Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Am activat opțiunea 100Gb net.si am semnal foarte slab
Răspunsuri
Opțiunea nu prea are legătură cu semnalul.
Poți încerca și cu un alt telefon?
-
O ilustrație care mi-a trecut acum prin minte ar fi cam așa:
ai un vapor mare (opțiunea de 100 GB net),
dar ai apă puțină (semnalul slab)
-
Dacă vin niște ploi torențiale (niște antene 5G pe lângă tine) vei avea atâta apă încât te poți plimba cu vaporul unde vrei tu :)
-
Bineînțeles, apă puțină (semnal slab) poți avea și pentru că îți face figuri robinetul actual (telefonul actual) - de aici ideea să încerci cartela într-un alt telefon și să vezi dacă îți va merge mai bine...
Ai dreptate mulțumesc!
Salutare!
Ai semnal slab peste tot sau doar într-o anumită locație? Nici pentru voce nu ai semnal?Te întreb pentru că înăuntru, de exemplu, dacă ai un telefon compatibil, poți folosi funcția apel wifi ( pentru voce) și rezolvi parțial problema, dacă ai internet fix. Sigur, asta nu înseamnă că e în regulă, dar e o soluție de avarie. E bine să le semnalezi aceste aspecte detaliat celor de la Orange și să insiști, chiar dacă vei primi răspunsuri de genul ,,rețeaua este în parametri".
Succes!
In casa am wifi și merge foarte bine problema apare cînd mă deconectez de wifi și rămâne pe date mobile
@Beniamin: Problema semnalului, în special indoor, este una REALĂ la rețeaua numărul 1. Și asta pentru că în multe locații, chiar metropolitane, unde lauda e mare chiar și cu 5G, nu doar cu 3G sau 4G, nu ai semnal nici cât să trimiți un SMS. De date mobile nici pomeneală. Răspunsul operatorului numărul 1: ”Vom rezolva problema cu prioritate, cât mai curând posibil”. Chiar și eu am ridicat problema în mai multe topicuri ignorate de altfel (rămase doar în arhivă). Dacă ar fi spus ”de îndată” îmi aminteam de alte vremuri. Așadar nu-ți rămâne decât să analizezi pentru zona ta care este rețeaua care îți oferă serviciile cele mai bune la calitatea promisă de ei și dorită de tine. Altfel relația va fi un ”mariaj” de scurtă durată.
Mulțumesc!
Dacă îți merge în alte locații mai bine, poate fi o problemă în casă la tine cu semnalul.
Mulțumesc comunitatea Orange! S-a rezolvat.
Foarte bine! Ești un caz fericit!
@Beniamin - păi nu ne ține în suspans... zi-ne și nouă cum ai rezolvat!
Ai trecut la altă firmă de telefonie? :))
Am vorbit cu cei de la Orange.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.