Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Bună dragilor!
De vreo câteva zile încoace nu-mi mai merg datele...îmi arata ca am utilizați 9,45gb...
Acum nu știu dacă problema e de la noile setări pe care le-am primit sau de la faptul ca nu mai am GB pe cartelă...
Țin sa menționez ca am băgat cartelă într-un alt telefon și nici acolo nu îmi mergea internetul...
Din ce am văzut pe aici, nu s-ar mai da bonusul de 50gb, probabil nu mi mai merg datele din cauza ca am consumat ce aveam în oferta?
Răspunsuri
ai interogat cost control ? ce iti scrie ? mai ai resurse de net ? (probabil folosesti sim prepay) da-ne niste detalii...
Salutare!
Să nu ai vreo aplicație care ți-a consumat tot inernetul ( au mai fost destule cazuri). Verifică rot timpul ce aplicații îți rulează în fundal și mai uită-te și la resursele consumate ( în My Orange sau la cronos). Succes!
La *133# ce îți apare, mai ai resurse de date incluse?
@Panda, te așteptăm să revii cu mai multe detalii ca să te putem ajuta cu răspunsuri.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.