putea activa din nou o licenta de 6 luni pe contul tau de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Asta inseamna ca in 24 de luni trebuie sa intri in contact cu Orange de cel putin 3 ori pentru a activa o noua licenta pe contul tau.
De 2 ani eu tot fac acest lucru pe 3 numere, iar pana in acest moment nu s-a gasit o solutie care sa rezolve aceasta problema definitiv desi este necesar. :(
Singura solutie oferita este cea explicata mai sus pentru moment.
Daca te-a ajutat acest raspuns nu uita sa apesi ❤ sau sa il marchezi ca solutie.
Alte răspunsuri
Salutare!
Probabil că au schimbat ceva, pentru că și la mine apare că opțiunea nu este compatibilă cu pachetul meu. Sunt sigir că se găsesc însă soluții alternative!
Succes!
@Aurel200, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și aștept răspunsul tău.
Ai primit cumva un mesaj pe telefon legat de expirarea valabilității antivirusului?
Salut @Aurel200,
Aplicatia Orange Antivirus dezvoltata in parteneriat cu Bitdefender este oferita gratuit pentru toate abonamentele din oferta comercială activate după 16 septembrie 2013.
In mod normal aplicatia la activare primeste 6 luni de licenta, pentru a putea folosi aplicatia in continuare este necesar sa trimiti un mesaj catre Orange pentru a putea activa din nou o licenta de 6 luni pe contul tau de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Asta inseamna ca in 24 de luni trebuie sa intri in contact cu Orange de cel putin 3 ori pentru a activa o noua licenta pe contul tau.
De 2 ani eu tot fac acest lucru pe 3 numere, iar pana in acest moment nu s-a gasit o solutie care sa rezolve aceasta problema definitiv desi este necesar. :(
Singura solutie oferita este cea explicata mai sus pentru moment.
Daca te-a ajutat acest raspuns nu uita sa apesi ❤ sau sa il marchezi ca solutie.
Eu am acel mesaj de expirare a antivirusului și chiar nu înțeleg de ce!
Acu câțiva ani când am instalat Orange antivirus, nu m-am lovit de aceasta problemă.
@rafa_helper, interesant ce spui. Mulțumesc frumos :)
M-au sunat cei de la Orange și problema s-a rezolvat.
@Aurel200, ne bucurăm că s-a rezolvat. Ne spui, te rog, și care a fost problema? Experianța ta poate fi utilă și pentru alți membri din Comunitate.
Mulțumim și te mai așteptăm.
O să încerc și eu să rezolv. Mulțumesc frumos!
Vio73 a răspuns
DanielaH a răspuns
rafa.helper a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
rafa.helper a fost desemnat cel mai bun respondent
Aurel200 a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
rafa.helper a fost desemnat cel mai bun respondent
rafa.helper a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Aurel200 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.