Întrebare fară răspuns

Plata recurenta cu cardul in My Orange, cand?

De ce Orange Romania este încă în urma cu tehnologia referitor la plata recurentă cu cardul?

Acum câțiva ani mi-am setat direct debit din bancă, să-mi plătească automat factura Orange și de atunci până luna trecută nu am avut nici o problemă.

Luna trecută am primit trei notificări separate cum că factura Orange este neachitată. O notificare pe telefon de tipul push de la aplicația my Orange, o notificare pe SMS și o notificare pe e-mail.

Toate cele 3 notificări au venit la o zi distanta exact in ordinea de mai sus cu câteva zile înainte de data scadentă.

Acum, eu sunt conștient că direct debit plătește automat factura chiar în ultimă zi, așa funcționează; dar n-am mai pățit sa fiu notificat, sau mai bine zis: spamat de notificările astea.

Așa că m-am uitat prin aplicația My Orange și am ajuns la secțiunea "Cardurile mele". Secțiune goală, firește, dar fără nici un buton de unde să-mi pot adăuga cardul pentru plăți recurente. Iar cum aveam deja toate facturile achitate, nu am reușit nici cum sa introduc cardul meu.

Ce interesant, mi-am zis la momentul acela și mi-am făcut un reminder pe calendar să verific în următoarea lună, la data emiterii facturii când îmi apare butonul "plătește factura" dacă într-adevăr pot salva și eu un card.

Așa că, iată-ne astăzi, 21 ianuarie, factura nouă generată, scadența undeva pe 3 februarie și butonul de "plătește factura" activat.

Doar că înainte să plătesc cu cardul, nu menționează nicăieri că se poate activa plata recurentă, ba mai mult, aici un comunitate unii utilizatori zic că le cere din nou codul CVV când plătesc cu un card salvat, adică în fiecare lună să introduc codul de pe spatele cardului pentru a-mi achita factura. Absurd!

De ce pe Google, YouTube, Netflix, Spotify, Amazon, Discord, World of Warcraft etc am băgat cardul o singura dată, la început când m-am abonat la serviciile lor și mă taxează fără nici un fel de problemă in fiecare lună?

De ce pot să adaug carduri la Uber și Bolt și după fiecare cursă îmi taxează direct cardul fără alte întrebări?

Orange Romania, când o să implementezi și tu plata recurentă cu cardul?

Eu vreau sa bag cardul o singură dată la voi pe site sau în aplicația my Orange și să nu îmi mai fac griji despre facturi, notificări de plată etc. Să tragă banii automat de pe card ori când se generează factura, ori la data scadentă ori între, whatever, numa să-i ia automat.

Mi se pare absolut ridicol, suntem deja în 2021, bună dimineața!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

O întrebare foarte bună. Și eu aș vrea să știu când va implementa Orange funcția de plată recurentă a facturii. Dacă abonamentul Yoxo se poate plăti recurent, de ce nu și factura pentru abonamentul clasic?

Nu știu cine mi-a modificat titlul întrebării pentru că eu azi dimineață am scris "Plata recurentă cu cardul, când?"
Ca să nu mai zic că ne aflăm deja în categoria my Orange ceea ce face schimbarea redundantă; plus că mi-ai șters și diacriticele din titlu.

Binențeles că plata recurentă din contul orange, că doar nu de alt undeva, nu mă aștept să plătesc recurent abonamentul meu orange de pe site-ul amazon de exemplu.

În orice caz... poate vă încumetați să și răspundeți, nu doar să modificați titluri, curaj!

@SunnyCloudy, am făcut modificări/ completări în titlu pentru ca întrebarea ta să poată fi găsită mai ușor și de către alți ultilizatori interesați de acest subiect, la o simplă căutare pe Google. Te-am și notificat prin e-mail despre această schimbare.
În ceea ce privește întrebarea ta/ sugestia ta, am trimis-o mai departe colegilor noștri care se ocupă de My Orange.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Colegii noștri ne-au confirmat că au în vedere, în curând, implementarea plății recurente din My Orange. Momentan situația se află în analiză. Vom reveni aici în momentul în care vom avea informații noi.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Mulțumesc pentru informațiile furnizate cât și pentru interesul acordat, Daniela.
O să marchez răspunsul viitor promis ca soluție, atunci când o să ne anunțați că plata recurentă cu cardul a fost implementată!

@SunnyCloudy, încă nu avem o dată exactă, dar colegii ne-au confirmat că implementarea este programată pentru anul acesta. Cum spuneam, vom anunța și aici în Comunitate când va fi gata.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@SunnyCloudy, îmi pare rău, i-am întrebat pe colegi, dar încă nu avem o data estimată.
Cum am spus, vom reveni aici de îndată ce vom avea noutăți.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!