Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Semnal internet slab Năvodari

Am activat opțiunea 100Gb net.si am semnal foarte slab

@Beniamin
@Beniamin

@Beniamin

User level
Nivel
0
53 / 100
puncte
Custom field 2
@Beniamin
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Opțiunea nu prea are legătură cu semnalul.
Poți încerca și cu un alt telefon?
-
O ilustrație care mi-a trecut acum prin minte ar fi cam așa:
ai un vapor mare (opțiunea de 100 GB net),
dar ai apă puțină (semnalul slab)
-
Dacă vin niște ploi torențiale (niște antene 5G pe lângă tine) vei avea atâta apă încât te poți plimba cu vaporul unde vrei tu :)
-
Bineînțeles, apă puțină (semnal slab) poți avea și pentru că îți face figuri robinetul actual (telefonul actual) - de aici ideea să încerci cartela într-un alt telefon și să vezi dacă îți va merge mai bine...

Ai dreptate mulțumesc!

@Beniamin
@Beniamin

@Beniamin

User level
Nivel
0
53 / 100
puncte
Custom field 2
@Beniamin

Salutare!
Ai semnal slab peste tot sau doar într-o anumită locație? Nici pentru voce nu ai semnal?Te întreb pentru că înăuntru, de exemplu, dacă ai un telefon compatibil, poți folosi funcția apel wifi ( pentru voce) și rezolvi parțial problema, dacă ai internet fix. Sigur, asta nu înseamnă că e în regulă, dar e o soluție de avarie. E bine să le semnalezi aceste aspecte detaliat celor de la Orange și să insiști, chiar dacă vei primi răspunsuri de genul ,,rețeaua este în parametri".
Succes!

In casa am wifi și merge foarte bine problema apare cînd mă deconectez de wifi și rămâne pe date mobile

@Beniamin
@Beniamin

@Beniamin

User level
Nivel
0
53 / 100
puncte
Custom field 2
@Beniamin

@Beniamin: Problema semnalului, în special indoor, este una REALĂ la rețeaua numărul 1. Și asta pentru că în multe locații, chiar metropolitane, unde lauda e mare chiar și cu 5G, nu doar cu 3G sau 4G, nu ai semnal nici cât să trimiți un SMS. De date mobile nici pomeneală. Răspunsul operatorului numărul 1: ”Vom rezolva problema cu prioritate, cât mai curând posibil”. Chiar și eu am ridicat problema în mai multe topicuri ignorate de altfel (rămase doar în arhivă). Dacă ar fi spus ”de îndată” îmi aminteam de alte vremuri. Așadar nu-ți rămâne decât să analizezi pentru zona ta care este rețeaua care îți oferă serviciile cele mai bune la calitatea promisă de ei și dorită de tine. Altfel relația va fi un ”mariaj” de scurtă durată.

Mulțumesc!

@Beniamin
@Beniamin

@Beniamin

User level
Nivel
0
53 / 100
puncte
Custom field 2
@Beniamin

Mulțumesc comunitatea Orange! S-a rezolvat.

@Beniamin
@Beniamin

@Beniamin

User level
Nivel
0
53 / 100
puncte
Custom field 2
@Beniamin

Am vorbit cu cei de la Orange.

@Beniamin
@Beniamin

@Beniamin

User level
Nivel
0
53 / 100
puncte
Custom field 2
@Beniamin

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!