Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Am achizitionat un ceas Samsung Galaxy Watch 3LTE(SM-R845F)* de la EMAG si nu reusesc nici cum sa imi fac number share intre abonament si ceas.
Daca intru in aplicatia de Galaxy Wearable** -> Mobile Plans -> Set up a mobile plan (aceeasi sectiune ca la conectarea initiala) nu am nici o optiune de logare sau altceva. Acelasi lucru am avut si cand am conectat prima data ceasul si am dat skip.
Am doar mesajul "For more information, contact your service provider" nimic mai mult.
A mai avut cineva problema aceasta?
Multumesc
*Acelasi model de ceas este disponibil pe site-ul orange si in cadrul paginii de number share este trecut ca model suportat
** Aplicatia este la zi cu toate update-urile facute
Răspunsuri
Pagina 2 din 2
Asa este ... Am rezolvat problema achizitionand un telefon Samsung iar activarea abonamentului mobil s-a facut fara probleme. Facand exceptie de politica de vanzari, imi pare totusi jenant ca nu suntem informati in acest sens macar odata cu activarea serviciului Number Share.
IXela a răspuns
dinastefan60 a răspuns
sabbin a răspuns
IXela a răspuns
Ascary a răspuns
sabbin a răspuns
Ascary a răspuns
sabbin a răspuns
Ascary a răspuns
sabbin a răspuns
Ascary a răspuns
teacher_ a răspuns
sabbin a răspuns
teacher_ a răspuns
sabbin a răspuns
teacher_ a răspuns
sabbin a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.