Întrebare fară răspuns

probleme semnal Dumbrava Sibiu

buna,

locuiesc in zona padurea dumbrava Sibiu,
am un telefon asus ze554kl, este setat pe 4g/3g/2g automat.
in exterior si prin oras am de obicei semnal full, nu au fost probleme.
insa in locuinta cu aceasta setare 4g/3g/2g automat am semnal foarte prost, una doua linii cel mult, si deseori nu pot fi apelat, intra casuta vocala iar mesajele ca am fost apelat de cineva vin foarte tarziu sau deloc cateodata.
uneori cade si convorbirea brusc.
insa pe aceasta setare 4g/3g/2g eu pot efectua apeluri si imdiat cand initiez o convorbire semanlul apare full insa dupa o perioada cade la una doua linii, iar in acest caz de obicei nuu pot fi apelat.

daca schimb setarea retelei pe 3g/2g semnalul telefonului in locuinta este aproape full si pot fi apelat si sa apelez.

cartela sim este destul de veche aprox 5 ani, poate o schimbare a ei sa rezolve cu telefonul setat 4g/3g/2g automat ?

mickys
mickys

mickys

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
mickys
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@mickys, bun venit în Comunitate!
Situația aceasta este nouă sau persistă de mai mult timp?
Ai încercat să faci o probă cu SIM-ul tău într-un alt telefon? Și invers, cu un alt SIM în telefonul tău?

da, aceasi cartela sim pe telefonul anterior tot asa facea
semnal slab la interior, una doua linii si deseori nu puteam fi apelata iar convorbirea cadea brusc uneori.
deseori lasam telefonul intr-un anumit loc din locuinta unde aveam semnal cat de cat si puteam fi apelata, insa si asa nu era o regula, cadea si aici uneori semnalul si nu puteam fi apelata.
in exterior ok fara probleme setat 4g.

mickys
mickys

mickys

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
mickys

Buna, mickys,

Am verificat calitatea semnalului in zona Padurea Dumbrava, Sibiu si am observat ca ieri, 26 ianuarie, au fost efectuate lucrari ce au afectat, intr-adevar, zona in care te afli.
Intre timp situatia a fost rezolvata.
In legatura cu semnalul in locuinta, in astfel de situatii, din pacate, nu putem garanta o calitate optima a semnalului, intrucat nu avem control asupra modului de transmitere a acestuia in interiorul cladirilor.

Astă-vară am semnalat și eu probleme cu semnalul în zona respectivă, adică telefonul nu avea în unele zone nici 3g. Chiar in față la intrarea de la Grădina Zoologică era semnal E intermitent. Deci trebuie făcut ceva!

Asa cum am semnalat si eu, telefonul mobil este garantat "outdoor". Pentru semnal "indoor" ramane sa "analizam si remediem problema in cel mai scurt timp". Dar pot trece ani de zile si calitatea ramane neschimbata. Ne obisnuim si supravietuim si nu cheltuim mai mult decat primim.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!