Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Mi-am reîncărcat cartela acum 2 zile și azi îmi spune ca nu mai am minute

Mi-am reîncărcat cartela acum 2 zile. Azi primesc mesaj ca am 0 eurocredit activ. Nu îmi mai pot folosi minutele mesajele nimic. Nu îmi mai apare opțiunea deloc. Mi-am dat și resetare la telefon deoarece am mai auzit pe cineva pățind la fel și tot nimic.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Buna!
Esti in tara sau in roamning?
Ai incarcat sigur cu optiune, nu cu credit?!..
Ca, in 2 zile, greu de crezut ca ai consumat atat de multe minute.. si la optiunea de 5 euro sunt 1000 minute nationale..

Buna. Sunt in tara. Sunt foarte sigura. Mi-am reîncărcat direct cu minute de la magazin. Stiu..asta e si ideea nu aveam cum in 2 zile sa le folosesc toate.

In cazul acesta, va trebui sa vorbesti cu Orange, pentru a face o verificare in sistemul lor, sa nu fie vreo eroare, din contul My Orange aplicatie la sectiunea Contact, sau, prin una dintre variantele de aici.. https://www.orange.ro/contact/
Comunitatea este formata, in majoritate, din clienti..

Din păcate nu am cum sa pun screen shotul deoarece nu mai am mesajele fiindcă am dat resetare la telefon ..cineva a mai pățit așa și după ce a dat resetare la telefon i-au mers. Oricum nu cred că e problema cu telefonul. Tot la fel îmi reîncărcam și până acuma și nu am mai avut niciodată problema asta.

cred ca "vanzatoarea" care zici tu ca ti-a incarcat cartela NU ti-a incarcat cu optiune de minute si net , ci a incarcat cartela cu x euro pe care in doua zile le-ai consumat ...
incearca sa vorbesti cu un operator orange si cere detalii in ce fel s-a facut incarcarea cartelei tale ... poti folosii alt nr de telefon ca sa suni sau direct pe chat Djingo

@JuliaDaiana0615

Din contul tau, mergi la sectiunea Reincarcari -> Istoric reincarcari. In sectiunea Istoric Reincarcari ar trebui sa vezi reincarcarea efectuata si daca a fost credit sau optiune.

Ce spune acolo?

Deci S-ar putea sa fi găsit cauza. Mai mult ca sigur mi-a reîncărcat cu credit in loc de minute.. in data de 1 Februarie aveam minute și după câteva zile mi-au expirat iar in data de 5 mi-am reîncărcat și se vede clar ca acolo apare credit in loc de minute.. Va mulțumesc tututor.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!