Întrebare cu răspuns(uri)

De ce optiunea Movie GO Unlimited nu poate fi dezactivata?

De ce optiunea Movie GO Unlimited nu poate fi dezactivata?
În condițiile în care nu am folosit niciodată această opțiune și deși în MyOrange optiunea 1GB Movie GO Unlimited figurează ca fiind gratuită, în factură apărând un cost care nu este anulat la capitolul Reduceri, doresc dezactivarea acestei opțiuni.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut! Pentru a dezactiva, ai la dispoziție mai multe variante:
-Trimite SMS gratuit cu STOP la 321 de pe numărul pe care ai activat opțiunea
-Autentifică-te pe tvgo.orange.ro cu datele contului Orange creat cu numărul tău de telefon pe care ai activată opțiunea si dezactiveaz-o din secțiunea "conținutul tău"
-Prin apel la 300 - Serviciul Clienți Orange TV
Atenție! Dacă ești abonat Orange, poți dezactiva opțiunea doar la data de facturare, după cel puțin o lună întreagă de facturare.
Personal, eu am ales-o pe ultima, apelul la nr.300 și a fost ok, mi-a dezactivat-o consultantul cu care am vorbit.
Sursa
https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/orange-tv-go/optiu...

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@GenuS, bun venit în Comunitate!
Cum ai încercat să dezactivezi opțiunea?
O variantă este să accesezi https://tvgo.orange.ro/ de pe PC în secțiunea "Conținutul Tău".

Salut! Pentru a dezactiva, ai la dispoziție mai multe variante:
-Trimite SMS gratuit cu STOP la 321 de pe numărul pe care ai activat opțiunea
-Autentifică-te pe tvgo.orange.ro cu datele contului Orange creat cu numărul tău de telefon pe care ai activată opțiunea si dezactiveaz-o din secțiunea "conținutul tău"
-Prin apel la 300 - Serviciul Clienți Orange TV
Atenție! Dacă ești abonat Orange, poți dezactiva opțiunea doar la data de facturare, după cel puțin o lună întreagă de facturare.
Personal, eu am ales-o pe ultima, apelul la nr.300 și a fost ok, mi-a dezactivat-o consultantul cu care am vorbit.
Sursa
https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/orange-tv-go/optiu...

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!