Întrebare fară răspuns

Comanda telefon iPhone 11 in magazinul online

Buna, am făcut o comanda de iPhone 11 in 8 Ianuarie!
Trebuia sa ajungă săptămâna următoare, am vorbit pe chat, apoi la 300, mi s-a spus ca e o problema IT si ca vom face o sesizare, apoi voi fi anunțat in cel mai scurt timp!
După încă o săptămâna de așteptare am updatat sesizarea sunând iar la 300 pt ca nu primisem niciun răspuns!
Menționez ca aceasta comanda a fost înregistrată și confirmată de cei de la Orange și ca nici pana in prezent nu a ajuns la mine!

alecss_pop
alecss_pop

alecss_pop

User level
Nivel
0
39 / 100
puncte
Custom field 2
alecss_pop
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

alecss_pop, ne pare rău pentru situația descrisă de tine.
Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că această situație este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei tehnice care a aparut. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva.

Te sfatuiesc sa ai mare grija cand deschizi coletul. Eu am comandat un Samsung Galaxy S20 Ultra, dar cand am deschis coletul era doar factura si o pereche de cercei cu factura lor, fara telefon. Am facut imediat sesizare la Serviciul Clienti, dar mi s-a spus sa nu ma intorc la FanCurier intrucat coletul a fost teoretic sigiliat si ca vor rezolva ei situatia.
A trecut peste o luna si nimeni nu m-a contacta sa afle mai multe detalii, desi am facut nenumarate sesizare catre Serviciul Clienti.
Dupa o luna si jumatate am primit doar un mail in care mi se spune ca cei de la FanCurier sustin ca pachetul a fost sigiliat si ca trebuia sa intocmnesc prices verbal cand am vazut ca lipseste telefonul( desi operator ul lor mi-a spus sa nu ma intorc la FanCurier).
Desemenea, exista plangere si pentru coletul ajuns la mine, deoarece nu a ajuns la destinatar, dar Orange si FanCurier tot sustin ca pachetul a fost sigilat
Am ramas cu o rata lunara de platit timp de 2 ani, un abonament marit de la 9 la 17 euro si cu un avans de 860 Ron pierdut.
Iti spun asta intrucat nu vreau sa mai treaca nimeni prin situatia asta.
Este foarte frustrant sa vezi ca interesul celor de la Orange fata de client este 0. Ma aflu intr-o situatie pe care nu stiu cum sa o rezolv.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!