Întrebare cu răspuns(uri)

Abonamentul expirat se inchide automat?

Dacă abonamentul meu a expirat, așa scrie și in aplicație .. mai trebuie sa anunț ca nu doresc prelungirea lui in continuare sau se inchide automat ? Mulțumesc.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut!
Daca niciuna dintre parti nu acționează în vreun fel, abonamentul continua automat.
Trebuie sa faci solicitare de reziliere, daca nu mai dorești prelungirea, asta înseamnă că renunti la număr, daca nu specifici altceva în acest sens, de exemplu ca vrei sa-l păstrezi la prepay..

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut!
Daca niciuna dintre parti nu acționează în vreun fel, abonamentul continua automat.
Trebuie sa faci solicitare de reziliere, daca nu mai dorești prelungirea, asta înseamnă că renunti la număr, daca nu specifici altceva în acest sens, de exemplu ca vrei sa-l păstrezi la prepay..

Cererea de rezilere se face cu 30 de zile inainte de emiterea urmatoarei facturi si cand se emite acea factura, va fi ultima si va trebui si aceea achitata.. Poti solicita rezilierea telefonic, din contul tau My Orange sau pe mail.,
Ai aici variantele de contact.. https://www.orange.ro/contact/

De exemplu abonamentul meu trebuia sa expire ieri ..după imi scrie ca azi ..și factura pe ultima luna se afișează maine ..pot sa trimit email pentru reziliere ?

Părerea mea este sa faci solicitarea astazi, cât de repede și ia legătura cu cei de la serviciul clienți sa vezi daca vei mai avea ceva de plata ulterior.

Salut! Daca abonamentul tau a ieșit din perioada contractuala poți porta numărul fara costuri în altă rețea sau îl poți prelungi beneficiind de oferta Orange (telefoane la preț redus cu plata in rate și reducere cu punctele thank You etc.) sau poți să-l închizi dar vei pierde numărul. Deasemenea poți trece pe yoxo sau pe prepay daca vrei să păstrezi numărul și ulterior să-l poți porta.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!