Întrebare cu răspuns(uri)

Factura cu cost suplimentar cAMagazinApple

Buna, imi apare pe factura cost suplimentar de la apeluri efectuate cAMagazinApple dar nici macar nu stiu ce inseamna, nu am efectuat acele apeluri!!! e a doua luna consecutiv.....ce se intimpla? imi poate da cineva un raspuns???

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Simona, probabil că ai făcut o plată prin Magazin Apple (App Store) pe factura Orange.
Poți verifica istoricul achizitiilor din meniul "Configurări" > "Media și achiziții" > "Istoric achiziții", din App Store sau iTunes.
Să ne spui dacă ai clarificat situația.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (4)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

4 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut! Ia legătura cu serviciul clienți, printr-un apel la numărul 300, sau trimite un mail la serviciul.clienti@orange.ro in care sa le explici situația si te vor contacta ei. Sincer sa fiu, nu știu ce ar putea însemna. A mai avut altcineva acces la telefonul tau? P.S. Înțeleg că ai iPhone?

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Ai grija sa nu ai vreo aplicatie sau vreun joc care sa genereze costuri.
Este clar ca acest cost suplimentar provine din AppleStore, ciudat este ca la plata cu numarul de telefon (abonament) nu iti cere o confirmare sau ceva.

Firefly
Firefly

Firefly

User level
Nivel
3
2027 / 5000
puncte
Custom field 2
Firefly
rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Salutare!
Probabil că e ceva activat ( vreo opțiune) din greșeală și aia îți face probleme. Am pățit și eu în trecut, dar am rezolvat repede. O poți face prin Chat Djingo sau apel la 300. Succes!

@Simona, probabil că ai făcut o plată prin Magazin Apple (App Store) pe factura Orange.
Poți verifica istoricul achizitiilor din meniul "Configurări" > "Media și achiziții" > "Istoric achiziții", din App Store sau iTunes.
Să ne spui dacă ai clarificat situația.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!