Întrebare cu răspuns(uri)

Se va reinnoi stocul de Samsung Galaxy S20 ?

Urmaresc site-ul de foarte mult timp si vad ca telefonul tot nu mai revine in stoc. M-am abonat si sa primesc notificare odata cu reintrarea in stoc. Este un telefon destul de nou, va fi din nou disponibil (macar in 2 saptamani) ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (2)

67%

2 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Este scos din productie, deci nu se mai aduce. Doar daca gasesti stoc pe undeva sa il mai iei...

simple_dreams
simple_dreams

simple_dreams

User level
Nivel
3
2226 / 5000
puncte
Custom field 2
simple_dreams
mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
3
4029 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Te sfatuiesc sa nu faci comanda online. In urma cu o luna am facu o comanda Samsung Galaxy S20 si cand am deschis coletul am gasit decat factura telefonului si o pereche de cercei cu factura lor.
Am contacta imediat Serviciul Clienti Orange unde mi s-a spus sa nu ma intorc la FanCurier intrucat coletul a fost teoretic "sigilat" si se vor ocupa ei de problema. Nu m-a mai contacta nimeni, am sunat de nenumarate ori la Serviciul Clienti si mi se spunea doar sa astept. Dupa o luna de insistent din partea mea catre Serviciul Clienti un operator mi-a dat o adresa de email unde sa trimit poze cu ce am gasit in colet.
MI s-a raspuns sec ca cei de la FanCurier sustin ca respectivul colet a fost sigilat si ca trebuia sa intocmnesc proces verbal cand am vazut ca lipseste telefonul( desi operatorul lor mi-a spus sa nu ma intorc la FanCurier)
Deci, interesul celor de la Orange fata de clientii lor este 0.
Desi, exista o plangere catre FanCurier si pentru coletul aflat la mine, deoarece nu a ajuns la destinatar, cei de la Orange si FanCurier sustin ca pachetul a fost sigilat.
Am ramas cu un avans de 860 Ron pierdut, un abonament marit de la 9 la 17 euro si cu o rata de 100 RON timp de 2 ani.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!