Întrebare fară răspuns

Taxare Number Share la abonament Smart Plus 25

Salut comunitate!
Odata cu aparitia ultimei facturi orange a reusit sa ma enerveze sa-mi doresc sa reziliez contractul cu orice pret.
Orice pret dupa decizia ANPC-ului, pentru ca Orange se comporta exact ca o firma de camatari, cum sunt alea cu dobanzi de 1000% la creditare.
Mai exact,
Am un abonament Smart Plus 25 si "rascolind" site-ul Orange, comunitatea noastra si softpedia am aflat de existenta acestei optiuni.
Tot de pe orange.ro am aflat ca este gratuita la smart plus 25.
Dupa un telefon la 300 si 2 vizite in shop am activat optiunea pe sim fizic pentru a-l folosi in alt telefon.

Sim-ul merge bine, toate bune. Nu-l folosesc prea tare, doar asa ca un back-up de date.

Dar vine factura si pe langa factura obisnuita apare alta de vreo 13-14 lei, cica pentru number share. :)
Zic ca e vreo greseala mai ales ca site-ul orange sau aplicatia my orange nu poate fi caracterizat prin exactitate iesita din comun, mai ales 1-2 zile dupa ce apare factura....arata ce vrea el la suma de platit. Las vreo 2-3 zile sa se "raceasca" si platesc suma corecta.
De data asta nu, ba cu + sau cu - in fata sumei, dupa ce-i trece zapaceala raman cele 2 facturi.
Sun la 300, nu se poate , mergeti in magazin ca de acolo e greseala, noi nu putem face nimic aici la orange.
N-am timp sa merg si fac o sesizare inline.
Dupa cateva zile ma suna o doamna sa ma intrebe cum s-a intamplat...si altele d-alea din ciclul "sim demagnetizat", prostiipe care sigur le ati auzit si voi la call center.
-Zice ca revine.
Suna a 2-a zi , ea sau altcineva nu sunt sigur, si-mi explica ca e din vina mea, ca am folosit sim-ul in alte dispozitive, luate sau nu de la orange, ca trebuie sa platesc si gata.
Pai nu e inclusa intreb eu?...
-Nu e, doar pe ceas sau dreaq stie ce dispozitive luate musai de la orange.
Dar orange e marinimos si ma iarta de data asta ;)
Pai eu nu vreau marinimie, zic eu.
Pe site-ul vostru scrie altceva.
-Scrie, dar nu inteleg eu, zice ea.
Aia e , poate ca nu sunt capabil sa inteleg filozofia orange.
Ma enervez si ii zic sa faca o cerere de reziliere.
-Chiar vreti?...zice ea...de parca nu stiu ce pierd...
Da, si sa emiteti ultima factura, pe care vreau sa o citeasca si anpc-ul, dupa care o platesc indiferent de suma.

Am atasat niste poze de pe site.

Voi ce intelegeti ?

alexa32
alexa32

alexa32

User level
Nivel
0
90 / 100
puncte
Custom field 2
alexa32
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Într-adevăr este mai greu de înțeles filozofia Orange pentru că noi venim cu așteptările noastre, iar Orange cu ofertele ei... sau ofertele lui? (ce gen are Orange? :)
-
Recunosc că și eu voiam acel abonament și la fel ca tine am gândit!
Ca să fie mai clar, ar trebui inclus la beneficii ceva de genul: Number share PENTRU CEAS.
-
Cealaltă poză cu descrierea serviciului este bună și ea - poți avea pe orice dispozitiv vrei tu, contra 2 EUR/lună (ceea ce ți-au și facturat și totuși au fost băieți buni și ți i-au dat înapoi).
-
Dar oferta curentă așa cum este ea scrisă...poate fi înțeleasă greșit.
Drept dovadă că și eu am înțeles-o greșit prima oară și doar acum când ți-am răspuns ție am reverificat pe site să văd dacă s-a mai schimbat ceva.

