Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Salut! De cand când am trecut la abonamentul YOXO nu pot activa serviciile chat, a rămas blocat într-un fel de pending, ma puteti ajuta cu ceva păreri? Doar eu am această problema sau este ceva general?
Multumesc!
@Eddd, colegii noștri recomandă să faci o actualizare a aplicației Android Messages din Google Play la cea mai recentă versiune disponibilă și să verifici deasemenea dacă telefonul tău este compatibil cu acest serviciu.
Dacă ai parcurs acești pași și tot nu funcționează poți să scrii pe Messaging, direct din aplicație, și colegii noștri vor verifica punctual situația ta.
Te așteptăm să revii cu vești bune.
Alte răspunsuri
Da-i o dezactivare si reactivare din meniu.
Din pacate fara rezultat
Contactează Orange și expune problema, sigur te vor ajuta! Să ne spui cum ai rezolvat! Succes!
Salut,
S-a mai discutat si aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2487542-serviciile-chat-messages-cartela-yoxo
Poti folosi functia de cautare inainte de a posta o noua intrebare, iar mai apoi sa intrebi acolo ce poti face daca nu gasesti raspunsul.
Salut rafa.helper
Topicul l.am citit deja dar nu mi.a fost de ajutor, încă nu am reusit sa activez serviciile chat,
Posibil sa ca problema sa fie de aici? Nu pot bifa advanced calling&messages din setări, more connection settings, daca bifez imi prestabileste automat app preinstalata de mesagerie iar eu nu doresc asta, vreau sa pot folosi google messages, am atasat si un screenshot
@Eddd, am trimis situația semnalată de tine către colegii mei și vom reveni cu recomandările lor.
@DanielaH multumesc!
@Eddd, colegii noștri recomandă să faci o actualizare a aplicației Android Messages din Google Play la cea mai recentă versiune disponibilă și să verifici deasemenea dacă telefonul tău este compatibil cu acest serviciu.
Dacă ai parcurs acești pași și tot nu funcționează poți să scrii pe Messaging, direct din aplicație, și colegii noștri vor verifica punctual situația ta.
Te așteptăm să revii cu vești bune.
Salut! In sfarsit s.a rezolvat problema serviciului de chat din messenger, de când am semnalat problema am efectuat 3 update uri pt app iar ultima a fost cu noroc, acum este activată funcția, va multumesc pt ajutor!
@Eddd, ne bucurăm că ai rezolvat. Te mai așteptă în Comunitate.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.