Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Urmaresc site-ul de foarte mult timp si vad ca telefonul tot nu mai revine in stoc. M-am abonat si sa primesc notificare odata cu reintrarea in stoc. Este un telefon destul de nou, va fi din nou disponibil (macar in 2 saptamani) ?
Salut! Momentan, din informatiile pe care le detinem, telefonul nu va reveni in stoc in viitorul apropiat.
Alte răspunsuri
Salut! Momentan, din informatiile pe care le detinem, telefonul nu va reveni in stoc in viitorul apropiat.
Este scos din productie, deci nu se mai aduce. Doar daca gasesti stoc pe undeva sa il mai iei...
Te sfatuiesc sa nu faci comanda online. In urma cu o luna am facu o comanda Samsung Galaxy S20 si cand am deschis coletul am gasit decat factura telefonului si o pereche de cercei cu factura lor.
Am contacta imediat Serviciul Clienti Orange unde mi s-a spus sa nu ma intorc la FanCurier intrucat coletul a fost teoretic "sigilat" si se vor ocupa ei de problema. Nu m-a mai contacta nimeni, am sunat de nenumarate ori la Serviciul Clienti si mi se spunea doar sa astept. Dupa o luna de insistent din partea mea catre Serviciul Clienti un operator mi-a dat o adresa de email unde sa trimit poze cu ce am gasit in colet.
MI s-a raspuns sec ca cei de la FanCurier sustin ca respectivul colet a fost sigilat si ca trebuia sa intocmnesc proces verbal cand am vazut ca lipseste telefonul( desi operatorul lor mi-a spus sa nu ma intorc la FanCurier)
Deci, interesul celor de la Orange fata de clientii lor este 0.
Desi, exista o plangere catre FanCurier si pentru coletul aflat la mine, deoarece nu a ajuns la destinatar, cei de la Orange si FanCurier sustin ca pachetul a fost sigilat.
Am ramas cu un avans de 860 Ron pierdut, un abonament marit de la 9 la 17 euro si cu o rata de 100 RON timp de 2 ani.
Orange Assistant a fost desemnat cel mai bun respondent
Adelin_4 a răspuns
mihai_13 a răspuns
Orange Assistant a răspuns
simple_dreams a răspuns
Alea a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.