Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Mi-am reîncărcat cartela acum 2 zile. Azi primesc mesaj ca am 0 eurocredit activ. Nu îmi mai pot folosi minutele mesajele nimic. Nu îmi mai apare opțiunea deloc. Mi-am dat și resetare la telefon deoarece am mai auzit pe cineva pățind la fel și tot nimic.
Răspunsuri
Buna!
Esti in tara sau in roamning?
Ai incarcat sigur cu optiune, nu cu credit?!..
Ca, in 2 zile, greu de crezut ca ai consumat atat de multe minute.. si la optiunea de 5 euro sunt 1000 minute nationale..
Buna. Sunt in tara. Sunt foarte sigura. Mi-am reîncărcat direct cu minute de la magazin. Stiu..asta e si ideea nu aveam cum in 2 zile sa le folosesc toate.
Salut! Poți să pui un screen shot cu mesajul primit când ai reîncărcat?
In cazul acesta, va trebui sa vorbesti cu Orange, pentru a face o verificare in sistemul lor, sa nu fie vreo eroare, din contul My Orange aplicatie la sectiunea Contact, sau, prin una dintre variantele de aici.. https://www.orange.ro/contact/
Comunitatea este formata, in majoritate, din clienti..
Din păcate nu am cum sa pun screen shotul deoarece nu mai am mesajele fiindcă am dat resetare la telefon ..cineva a mai pățit așa și după ce a dat resetare la telefon i-au mers. Oricum nu cred că e problema cu telefonul. Tot la fel îmi reîncărcam și până acuma și nu am mai avut niciodată problema asta.
Salut @JuliaDaiana0615,
Daca apelezi *133# ce scrie in mesajul primit?
Asta imi apare daca sun la *133#
cred ca "vanzatoarea" care zici tu ca ti-a incarcat cartela NU ti-a incarcat cu optiune de minute si net , ci a incarcat cartela cu x euro pe care in doua zile le-ai consumat ...
incearca sa vorbesti cu un operator orange si cere detalii in ce fel s-a facut incarcarea cartelei tale ... poti folosii alt nr de telefon ca sa suni sau direct pe chat Djingo
@JuliaDaiana0615
Din contul tau, mergi la sectiunea Reincarcari -> Istoric reincarcari. In sectiunea Istoric Reincarcari ar trebui sa vezi reincarcarea efectuata si daca a fost credit sau optiune.
Ce spune acolo?
Îmi spune ca nu am efectuat nici o reîncărcare ...
Deci S-ar putea sa fi găsit cauza. Mai mult ca sigur mi-a reîncărcat cu credit in loc de minute.. in data de 1 Februarie aveam minute și după câteva zile mi-au expirat iar in data de 5 mi-am reîncărcat și se vede clar ca acolo apare credit in loc de minute.. Va mulțumesc tututor.
JuliaDaiana0615 a răspuns
JuliaDaiana0615 a răspuns
FaraUnID a răspuns
mihai_13 a răspuns
JuliaDaiana0615 a răspuns
rafa.helper a răspuns
JuliaDaiana0615 a răspuns
Jay a răspuns
teacher_ a răspuns
JuliaDaiana0615 a răspuns
Jay a răspuns
JuliaDaiana0615 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.