Întrebare cu răspuns(uri)

Care sunt penalizarile daca renunt la YOXO dupa mai mult de 14 zile?

Care sunt penalizările dacă renunț la YOXO după mai mult de 14 zile?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut, @BetterDrug.

Închiderea abonamentului Yoxo este gratuită.

Dacă renunți la abonament după mai mult de 14 zile de la activare, oferta se va anula, iar contravaloarea internetului neconsumat (GB întregi neconsumați, național) îți va fi virată înapoi pe card. Așadar nu există costuri aferente închiderii abonamentului nici după mai mult de 14 zile de la activare.

 

Iar situația 2 este dacă soliciți anularea ofertei înainte de activarea abonamentului sau în primele 14 zile de la activare și în acest caz oferta se va anula și suma achitată pentru abonament îți va fi returnată integral, pe cardul pe care l-ai folosit la plată.

 

Ai abonament Yoxo în acest moment și nu ești mulțumit?

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut! Nu te penalizează nimeni, in sensul că nu trebuie să plătești nimic, asta e și ideea la Yoxo, nu îți creezi obligație de plata. Daca dorești să renunți, poți alege sa revii înapoi la numărul tău prepay.
"Abonamentul are o perioadă contractuală de 30 de zile și poți să îl închizi sau modifici oricând dorești."
Exista mai multe detalii și in acest link
https://comunitate.orange.ro/questions/2457459-anulare-abonament-yoxo

@FLo_1 hai să nu dezinformăm oamenii pe aici: e decizia fiecăruia dacă vrea să păstreze numărul YOXO sau să-l închidă definitiv. Ce face dacă alege să revină la prepay sau optează pentru un abonament e numai treaba utilizatorului.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

@alterego: nu stiu ce tie ti se pare a fi "dezinformare". Initiatorul a adresat o intrebare, eu mi-am spus parerea care poate sa conteze sau nu. Decizia este a initiatorului intrebarii. Daca tu consideri un alt raspuns (informatie) a fi utila, atunci mai bine revino cu un raspuns documentat, fara a adresa critici parerilor altora. Doar suntem adulti.

@BetterDrug Cel mai probabil, reteaua numarul 1, va efectua niste calcule matematice extrem de complexe dupa niste formule si ecuatii matematice cu extrem multe variabile si necunoscute, dublate de algoritmi asupra carora reteaua numarul 1 nu au nici cel mai mic control.

Dupe ca toate aceste calcule sunt efectuate, iar rezultatul va fi cu virgula, vor rotunji suma in favoare lor, iar praful de pe toba va fi returnat in contul cardului bancar asociat in aplicatie.

In alta ordine de idei, arunca un ochi pe Vodafone Flex!

Așa cum spuneau și teacher_ și alterego, nu plătești nicio penalitate, iar după renunțarea la Yoxo poți alege pentru numărul tău orice variantă vrei: să rămână prepay, să îl treci pe abonament, să te întorci la Yoxo sau să-l închizi definitiv.

"....nu platesti nicio penalitate".... cu un singur amendament: numărul nu poate să rămână în aer (există riscul să-l pierzi), și trecerea la prepay nu e gratuită (adica nu poți trece la prepay cu credit zero), iar abonamentul e "taxabil" cel puțin o lună. Restul e din partea casei.

Salut, @BetterDrug.

Închiderea abonamentului Yoxo este gratuită.

Dacă renunți la abonament după mai mult de 14 zile de la activare, oferta se va anula, iar contravaloarea internetului neconsumat (GB întregi neconsumați, național) îți va fi virată înapoi pe card. Așadar nu există costuri aferente închiderii abonamentului nici după mai mult de 14 zile de la activare.

 

Iar situația 2 este dacă soliciți anularea ofertei înainte de activarea abonamentului sau în primele 14 zile de la activare și în acest caz oferta se va anula și suma achitată pentru abonament îți va fi returnată integral, pe cardul pe care l-ai folosit la plată.

 

Ai abonament Yoxo în acest moment și nu ești mulțumit?

Poate așa se lămurește toată lumea :)

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!