Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Bună, am reîncărcat cartela cu 12€ în 24 ianuarie. Eu sunt în Franța.
Acum îmi apare ca și cum ar fi dezactivate datele mobile
Ce sa fac? Nu îmi mai merge internetul deloc.
Nu am consumat cât am avut. Să fie de vină telefonul?
Răspunsuri
Buna, problema ta poate fi din mai multe locuri! In primul rand este posibil sa ai dezactivata setarea din telefon de date mobine in roamning! Aceasta functie se regaseste in setari/ retele mobile/ roaming date... Acestea sunt specificatii pentru sistem de operare android.
Ar mai putea fi si lipsa setarilor APN pentru date mobile pe care le poti gasi https://www.orange.ro/setari-telefoane/#/
Sper sa reusesti sa-ti rezolvi problema si asteptam un raspuns din partea ta sa ne spui si noua cum ai rezolvat problema. Mult succes!
Salutare!
Dacă ai folosit mai mult timp datele mobile și numărul respectiv în roaming, s-ar putea să se fi încălcat politica de utilizare rezonabilă a resurselor în roaming.
Ai detalii pe aici:
https://www.orange.ro/help/politica-de-utilizare-rezonabi...
Încearcă totuși să dai un restart la telefon și vezi ce face și ia legătura cu un reprezentant Orange, care te poate ajuta ( pe Chat, email, etc).
Succes!
Dacă ai folosit resursele în roaming mai mult de 60 de zile, ai intrat sub monitorizare și posibil să ți se fi tăiat accesul la date mobile.
Mai multe detalii la https://comunitate.orange.ro/questions/2314589-functionare-roaming-see
https://comunitate.orange.ro/questions/2490590-fac-serviciul-roaming-functioneaza
Vezi în care situație te afli. Succes!
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.