Întrebare fară răspuns

Huawei P30 Pro la un preț ridicol de mic nu se lasă a fi cumpărat

Vulpea care nu ajunge la struguri spune că sunt acri sau... era prea frumos ca să fie adevărat :)

Intru azi în contul meu Orange, varianta web și-mi sare în ochi la telefoane recomandate Huawei P30 Pro 128GB Dual SIM Breathing Crystal la prelungirea contractului.

Dau click imediat pe ofertă, ajung în magazinul online Orange pe pagina produsului: prețul afișat 316,69 lei cu prelungirea contractului, dau click pe continuă - apare popup în care-mi explică faptul că produsul poate fi cumpărat doar cu prelungirea abonamentului curent sau prin migrarea la unui mai avantajos (superior ca valoare cred).

Apăs pe CUMPĂRĂ, începe să se rotească imaginea aia de preîncărcare și eroare: exception:java.lang.NumberFormatException: For input string: "9,52"

Dau refresh, F5, CTRL+F5... nimic... scroafa moartă-n popșoi, vorba unui coleg de suferință de pe aici.

Sun la 300 ca să raportez situația, îmi răspunde o operatoare orientată pro-client și foarte descurcăreață (mulțumesc Anica), îi spun durerea mea de neuroni, verifică prin intermediul unui cont de test și telefonul era la vreo 1.000 lei și un pic. Îmi spune să fac o sesizare scrisă pe o adresă de email, o scriu și o documentez cu capturi de ecran.

Apoi mă apuc de făcut teste, mă deloghez și mă loghez din nou... aceeași poveste, schimb browserele... aceeași poveste... mă uit și la alte telefoane mobile... prețuri realiste chiar dacă eu n-aș da atât pe ele... numai Huawei P30 PRO 128GB se încăpățânează să coste doar 316,69 lei chiar și atunci când aleg altă culoare.

De supărare schimb moneda crezând că de fapt prețul ar fi 316,69 euro dar ți-ai găsit: când trec de la lei în euro în magazinul online telefonul cu pricina se încăpățânează să coste doar 64 euro. Și e nou nu refurbished, resigilat sau recondiționat.

Apoi după atâta transpirație mă lovește inspirația: socrul meu are același tip de abonament ca mine, eu sunt cel care mă ocup de contul lui că el are o vârstă când nu mai are nici o afinitate pentru tehnologiile acestea. Intru frumos în contul secund, verific prețul telefonului buclucaș și-mi cad plombele: peste 1900 lei la prelungirea abonamentului cu 24 luni.

Scuip în sân, îmi fac vreo 2 - 3 cruci, apăs instinctiv CTRL+ALT+DELETE și curăț browerul de toate datele stocate anterior, cache-ul cum s-ar spune.

Apoi intru din nou în contul meu și SURPRIZĂ: același preț mic la care râvnesc și acum, aceeași imposibilitate de-al comanda... eroare.

Sunt conștient că pe undeva e o eroare... deși după umila mea părere eroarea aceea trebuie să se propage uniform peste tot: avem aproximativ același INPUT - mă refer la abonamentul meu și al socrului meu, dar OUTPUT-ul este total diferit. Singura diferență e că eu în 20 de ani am cumpărat doar 2 - 3 telefoane prin programul de fidelizare, iar socrul meu nu a ratat niciodată ocazia de a-și schimba telefonul astfel.

Mi-ar plăcea ca Orange să-și spele păcatele oferindu-mi telefonul la prețul acela ridicol de mic, dar mai mult decât atât mi-ar face o deosebită plăcere ca noi utilizatorii și clienții să nu mai fim transformați fără voia noastră în cobai.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Bun venit in reteaua numarul 1!

Printr-o experienta similara am trecut cu un Huawei P40 Pro "rasarit" la un moment dat in contul de client, la un pret initial ridicol de mic. In cele din urma s-a demostrat faptul (daca mai era nevoie) ca afara-i vopsit gardul, inauntru-i leopardul.

La vremea respectiva nu am mai deschis topic nou ca oricum nu avea rost. Mai toate problemele semnalate de mine aici, in comunitate au avut solutii de tipul "trimite echipamentul in service" , "cumpara un telefon de 1000 euro si efectueaza niste teste de viteza, dupa care mai discutam" , "lista de canale nu este contractuala" , "totul functioneaza in parametrii" !

