Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Buna, imi apare pe factura cost suplimentar de la apeluri efectuate cAMagazinApple dar nici macar nu stiu ce inseamna, nu am efectuat acele apeluri!!! e a doua luna consecutiv.....ce se intimpla? imi poate da cineva un raspuns???
@Simona, probabil că ai făcut o plată prin Magazin Apple (App Store) pe factura Orange.
Poți verifica istoricul achizitiilor din meniul "Configurări" > "Media și achiziții" > "Istoric achiziții", din App Store sau iTunes.
Să ne spui dacă ai clarificat situația.
Alte răspunsuri
Salut! Ia legătura cu serviciul clienți, printr-un apel la numărul 300, sau trimite un mail la serviciul.clienti@orange.ro in care sa le explici situația si te vor contacta ei. Sincer sa fiu, nu știu ce ar putea însemna. A mai avut altcineva acces la telefonul tau? P.S. Înțeleg că ai iPhone?
Ai grija sa nu ai vreo aplicatie sau vreun joc care sa genereze costuri.
Este clar ca acest cost suplimentar provine din AppleStore, ciudat este ca la plata cu numarul de telefon (abonament) nu iti cere o confirmare sau ceva.
Salut,
S-a mai discutat si aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2402954-camagazinapple-apare-apel-neefectuat-cost-suplimentar-30-lei
Salutare!
Probabil că e ceva activat ( vreo opțiune) din greșeală și aia îți face probleme. Am pățit și eu în trecut, dar am rezolvat repede. O poți face prin Chat Djingo sau apel la 300. Succes!
@Simona, probabil că ai făcut o plată prin Magazin Apple (App Store) pe factura Orange.
Poți verifica istoricul achizitiilor din meniul "Configurări" > "Media și achiziții" > "Istoric achiziții", din App Store sau iTunes.
Să ne spui dacă ai clarificat situația.
Pentru iPhone 11, 12 sau 13:
Pasul 1: Configurari > Abonamente > Active - acolo anulati fiecare abonament activ (dintre cele nedorite)
Pasul 2: Configurari > Plati si expediere > Metoda de Plata - acolo va dezactivati numarul de telefon.
JackofallTrades a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
rafa.helper a răspuns
Firefly a răspuns
teacher_ a răspuns
Simona_12 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.