Întrebare cu răspuns(uri)

Pot inlocui sim fara a merge in magazin?

Pot inlocui sim fara a merge in magazin?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Da, din contul My Orange (accesat pe PC sau laptop) opțiunea de schimbare SIM pentru clienții care dețin abonament (cu excepția Yoxo).

Această opțiune este disponbilă dacă te afli în una dintre următoarele situații:

  • ai nevoie de o altă dimensiune de SIM (exemplu: ai un microSIM și ai nevoie de un nanoSIM)
  • ai în posesie un SIM defect

 

Pașii pentru comandarea SIM-ului sunt:

  • logarea în My Orange ca administrator de cont
  • accesarea secțiunii Servicii SIM -> Comandă SIM
  • selectarea numărului pentru care dorești un SIM nou
  • alegerea motivului pentru care dorești schimbarea SIM-ul actual (Am nevoie de o altă dimensiune de SIM/ Am SIM-ul însă nu mai funcționează)
  • introducerea codului de verificare primit prin SMS (în cazul în care SIM-ul este defect, validarea se face prin introducerea seriei SIM)
  • introducerea informațiilor pentru livrarea SIM-ului

 

Statusul comenzii va fi comunicat prin SMS.

 

 

După primirea SIM-ului, pașii pentru schimbare / activare sunt:

  • logarea în My Orange ca administrator de cont
  • accesarea secțiunii Servicii SIM -> Schimbare SIM
  • selectarea numărului pentru care dorești schimbarea
  • introducerea codului de verificare primit prin SMS (sau seria vechiului SIM)
  • introducerea seriei noului SIM

 

Uite aici mai multe detalii https://comunitate.orange.ro/questions/2337109-schimbare-sim-aplicatia-my-orange-online

svetalex
svetalex

svetalex

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
svetalex

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Da, din contul My Orange (accesat pe PC sau laptop) opțiunea de schimbare SIM pentru clienții care dețin abonament (cu excepția Yoxo).

Această opțiune este disponbilă dacă te afli în una dintre următoarele situații:

  • ai nevoie de o altă dimensiune de SIM (exemplu: ai un microSIM și ai nevoie de un nanoSIM)
  • ai în posesie un SIM defect

 

Pașii pentru comandarea SIM-ului sunt:

  • logarea în My Orange ca administrator de cont
  • accesarea secțiunii Servicii SIM -> Comandă SIM
  • selectarea numărului pentru care dorești un SIM nou
  • alegerea motivului pentru care dorești schimbarea SIM-ul actual (Am nevoie de o altă dimensiune de SIM/ Am SIM-ul însă nu mai funcționează)
  • introducerea codului de verificare primit prin SMS (în cazul în care SIM-ul este defect, validarea se face prin introducerea seriei SIM)
  • introducerea informațiilor pentru livrarea SIM-ului

 

Statusul comenzii va fi comunicat prin SMS.

 

 

După primirea SIM-ului, pașii pentru schimbare / activare sunt:

  • logarea în My Orange ca administrator de cont
  • accesarea secțiunii Servicii SIM -> Schimbare SIM
  • selectarea numărului pentru care dorești schimbarea
  • introducerea codului de verificare primit prin SMS (sau seria vechiului SIM)
  • introducerea seriei noului SIM

 

Uite aici mai multe detalii https://comunitate.orange.ro/questions/2337109-schimbare-sim-aplicatia-my-orange-online

svetalex
svetalex

svetalex

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
svetalex

Salut, anutza54. Bine ai venit în comunitate!
Ai reușit să comanzi SIM-ul din contul My Orange urmând pașii din topicul menționat de Jay și svetalex?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!