anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Portare catre PrePay Orange cu scopul de a activa Yoxo

Viktor
Începător
Hello. As vrea sa portez 3 numere ale familiei de la prepay vodafone la prepay orange cu scopul de a activa yoxo.
Desi pe site-ul orange: https://www.orange.ro/help/cum-imi-pot-porta-numarul-prepay-in-reteaua-orange-15450
nu scrie nimic de vreo taxa sau vreo obligativitate de vreun fel, m-am trezit ca in magazin sunt obligat sa activez extraoptiunea de 6 euro pt fiecare numar adica 30 de lei x 3 numere vreo 90 de lei. Daca aleg ulterior trecerea la yoxo toti banii se pierd. Pe website este specificat ca te poti porta si fara numar provizoriu....Daca aleg varianta asta oare pot sa scap de aceasta extraoptiune obligatorie, abuziva si total inutila pentru mine? Orice idee e binevenita. Multumesc.
24 Răspunsuri 24

teacher_
#StarMember
Salut! Ai fost in Orange Shop, sau la parteneri? Pe site-ul Yoxo scrie așa POȚI SĂ ÎȚI PĂSTREZI NUMĂRUL Dacă ești client Orange, treci ușor la YOXO direct din aplicație. Dacă vii din altă rețea, există momentan o soluție ușor ocolitoare, de portare întâi la o cartelă Orange PrePay și apoi trecere la YOXO

Viktor
Începător
Am intrebat in orange shop nu partener, pe chat in website si pe chat in yoxo. Si peste tot cam acelasi raspuns: e "obligatorie" extraoptiunea de 6 euro la portare chiar daca nu o vrei si mai ales daca nu ai nevoie de ea cum e cazul meu...

teacher_
#StarMember
Ai dreptate, inclusiv pe site-ul Yoxo apare aceasta varianta "de ocolire". O soluție ar putea fi sa treci efectiv o lună la prepay, până îți consumi resursele, sa nu plătești degeaba. P.S. sunt și alte opțiuni mai mici de 6 euro, asta e cea minimă acceptata?

Viktor
Începător
Dap nu ca e acceptata... Este obligatorie, 30 de lei platiti in magazin sau nu se poate face portarea.... Si daca e legala faza, avand in vedere ca pe site-ul orange nu apare nicaieri...iti lasa cumva impresia de japca...

teacher_
#StarMember
Apare pe site-ul Yoxo, care tot de Orange aparține. https://www.yoxo.ro/ Dacă ești client Orange, treci ușor la YOXO direct din aplicație. Dacă vii din altă rețea, există momentan o soluție ușor ocolitoare, de portare întâi la o cartelă Orange PrePay și apoi trecere la YOXO

teacher_
#StarMember
Ai detalii și aici https://www.orange.ro/help/pot-sa-portez-un-numar-din-alta-retea-la-yoxo-14868

Viktor
Începător
Ok si de undeva de acolo sau de oriunde altundeva online tu intelegi ca pt fiecare numar esti obligat sa achiti 6 euro pentru portare?

teacher_
#StarMember
Ai dreptate, nu e specificat. Chiar îmi pare rau de situația ta, e chiar interesant felul cum ai pus problema.

DanielaH
Moderator
@Viktor, bun venit în Comunitate! Activarea opțiunii PrePay de 6 euro nu are legătură cu trecerea la abonamentul Yoxo, ci cu procesul de portare (pentru numărul provizoriu) și cu modul de funcționare al cartelei PrePay (nu se poate activa o cartelă PrePay "goală"). Această masură este luată pentru a oferi clienților direct portați la PrePay o opțiune preactivată spre a ușura utilizarea noilor servicii și a ajuta clienții noi care nu se descurcă cu activarea opțiunii. Pentru că momentan nu este posibilă portarea direct la Yoxo din aplicație și este necesară această variantă "ocolitoare" prin PrePay, soluția propusă de teacher_ este cea mai bună - să rămâi câteva zile/ o lună pe PrePay până la consumarea resurselor din opțiune.

