Întrebare fară răspuns

Huawei P40 Pro impreuna cu Huawei Watch GT2 - problema notificari

Mai are cineva telefon Huawei P40 Pro (sau din seria P40) cumparat de la Orange la prelungirea abonamentului, si il foloseste impreuna cu un ceas Huawei?

Eu detin doua ceasuri Huawei (Watch GT2 si Watch Fit) si ambele au o problema cu notificarile primite de la grupuri (de whatsapp, the facebook messenger, telegram...), si problema e ca in locul numelui grupului si a persoanei care a trimis mesajul pe grup apar doar trei puncte. Continutul in schimb este afisat corect.

Ambele ceasuri functioneaza bine cand sunt folosite impreuna cu Huawei P20 Pro sau cu LG G6, si ambele ceasuri au problema cand sunt folosite cu Huawei P40 Pro.

Am incercat sa vb cu cei de la Huawei, si pana acum se pare ca nu e o problema pe care au mai intalnit-o. Scriu aici in comunitatea Orange pentru ca ce e diferit la acest telefon e ca varianta de android nu e cea curata (venita de la Huawei), ci mai e customizata putin si de Orange.

Am incercat cu toate setarile pe care le-am putut gasi, am facut factory reset la telefon, factory reset si la ceas, dar problema nu a disparut.

A mai intalnit cineva aceasta problema?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut! Recunosc că eu am P30 pro și smartband Huawei 4 pro, dar nu am întâmpinat nici o problema cu notificările.
Din manualul de utilizare al GT2, am luat asta
Asigurați-vă că ceasul este asociat cu telefonul dvs. folosind aplicația Huawei Health, apoi
efectuați următoarele:
Pentru utilizatorii Android: Deschideți aplicația Huawei Health, atingeți Dispozitive, apoi
atingeți dispozitivul. Atingeți Notificări și activați Notificări. Porniți comutatorul pentru
aplicațiile pentru care doriți să primiți notificari.
Pentru utilizatorii iOS: Deschideți aplicația Huawei Health, atingeți Dispozitive, apoi
atingeți dispozitivul. Atingeți Notificări și activați Notificări. Porniți comutatorul pentru
aplicațiile pentru care doriți să primiți notificările
Ceasul dvs. va vibra pentru a vă anunța atunci când este afisat un mesaj nou în bara de stare
a telefonului.
Ceasul dvs. va primi în continuare notificări dar nu vă va alerta dacă acesta se află în
modul Nu deranjați, modul de repaus sau dacă detectează că nu îl purtați...
Eventual vezi la setările celor două telefoane cu care le porți (P20 și P40) daca au alte setări presetate când sunt asociate smartwatch-urile, sau intra in aplicațiile dedicate și vezi daca exista diferente intre ele, pe ambele telefoane. Eventual vezi daca nu trebuie să îți upgradezi dispozitivele (am primit mesaj și eu acum ceva vreme despre un nou firmware la brățară)

Salut! Am permis notificarile pentru aplicatii. Si din aplicatia Huawei Health, si din setarile telefonului, si chiar am verificat in setarile aplicatiilor (de exemplu setarile whatsapp). Daca era o problema de permisiuni atunci nu primeam notificarea deloc. Atasez doua poze in care se poate vedea diferenta intre notificarile venite pe un grup vs un chat individual. Numele grupului e "Test", deci nu conține caractere speciale și nici nu e prea lung. Atasez si o a treia poza cu un mesaj de la un grup in care cineva a postat doar un smiley.

