Întrebare cu răspuns(uri)

Recuperare numar de telefon

Am un cont de yahoo vechi, pe care am pus numarul vechi de telefon, pe care nu il mai am, vreau sa stiu daca pot recupera acel numer in orice fel, pentru ca vreau sa primesc un cod de verificare pe acel numar vechi

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Daca acel numar de telefon nu a fost alocat altei persoane, la nivel teoretic, poate si recuperat prin contractatrea unui abonament + optiunea de alegerea numarului de telefon aka numar preferential.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (7)

Da (20)

74%

20 membri au votat cu DA

7 membri au votat cu NU

74% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare!
Nu cred că poți, dacă nu mai ai numărul respectiv de telefon. Doar dacă îl ai pe la cineva apropiat.
Ți se va trimite cod de verificare pe acel număr și ....
Doar dacă mai știi parola de la yahoo pentru acea adresă, atunci cred că o poți recupera. Am și eu situații din acestea și nu am reușit cu numerele de telefon pe care nu le mai am.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! In mod normal, după o perioadă de nefolosire acel număr intra într-o perioadă de carantină, după care se alocă altei persoane. Cam de când nu ai folosit numărul respectiv?

Daca acel numar de telefon nu a fost alocat altei persoane, la nivel teoretic, poate si recuperat prin contractatrea unui abonament + optiunea de alegerea numarului de telefon aka numar preferential.

@VladMitroiu, nu ai trecut la varianta de recuperare a acelei adrese și o alta adresa de mail?
Ca numărul, dupa cum s-a spus deja, numai dacă nu a fost dat altcuiva ai șanse sa-l recuperezi.. dupa ce un numar de telefon este închis, intra cateva luni în carantină și apoi este repus în circulație..

Salut
Daca numarul tau de telefon nu a mai fost activat (nu ai mai facut o nouă reîncărcare), acel numar devine inactiv, Perioada de activitate şi perioada de graţie se pot prelungi la fiecare reîncărcare, în funcţie de valoarea reîncărcată.
Mai exact citeste asta si vei intelege perfect:
Încă de la activare, cartela ta Orange PrePay beneficiază de:

60 de zile perioadă de activitate, în timpul căreia poți efectua apeluri, poți trimite SMS sau poți accesa internetul.
360 de zile perioada de graţie, în timpul căreia poți doar să primeşti apeluri şi SMS.
Perioada activă a creditului inițial începe din ziua activarii cartelei SIM, ora 00:00.

Perioada de activitate şi perioada de graţie se pot prelungi la fiecare reîncărcare, în funcţie de valoarea reîncărcată, dar cumulat, nu se pot depași180 de zile de perioada de activitate sau 360 de zile de grație.

Chiar dacă mai ai credit în contul tău PrePay dar te afli în perioada de grație îl vei putea folosi doar dacă faci o nouă reîncărcare.

Poți verifica perioada activă și de grație a contului tău in My Orange sau la *100#, ramura Contul meu. Dacă nu ai deja un cont My Orange, creează-ți unul acum sau descarcă-ți aplicația My Orange din Google Play sau App Store.

Ai aici si link catre problema ta:
https://www.orange.ro/help/perioada-de-activitate-si-de-g...
Succes!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!