anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Huawei P30 Pro la un preț ridicol de mic nu se lasă a fi cumpărat

Neaplicabil
Vulpea care nu ajunge la struguri spune că sunt acri sau... era prea frumos ca să fie adevărat 🙂
Intru azi în contul meu Orange, varianta web și-mi sare în ochi la telefoane recomandate Huawei P30 Pro 128GB Dual SIM Breathing Crystal la prelungirea contractului.
Dau click imediat pe ofertă, ajung în magazinul online Orange pe pagina produsului: prețul afișat 316,69 lei cu prelungirea contractului, dau click pe continuă - apare popup în care-mi explică faptul că produsul poate fi cumpărat doar cu prelungirea abonamentului curent sau prin migrarea la unui mai avantajos (superior ca valoare cred).
Apăs pe CUMPĂRĂ, începe să se rotească imaginea aia de preîncărcare și eroare: exception:java.lang.NumberFormatException: For input string: "9,52"
Dau refresh, F5, CTRL+F5... nimic... scroafa moartă-n popșoi, vorba unui coleg de suferință de pe aici.
Sun la 300 ca să raportez situația, îmi răspunde o operatoare orientată pro-client și foarte descurcăreață (mulțumesc Anica), îi spun durerea mea de neuroni, verifică prin intermediul unui cont de test și telefonul era la vreo 1.000 lei și un pic. Îmi spune să fac o sesizare scrisă pe o adresă de email, o scriu și o documentez cu capturi de ecran.
Apoi mă apuc de făcut teste, mă deloghez și mă loghez din nou... aceeași poveste, schimb browserele... aceeași poveste... mă uit și la alte telefoane mobile... prețuri realiste chiar dacă eu n-aș da atât pe ele... numai Huawei P30 PRO 128GB se încăpățânează să coste doar 316,69 lei chiar și atunci când aleg altă culoare.
De supărare schimb moneda crezând că de fapt prețul ar fi 316,69 euro dar ți-ai găsit: când trec de la lei în euro în magazinul online telefonul cu pricina se încăpățânează să coste doar 64 euro. Și e nou nu refurbished, resigilat sau recondiționat.
Apoi după atâta transpirație mă lovește inspirația: socrul meu are același tip de abonament ca mine, eu sunt cel care mă ocup de contul lui că el are o vârstă când nu mai are nici o afinitate pentru tehnologiile acestea. Intru frumos în contul secund, verific prețul telefonului buclucaș și-mi cad plombele: peste 1900 lei la prelungirea abonamentului cu 24 luni.
Scuip în sân, îmi fac vreo 2 - 3 cruci, apăs instinctiv CTRL+ALT+DELETE și curăț browerul de toate datele stocate anterior, cache-ul cum s-ar spune.
Apoi intru din nou în contul meu și SURPRIZĂ: același preț mic la care râvnesc și acum, aceeași imposibilitate de-al comanda... eroare.
Sunt conștient că pe undeva e o eroare... deși după umila mea părere eroarea aceea trebuie să se propage uniform peste tot: avem aproximativ același INPUT - mă refer la abonamentul meu și al socrului meu, dar OUTPUT-ul este total diferit. Singura diferență e că eu în 20 de ani am cumpărat doar 2 - 3 telefoane prin programul de fidelizare, iar socrul meu nu a ratat niciodată ocazia de a-și schimba telefonul astfel.
Mi-ar plăcea ca Orange să-și spele păcatele oferindu-mi telefonul la prețul acela ridicol de mic, dar mai mult decât atât mi-ar face o deosebită plăcere ca noi utilizatorii și clienții să nu mai fim transformați fără voia noastră în cobai.
23 Răspunsuri 23

FaraUnID
Campion certificat
Bun venit in reteaua numarul 1! Printr-o experienta similara am trecut cu un Huawei P40 Pro "rasarit" la un moment dat in contul de client, la un pret initial ridicol de mic. In cele din urma s-a demostrat faptul (daca mai era nevoie) ca afara-i vopsit gardul, inauntru-i leopardul. La vremea respectiva nu am mai deschis topic nou ca oricum nu avea rost. Mai toate problemele semnalate de mine aici, in comunitate au avut solutii de tipul "trimite echipamentul in service" , "cumpara un telefon de 1000 euro si efectueaza niste teste de viteza, dupa care mai discutam" , "lista de canale nu este contractuala" , "totul functioneaza in parametrii" !