Poate sunt putin pe langa subiect, dar cred ca este de fapt problema de soft! Eu desiti un gt2, dar conectat la un telefon samsung! De cand am instalat huawei Health am inceput sa am probleme cu apelutile prin bluetooth atat prin android auto cat si pe orice alt dispozitiv bluetooth conectat la telefon fie casca sau altceva! sincer cel mai deranjant este faptul ca in masina desi deconectez ceascul de la bluetooth, acesta se reconecteaza, iar toate apelurile se muta pe ceas ceea ce ma deranjeaza! Si mai grav este faptul ca la apelutile pe messengerele facebook dar si whatsapp desi conexiunea se realizeaza corect, trebuie neaparat sa raman cu ecranul pornit intrucat daca acesta din urma se inchide, dupa aproximativ 20 secunde, interlocutorul meu nu ma mai aude desi eu il aud pe acesta. Se pare totusi ca exista cateva probleme de conectivitate din cauza soptului proprietar huawei! Am incercat sa caut cumva problema cu care ma confund si am gasit pe mai multe forumuri faptul ca ceasul desi unul voarte bun, are ceva probleme cu conectivitatea din cauza health. Voi incerca cat de curand o revenire la setarile din fabrica ale telefonului si sa vad daca problema mea inca persista!!! Sper sa nu.

Salut Florin. Da, la o problema de soft ma gandeam si eu. Din discutiile cu cei le Huawei se pare ca nu au mai intampinat problema descrisa de mine mai sus. Diferenta este ca ei au incercat sa reproduca pe telefoane cumparate la liber, iar eu il am cumparat la abonament, deci al meu mai are o customizare on top adaugata de operatorul de telefonie mobila. La versiunea sistemului de operare imi apare "Custom version: Orange_Software.EU 11.0.0.1 (CT)"

In legatura cu probleme descrise de tine nu as putea nici sa confirm, nici sa infirm. Eu nu am intampinat probleme cand am telefonul conectat la masina (doar prin bluetooth, nu prin Android Auto), si nici in cazul apelurilor pe whatsapp sau messenger.

Am facut si eu factory reset, dar pentru mine nu a rezolvat problema. Tu spuneai ca folosesti ceasul conectat la un telefon samsung. Ai instalat si HMS impreuna cu aplicatia Health? Daca da, s-ar putea sa fie o problema generata de un conflict, pentru ca rulezi in acelasi timp si GMS si HMS? Daca nu ai instalat HMS, atunci s-ar putea sa fie o problema de la aplicatia Health ca nu ruleaza corect fara HMS. Multa bafta in rezolvarea problemei.

Salut, am avut si HMS instlat si parca mai rau functiona atunci asa ca am decis sa-l dezinstalez..! Am mai rezolvat din probleme prin dezinstalarea si reinstalarea aplicatiilor de mess (facebook si whatsapp) si se pare ca acum problema cu intreruoerea microfonului nu se mai manifesta. In schimb problema cu apelurile telefonice si conectarea cu ceasul nu se poate rezolva aparent decat daca opresc pur si simplu ceasul ca acesta sa nu se mia conecteze la telefon! Practic am dat disconect ceasul de la aplicatie pt ca altfel se reconecteaza la telefon si implicit nu mai pot vorbi la telefon!

Buna!
Am un ceas smartwatch Huawei Watch Fit. Brățara nu vibreaza cand primesc apeluri pe whatsapp si messenger. În schimb, vibreaza cand primesc mesaje in aceste aplicatii si apeluri de sistem.
Imi puteti spune cum pot remedia acest lucru?

sorin_14.10
sorin_14.10

sorin_14.10

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
sorin_14.10

@sorin_14.10, va trebui sa intri în aplicația dedicata Huawei Health, la dispozitivul tău, apoi apeși Notificări și selectezi de la ce aplicație dorești să primești notificări. Eu am un Huawei Watch Gt2 e, dar funcționează exact la fel și la gama fit. Atașez și câteva screen shot-uri

mulțumesc pentru raspunsul tau insa am facut acesti pasi; din pacate nu merge; vibreaza doar cand primesc mesaje in whatsapp si messenger; cand primesc apeluri in whatsapp si messenger, smartwhatc-ul nu vibreaza/nu ma notifica.

sorin_14.10
sorin_14.10

sorin_14.10

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
sorin_14.10

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!