Viktor
Începător
Eu nu am pus yoxo in titlu si nici nu am zis ca cei 6 euro ar avea vreo legatura cu yoxo. In link ca de asta am pus si link-ul spune clar, pe site-ul orange, ca te poti porta si fara numar provizoriu (probabil si fara reincarcarea asta...aici ar fi interesant daca ar avea cineva o lamurire): https://www.orange.ro/help/cum-imi-pot-porta-numarul-de-abonament-in-reteaua-orange-15448 Fac si printscreen sa ramana pentru posteritate. Eu clar nu ma aflu in categoria clientilor care ar avea nevoie de ajutor si in niciun caz de "ajutor" cu forta... Pot sa inteleg ca asta scrie in speech la raspunsuri legate de portarea prepay, dar nu pot sa inteleg obligativitatea acestui ajutor.... Mai mult, pot sa inteleg orice, dar in toata situatia asta oricum ai privi, cei 6 euro nu sunt un ajutor ci o taxa, mai ales una nespecificata absolut nicaieri online, oficial, clar si raspicat. Daca doriti portare prepay orange va este activata obligatoriu si contracost o extraoptiune pe care poate nu o doriti si de care poate nu aveti nevoie dar pe care trebuie sa o platiti si daca aveti 10 numere de portat, trebuie sa o platiti de 10 ori. Treaba pe care o afli doar in magazin sau daca esti inspirat inainte sa discuti cu robotul si sa ceri un consultant..... Si sa zicem prin absurd ca platesc cei 6 euro pentru nimic si stau 28 de zile si vorbesc de ei. Oferta cu discount yoxo se incheie pe 28 februarie....si astfel "ajutorul" de la portare ma incurca la activarea serviciului pe care mi-l doresc de fapt...Nu vreau sa fiu perceput ca viitorul client vesnic nemultumit sau ceva....dar vreau sa fiu si eu lamurit exact ce presupune o portare prepay orange cu si mai ales fara numar provizoriu....ca partea de trecere ulterioara la yoxo am inteles-o si ca nu pot trece direct la yoxo iar am inteles. Multumesc frumos.

Viktor
Începător
Intre timp vad ca au aparut cei 6 euro si pe site. Deja ma simt important.....:)))))))))))

DanielaH
Moderator
Viktor, eu am modificat titlul întrebării tale și te-am notificat pe e-mail de acest lucru - pentru a fi mai clară situația ta pentru ceilalți participanți și pentru a primi mai multe răspunsuri în felul acesta. Dacă nu ești de acord, spune-mi, te rog, și îl voi schimba la loc cu varianta ta inițială. Mulțumesc.

Viktor
Începător
Da...nu mai conteaza...A fost ciudat ca tu ai modificat titlul cu yoxo si tot tu ai raspuns legat de yoxo...cand eu vorbeam de cei 6 euro in raport cu portarea....si abia dupa a venit notificarea pe mail.... 🙂 Intre timp s-a modificat si pe site si au aparut cei 6 euro la sectiunea prepay....sectiune la care se lucreaza ca acum nici in meniu nu mai apare....Era dragut sa zica cineva, ok asa e, nu apare pe site si din greseala inducem viitori clienti in eroare. Multumim de sesizare, modificam noi...Asa s-a modificat azi si acum aparent e ok "ajutorul" de 6 euro la portare - macar e scris.

Viktor
Începător
Si cel mai amuzant e ca cine a facut modificarea in site nici nu a stiut sa editeze vechea pagina de ajuor de pe site-ul orange si a ales sa o stearga cu totul. Initial a fost data jos si la link raspundea pagina de portare abonamente cu redirect probabil (de aici printscreen-ul meu) si ulterior a reaparut dar se vede ca are o singura apreciere si de dimineata avea cateva sute. Nu mai ajuta pe nimeni cu nimic dar e interesant sa ramana totusi scris cum la orange cand e vorba de acoperit mici greseli sunt niste omuleti mici care se agita prin spate, dar cand e de ajutat sau gandit ceva pentru utilizatori care au probleme si nelamuriri reale....ori se raspunde standard fara un efort real ori nu prea se poate....Pana la urma cred ca nu mai portez nimic...ca oricat de buna ar fi oferta si oricat de drag mi-ar fi fost brand-ul Orange, din pacate a reusit sa ma dezamageasca fara ca macar sa-i fiu client o zi...si nu, nu vreau sa fac antireclama, ci pur si simplu asta am experimentat de la vizita din magazin de ieri, din parklake titan si pana astazi cand am discutat cu robotelul, cu consultantul, cu 3 consultanti diferiti in aplicatia yoxo si aici in comunitate...