@FaraUnID eu am citit povești și Orange a confirmat atunci că așa au stat lucrurile: la o ediție de Black Friday de acum câțiva ani lista cu reduceri a fost încărcată un pic greșit și s-au comandat un număr relativ mare de telefoane la prețuri ridicol de mici.

Atunci Orange s-a lăudat că va onora toate comenzile la prețurile respective urmând un mai vechi exemplu eMAG.

Mi-am imaginat că pot fi la fel de norocos dar uite că am ghinionul să nu pot finaliza tranzacția. Nu sunt totuși absurd...

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut, aproape in aceeasi situatie sunt eu de trei zile, aceeasi eroare ("9,52") dupa ce dau "cumpara". Am luat legatura pe toate canalele posibile cu ei, am fost doar pasat de la unul la altul. Cu toate ca sunt multumit de ei pana acum faze de genul asta nu imi convin asa ca am luat deja legatura cu alt operator, astept oferta si portez toate sim-urile (firma). Si nu, nu este vorba de vreo oferta incredibila, la aceeasi bani pot cumpara telefonul din alta parte, aici mi-ar fi convenit sa-l iau in rate (cu sau fara avans) si sa nu-mi bat capul cu platile pt ca veneau pe factura principala.
Gabi

Orange Neva Rise a fost listat, intr-o perioada, la 355 euro pret standard. Am semnalat personal acest aspect si cica totul a fost dintr-o eroare regretabila.

Ma intreb, in acest caz, daca au fost nefericiti care plasat comezi pentru un telefon de 355 euro cu 1GB RAM si 8GB ROM: ulterior au beneficiat de ceva masuri compensatorii, reteaua numarul 1 a anulat comanda sau reteaua numarul 1 a onorat comanda la pretul listat?

Tu ce crezi?

Colegii noștri au făcut și ei o simulare în magazinul online și prețul telefonului apare afișat corect.
@alterego, poți să pui o captură de ecran, te rog?
În ceea ce privește eroarea "exception:java.lang.NumberFormatException: For input string: "29,75". , ea este cunoscută - afectează doar o parte din clienți, atunci cand se accesează din pagina Magazinului Online - categoria Telefoane - Detalii, la un anumit telefon din ofertă pagina care se deschide are această eroare și nu afișează prețul și tipul telefonului, ci doar descrierea și specificațiile tehnice. Colegii noștri lucrează la remediere dar, din păcate, nu avem în acest moment un termen pentru soluționare.
Vom reveni aici când vom avea confirmarea că s-a rezolvat.

@DanielaH am trimis capturi pe email... aici nu pot pentru că apar date personale... numărul de telefon...

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Perfect, dacă deja ai depus deja o sesizare la noi, înseamnă că situația ta este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Te așteptăm să revii cu feedback. Mulțumim.

No, uitați la captură... să-mi zică cineva că sunt eu dus cu pluta sau că n-am toate țiglele pe casă... Orange vreau un cadou de ziua mea :)

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2
Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Cum să nu-ți vină să o iei pe arătură... peste tot telefonul cu pricină te ademenește cu preț de dumping :)

De aici https://www.orange.ro/myaccount/reshape/packages-and-opti...

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Da...și eu am văzut azi o super oferta la p30 pro , la Galaxy fold , la S21 Ultra și chiar am vrut să cumpăr...toate bune și frumoase până când ajung la plată : nu poți cumpăra până la data de xx.04.21 doar daca migrez la un abonament mai avantajos.Apas dedesubt pe un abonament mai mare că valoare...surpriza , trece la următorul pas , prețul rămâne super , îmi iau fold...când dau mai departe nimic...nimic..pur și simplu rămâne linia de încărcare la 10% .
Ori se poate ori nu se poate prin migrare la abonament mai mare (nu mai avantajos) să beneficiezi de o oferta înainte de data expirării contractului.
Nu mai înțeleg nimic sau doar e o problema tehnică

Gata! S-a rezolvat în stil balcanic și acum "future is orange"... brusc, deodată și peste noapte am devenit indezirabil iar numărul meu de telefon nu este eligibil pentru această achiziție singura opțiune fiind trecerea la abonamentul Smart Plus 25 pentru care prețul telefonului este de 168 euro.

