Întrebare fară răspuns

Date mobile nefunctionale pe PrePay si Yoxo - 03.02.2021

De cateva minute nu functioneaza datele mobile pe telefoanele cu PrePay si Yoxo pe care le am in casa + vesti de la rude. Doar pe abonamentele clasice merge totul ok.
Confirma cineva ?

L.E: VoLTE picat pe cele doua tipuri de oferte

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Poate a cazut ceva plaforma prepaid, o parte din ea sau lucreaza ei, dar nu prea as crede. Pare o problema tehnica.
Sa vedem daca mai semnalizeaza si alti clienti, daca nu dorm. Si dimineata poate ne lamureste oficial cineva.

Nici eu nu am activa funcția de apel VoLTE (nici ieri nu a fost, dar nu am băgat în seamă). Nu am avut probleme cu apelurile oricum (și eu sunt în Cluj)

@dompopp ești adorabil pur și simplu... dacă Wi-Fi nu-ți merge pe cartelă n-are nici o treabă cu ce SIM ai tu băgat în telefon.

Wi-Fi merge și fără SIM în telefon în condițiile în care ai la ce să te conectezi.

Presupun ca era vorba de Wi-Fi calling (aka VoWIFI), care este intr-adevar SIM/carrier-dependent. :)

Personal n-am sesizat nicio problema in zona in care ma aflu. Deci presupun ca fie n-am fost eu atent, fie a fost o chestie zonala.

@alterego Inainte sa incerci fara succes sa intelegi despre ce este vorba, te rog sa ceri explicatii. Este vorba de wifi care functioneaza pe baza unui router cu cartela, datorita inexistentei fibrei optice. O zi buna!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!