Neaplicabil
@FaraUnID eu am citit povești și Orange a confirmat atunci că așa au stat lucrurile: la o ediție de Black Friday de acum câțiva ani lista cu reduceri a fost încărcată un pic greșit și s-au comandat un număr relativ mare de telefoane la prețuri ridicol de mici. Atunci Orange s-a lăudat că va onora toate comenzile la prețurile respective urmând un mai vechi exemplu eMAG. Mi-am imaginat că pot fi la fel de norocos dar uite că am ghinionul să nu pot finaliza tranzacția. Nu sunt totuși absurd...

GabiN
Începător
Salut, aproape in aceeasi situatie sunt eu de trei zile, aceeasi eroare ("9,52") dupa ce dau "cumpara". Am luat legatura pe toate canalele posibile cu ei, am fost doar pasat de la unul la altul. Cu toate ca sunt multumit de ei pana acum faze de genul asta nu imi convin asa ca am luat deja legatura cu alt operator, astept oferta si portez toate sim-urile (firma). Si nu, nu este vorba de vreo oferta incredibila, la aceeasi bani pot cumpara telefonul din alta parte, aici mi-ar fi convenit sa-l iau in rate (cu sau fara avans) si sa nu-mi bat capul cu platile pt ca veneau pe factura principala. Gabi

FaraUnID
Campion certificat
Orange Neva Rise a fost listat, intr-o perioada, la 355 euro pret standard. Am semnalat personal acest aspect si cica totul a fost dintr-o eroare regretabila. Ma intreb, in acest caz, daca au fost nefericiti care plasat comezi pentru un telefon de 355 euro cu 1GB RAM si 8GB ROM: ulterior au beneficiat de ceva masuri compensatorii, reteaua numarul 1 a anulat comanda sau reteaua numarul 1 a onorat comanda la pretul listat? Tu ce crezi?

DanielaH
Moderator
Colegii noștri au făcut și ei o simulare în magazinul online și prețul telefonului apare afișat corect. @alterego, poți să pui o captură de ecran, te rog? În ceea ce privește eroarea "exception:java.lang.NumberFormatException: For input string: "29,75". , ea este cunoscută - afectează doar o parte din clienți, atunci cand se accesează din pagina Magazinului Online - categoria Telefoane - Detalii, la un anumit telefon din ofertă pagina care se deschide are această eroare și nu afișează prețul și tipul telefonului, ci doar descrierea și specificațiile tehnice. Colegii noștri lucrează la remediere dar, din păcate, nu avem în acest moment un termen pentru soluționare. Vom reveni aici când vom avea confirmarea că s-a rezolvat.

Neaplicabil
@DanielaH am trimis capturi pe email... aici nu pot pentru că apar date personale... numărul de telefon...

DanielaH
Moderator
Perfect, dacă deja ai depus deja o sesizare la noi, înseamnă că situația ta este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor. Te așteptăm să revii cu feedback. Mulțumim.

Vio73
#StarMember
Sper să rezolvi în sens pozitiv, pentru că așa mi s-ar părea corect! Baftă!

Neaplicabil
No, uitați la captură... să-mi zică cineva că sunt eu dus cu pluta sau că n-am toate țiglele pe casă... Orange vreau un cadou de ziua mea 🙂

DanielaH
Moderator
@alterego, de unde este acest screenshot? Ne dai, te rog, url-ul ca să putem verifica? Mulțumim.

Neaplicabil
@DanielaH uite aici https://www.orange.ro/myaccount/reshape/packages-and-options

Neaplicabil
Cum să nu-ți vină să o iei pe arătură... peste tot telefonul cu pricină te ademenește cu preț de dumping :) De aici https://www.orange.ro/myaccount/reshape/packages-and-options/detalii-abonament

Mădălin
Cunoscător certificat
Da...și eu am văzut azi o super oferta la p30 pro , la Galaxy fold , la S21 Ultra și chiar am vrut să cumpăr...toate bune și frumoase până când ajung la plată : nu poți cumpăra până la data de xx.04.21 doar daca migrez la un abonament mai avantajos.Apas dedesubt pe un abonament mai mare că valoare...surpriza , trece la următorul pas , prețul rămâne super , îmi iau fold...când dau mai departe nimic...nimic..pur și simplu rămâne linia de încărcare la 10% . Ori se poate ori nu se poate prin migrare la abonament mai mare (nu mai avantajos) să beneficiezi de o oferta înainte de data expirării contractului. Nu mai înțeleg nimic sau doar e o problema tehnică

Mădălin
Cunoscător certificat
Zic că ar merge