În weekend am discutat cu cineva de la fidelizare/retenție, un tip de nota 10, și mi-a spus că abonamentul meu nu se mai află în oferta curentă și probabil de aici această anomalie de preț pe care oricum o vedeam doar eu.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

@alterego: Bun venit în clubul ”indezirabililor”. Nu-ți spun ce trebuie să faci. Cu siguranță știi deja. La mine deja povestea ta are 12 luni, 11 săptămâni si vreo 10 zile vechime...

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Asta a fost modelul de business implementat de reteaua numarul 1 "Clickbait" combinat cu "Black Hat Seo" !!!

Principalul obiectiv este acele de a te atrage in site. Din moment ce fraierul a muscat momeala si a efectuat click, poate si cumpara ceva din magazinul online.

Exemplu de "Clickbait" combinat cu "Black Hat Seo" by reteaua numarul 1:

  • tastati pe Google BlackBerry Passport;
  • printre primele rezultate afisate, reteaua numarul 1 are 2 pagini indexate referitoare la acest model, ambele rezultate fiind pagini din magazinul online;
  • Doar ca..... doua puncte si liniuta de la capat

    • acest model nu se afla pe stoc da cativa ani;
    • acest model nu se mai fabrica de cativa ani;
    • acest model nu mai revine pe stoc;

    Si cu toate acestea se regaste in index-ul Google pentru cautarile organice. De ce? Pentru a atrage vizite in site!

    @Reteaua numarul 1 Deschidem un topic de tema asta?

Haideți să vin și cu o veste bună că de vești proaste v-ați saturat: Huawei P30 Pro este singurul telefon mobil pentru care nu sunt eligibil...

Mă împăcasem cu ideea că abonamentul meu a ieșit din oferta Orange și trebuie să mă tele-portez dar acum că pot să cumpăr oricare alt telefon la prețuri reale mă grăbesc să-mi prelungesc contractul :)

Până aici am glumit serios, citiți printre rânduri, mai departe fac mișto: cum oameni buni să rezolvi astfel o problemă despre care voi ați spus că se manifestă la mai mulți clienți? Dacă vă spun că și pisicile mele pe baza experiențelor lui Pavlov rezolvă mai elegant o astfel de problemă, vă jignesc?!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Update - eroarea "exception:java.lang.NumberFormatException: For input string: "29,75" a fost remediată în data de 26 februarie 2021.

@DanielaH dacă spuneți că s-a rezolvat insist ca Orange să aibă sânge în instalație pentru a-mi oferi acest telefon la prețul pe care mi-l tot afișează ostentativ: 316,63 lei cu prelungire contract...

Nu știu ce s-a rezolvat dar așa cum am scris în alte două comentarii anterioare produsul respectiv nu mai putea fi cumpărat în schimb celelalte putea.

Acum avem aceeași poveste numai că nu mai avem eroarea ci rămâne suspendat într-un mare vid după ce vrei să finalizezi tranzacția.

Și știți de ce se întâmplă aceasta? Comentând codul care generează eroarea: ca dezvoltator de software uneori când dai peste o eroare care nu are implicații deosebite se preferă mascarea mesajului de eroare în locul rezolvării erorii.

Captura atașată este de astăzi 2 martie orele 10 și ceva...

Și-apoi vă întrebați de ce vine un p***frici ca mine și are o atitudine anti-nuștiu ce... uite de aceasta doamnă @MihaelaC... că în multinaționala Orange se bagă gunoiul sub preș și credem că am făcut curățenie.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Uitați și prețul în euro... total de plată 64 euro DA... să nu-ți bagi picioarele în ceva? Că de calitatea serviciilor de rețea nu mă pot plânge... dar când ajungi să interacționezi efectiv cu oamenii din spatele butoanelor de la Orange & Co... până la Dumnezeu te papă sfinții...

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

@alterego, colegii mei au încercat să facă mai multe simulări, dar situația/ eroarea menționată de tine nu s-a replicat.

@DanielaH hai să o lăsăm baltă... ultima dată când am verificat telefonul nu mai era în stoc... și așa cum spuneam în privat eu sunt... crazy....

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!