-
https://www.orange.ro/abonamente/
Pe aceeași pagină de unde ai dat captura de ecran,
DEDESUPT, a apărut (sau era) o precizare specială pentru Smart25.
-
Abonamentul Smart Plus 25 include:
(bla, bla, bla)
-
Serviciul Number Share:
poți folosi același număr pe smartphone-ul tău iPhone sau Samsung, dar și pe SMARTWATCH-ul compatibil
-
Pentru FIECARE CEAS asociat abonamentului tău Smart Plus 25 activat pe 24 de luni ai 100% discount lunar pentru serviciul Number Share timp de 24 de luni, apoi vei fi tarifat cu 2 €/lună (TVA inclus). Promoția se aplică la activarea serviciului Number Share în aplicațiile dedicate pentru Samsung și iOS, după caz, folosind datele de autentificare din My Orange. Vei putea dezactiva oricând serviciul în mod gratuit, din aplicația dedicată, apăsând butonul “Închidere”.

Abonat
Abonat

Abonat

User level
Nivel
2
828 / 2000
puncte
Custom field 2
Abonat

Ai dreptate dar,

Eu nu vreau 14 lei reducere.
Voiam numai sa recunoasca ca m-au indus in eroare cu site-ul.
Dar nu.
Coada sus.
Eu sunt de vina ca nu stiu sa citesc toate dedesubturile site-ului.
Daca puneau o steluta in dreptul la numer share, o trimitere catre nu stiu ce link cu detalii, o detaliere la ce inseamna smartphone....ca trebuie unul anume sau doar ceas, anume ceas, totul era ok.
Chiar si in shop mi-au confirmat ca e inclus la smart 25.

alexa32
alexa32

alexa32

User level
Nivel
0
90 / 100
puncte
Custom field 2
alexa32

Cum ziceam...au fost și alții duși în eroare! (inclusiv din Shop, din ce-mi zici tu)
-
Cumva feedback-ul tău trebuie să ajungă la cei care scriu ofertele pe site.
Și acolo să apară Number Share* și apoi steluța * să fie explicată.
-
Mai ales că ți-ai făcut și cont special pe comunitate, ar fi ciudat să pleci acum de la Orange - adică intri în comunitate ca să anunți că vrei să pleci? :)
-
Te-ai certat cu oameni care nu aveau puterea să modifice așa ceva... poate de aici de pe Comunitate se va trimite feedback-ul tău mai departe și vei vedea că a meritat tot stress-ul.
-
Viața-i prea scurtă ca să fim supărați pentru sume sub X lei/euro!
(fiecare își stabilește valoarea lui X!)

Abonat
Abonat

Abonat

User level
Nivel
2
828 / 2000
puncte
Custom field 2
Abonat

@Abonat: ”Viața-i prea scurtă ca să fim supărați pentru sume sub X lei/euro! (fiecare își stabilește valoarea lui X!)”
Dacă e să tratăm problema superficial, corect, nu merită efortul irosit. Dar când înmulțești acel ”X” cu 12 luni dintr-un an, cu ani (chiar decenii) petrecute fără mulțumiri extraordinare din partea rețelei numărul 1, când mai vezi și astfel de ”reclame” împachetate încât să crezi altceva decât realitatea, când vrei să explici ”realitatea lor” și ți se șterg mesajele (probabil și acesta va fi șters)... când... începe să nu-ți mai pese decât de tine și fiecare cent din buzunarul propriu.

Oh da, calsicul "daca produsul nu este cahizitionat de la noi, nu putem garanta functionarea lui" dublat de privarea consumatorului de unul din drepturile sale esentiale

Dreptul de a fi informat in mod complet, corect si precis, asupra caracteristicilor esentiale ale produselor si serviciilor oferite de catre operatorii economici, astfel incat sa aiba posibilitatea de a face o alegere rationala, in conformitate cu interesele lor, intre produsele si serviciile oferite si sa fie in masura sa le utilizeze, potrivit destinatiei acestora, in deplina securitate.

Cat de gros trebuie sa fie soriciul prin birourile Orange?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!