anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonamentul expirat se inchide automat?

Alexandra_41
Junior
Dacă abonamentul meu a expirat, așa scrie și in aplicație .. mai trebuie sa anunț ca nu doresc prelungirea lui in continuare sau se inchide automat ? Mulțumesc.
1 Soluţie acceptată‚

Jay
Campion certificat
Salut! Daca niciuna dintre parti nu acționează în vreun fel, abonamentul continua automat. Trebuie sa faci solicitare de reziliere, daca nu mai dorești prelungirea, asta înseamnă că renunti la număr, daca nu specifici altceva în acest sens, de exemplu ca vrei sa-l păstrezi la prepay..

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

Jay
Campion certificat
Salut! Daca niciuna dintre parti nu acționează în vreun fel, abonamentul continua automat. Trebuie sa faci solicitare de reziliere, daca nu mai dorești prelungirea, asta înseamnă că renunti la număr, daca nu specifici altceva în acest sens, de exemplu ca vrei sa-l păstrezi la prepay..

Alexandra_41
Junior
Și cum pot sa fac asta , telefonic sau pot sa trimit și un email ? Nu sunt in România

teacher_
#StarMember
Salut! Se poate rezilia și prin intermediul telefonului. Daca ești în roaming, poți solicita rezilierea printr-un apel la numărul +40 374 300 300 https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81

Jay
Campion certificat
Cererea de rezilere se face cu 30 de zile inainte de emiterea urmatoarei facturi si cand se emite acea factura, va fi ultima si va trebui si aceea achitata.. Poti solicita rezilierea telefonic, din contul tau My Orange sau pe mail., Ai aici variantele de contact.. https://www.orange.ro/contact/

svetalex
Senior certificat
Poți solicita prelungirea contactând Serviciul Relații clienți prin una din modalitățile din link-ul următor : https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187

Alexandra_41
Junior
De exemplu abonamentul meu trebuia sa expire ieri ..după imi scrie ca azi ..și factura pe ultima luna se afișează maine ..pot sa trimit email pentru reziliere ?

teacher_
#StarMember
Părerea mea este sa faci solicitarea astazi, cât de repede și ia legătura cu cei de la serviciul clienți sa vezi daca vei mai avea ceva de plata ulterior.

Jay
Campion certificat
Da, poti trimite acum cererea, ca sa te incadrezi in cele 30 de zile si factura din martie, va fi ultima.

Alexandra_41
Junior
Va mulțumesc frumos pentru răspunsuri !

Uler2020
Începător
Salut! Daca abonamentul tau a ieșit din perioada contractuala poți porta numărul fara costuri în altă rețea sau îl poți prelungi beneficiind de oferta Orange (telefoane la preț redus cu plata in rate și reducere cu punctele thank You etc.) sau poți să-l închizi dar vei pierde numărul. Deasemenea poți trece pe yoxo sau pe prepay daca vrei să păstrezi numărul și ulterior să-l poți porta.