Întrebare fară răspuns

Reactivarea Yoxo - 100% digital și nu prea

Din seria "Am testat eu pentru ca să nu dați voi de belea":

Zilele trecute cineva întreba care sunt costurile renunțării la YOXO și răspunsul era cât se poate de simplu: nu te costă nimic, ba mai mult decât atât dacă ai activat un abonament YOXO și te răzgândești în primele 14 zile primești toți banii înapoi, iar dacă au trecut mai multe zile primești o sumă reprezentând contravaloarea GB neconsumați (0.25 lei/GB).

Ei bine m-a mâncat buricele degetelor să testez situația... apoi peste câteva zile am zis să reactivez acel abonament YOXO și surpriză: nu există nici o opțiune în aplicația YOXO prin care să poți face aceasta deși înainte de a purcede la dezactivarea abonamentului erai asigurat că timp de 60 de zile numărul rămâne în carantină.

Singura soluție pe care am găsit-o căutând pe net este să merg într-un Orange Shop. Așadar 100% abonament digital presupune să-ți miști fundul până în cel mai apropiat Orange Shop.

Să sperăm că dezvoltatorii aplicației vor fi informați de acest aspect și în viitorul nu prea îndepărtat vor remedia acest neajuns.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@alterego, așa este, momentan reactivarea abonamentului Yoxo nu se poate face din aplicație.
Ne dorim și noi foarte mult să implementăm această facilitate, ea este în planul nostru de dezvoltare.
Vă vom ține la curent când va fi posibil acest lucru. Stay tuned!

O posibilă soluție găsită pe un blog dar pe care nu am testat-o încă de teamă să nu pierd de tot numărul: folosești un cont nou My Orange pentru a te loga în aplicația YOXO.

Teoretic ar putea funcționa pentru că numărul de telefon este asociat cu seria numerică de pe cartela SIM. Practic aștept ca cineva de la Orange/Yoxo să facă lumină.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

@DanielaH oricum e un non-sens... poate trebuie promovat 99.99% abonament digital... oricum eu din februarie trec la internet nelimitat pe mobil și nu-mi mai pasă dar uneori îmi place să testez lucruri noi.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Reactivarea abonamentului Yoxo se realizează utilizând un alt cont online (nu cel avut inițial, clientul trebuie să își creeze un cont nou).

@DanielaH garantați pentru aceasta și faptul că numărul nu se pierde? În acest caz ce soluție bifăm aici?

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Păstrăm soluția pe care ai bifat-o inițial :) Am modificat puțin și titlul postării ca să fie mai clar la ce se referă.
Cum spuneam, momentan reactivarea abonamentului Yoxo nu se poate face din aplicație, ci doar prin intermediul Serviciului Clienți. Întâi numărul se trece pe PrePay și ulterior clientul va trebui să reia procesul de onboarding Yoxo utilizând o altă adresă de e-mail decât cea inițială, deci este necesar un alt cont online.

@DanielaH atunci... vorba unui personaj din animația Povestea Jucăriilor: scuipat, forțat și multă bandă adezivă... mai trist e faptul că tot săpând după o soluție, căci speranța moare ultima, am descoperit că deși e o situație cunoscută de cel puțin 10 luni nu s-a făcut nimic. Ceea ce înseamnă că nu se vrea sau... nu se poate... tind spre prima variantă.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Reactivarea pe contul Orange initial nu merge, da, asa e. Dar poti reactiva numarul ala pe Yoxo prin simpla creare a unui nou cont My Orange, cu alta adresa de mail si va functiona. Testat personal de mai multe ori.

De aici se înțelege faptul că trebuie să mergi în Orange Shop numai dacă n-ai păstrat SIM-ul https://www.yoxo.ro/help/pot-sa-reactivez-un-abonament-yo...

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

@simple_dreams din păcate nu funcționează pentru mine pentru că am ales varianta închiderii YOXO fără să trec pe prepay... acum chiar și cu un cont nou ca să activez același număr YOXO am nevoie de un cod PIN care să fie trimis pe numărul ce se dorește a fi activat. Lucru imposibil... așadar momentan aveam de-a face cu un produs proiectat fără să ia în considerație toate posibilitățile.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

@alexser00, spune-ne mai exact ce dorești să faci? Ai închis deja abonamentul Yoxo din aplicație? Te așteptăm cu mai multe detalii.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!