Întrebare cu răspuns(uri)

Cum pot anula un abonament pe care nu l-am cerut?

Am fost să plătesc factura la telefon si după ce am plătit vanzatoarea de la Euro GSM din Rădăuți Suceava m-a întrebat dacă vreau un telefon deoarece am un abonament la care nu folosesc internetul pentru ca telefonul mamei nu are internet si asa plătesc abonamentul de 8 ani si nu folosește nici international si nici internet. Nu stiam care era situația si am acceptat crezând in spusele doamnei ca factura rămâne neschimbată.
Acum când am primit factura electronică m-am trezit cu un abonament de 10euro si o rată de 25 ron de platit timp de 24 de luni.
Am sunat la serviciul clienti si nu am rezolvat nimic, am fost la Euro GSM din Rădăuți Suceava și am cautat-o pe doamna respectivă și nu am găsit-o. Vânzătorul care era a zis că nu se poate face nimic pentru că am semnat si rămâne să plătesc un abonament de care nu am nevoie pentru că telefonul poate il voi vinde, măcar imi scot ceva din bani.
Cum as putea rezolva problema?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Nimic nu-i pe gratis, mai ales in zilele noastre si la companiile astea. Data viitoare sa nu mai crezi ce zice angajatul, ci ce scrie pe contract.
Sa faci reclamatii si sa fie trasi la raspundere mincinosii respectivi.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

UPDATE 2: Am fotografii după contract (cel puțin exemplarul clientului nu era semnat) și după contul Orange a părții vătămate dar nu le voi face publice pentru că nu sunt un scandalagiu și în altă ordine de idei toate acestea sunt proprietatea intelectuală Orange și nu pot fi făcute publice fără acordul lor scris așa că aș risca un proces pentru mai știu eu ce chestie (calomnie, documente top secret, ș.a.m.d.)
UPDATE: Problema s-a rezolvat la orele 11:31 (ora Orange) după ce s-a înregistrat o sesizare scrisă la orele 9:59 în call-center.
Rămân totuși unele semne de întrebare: de ce o treabă de maxim 1 oră și 30 de minute a fost amânată timp de 96 de ore? Spera angajatul din Orange Shop Brașov că clientul va înghiți gălușca și el va încasa comisionul? Acest lucru seamănă cu tentativa de înșelăciune cu premeditare și mă face să cred că nu e prima oară când se întâmplă.
Ce s-a întâmplat cu iPhone 6 64GB achiziționat în numele clientului? L-a păstrat sau l-a returnat șoptind cu o ură neîmpăcată în barbă: de data aceasta nu mi-a mers?
Câți astfel de angajați Orange fără scrupule există și câți dintre părinții și bunicii voștri au căzut în plasa lor?
Ce face Orange pentru a repara prejudiciul de imagine și onoare adus clientului său de către unul dintre angajații săi?
Problema pare rezolvată dar gustul amar va persista mult timp de azi încolo.
SFÂRȘIT UPDATE!
Nu dați SHARE decât dacă ați citit până la capăt.
Se spune că omul sfinţeşte locul sau... dimpotrivă îl spurcă.
Joi, 3 noiembrie 2016, o persoană de vârsta a 3-a merge în Orange Shop Brașov să-și reîncarce cartela. Acolo o domniță isteață îi oferă un telefon Alcatel One Touch 2004C #cadou la reîncarcarea cartelei și o pune să semneze niște hârtii sub pretextul că e garanția telefonului.
Întoarsă acasă copiii o întreabă ce-i cu telefonul și primind răspunsul că l-a primit cadou îi cer un proces-verbal de predare-primire crezând că la mijloc e vreo promoție derulată în Orange Shop pentru reîncărcarea cartelei de genul moment norocos câștigător.
Hârtiile erau de fapt un contract-abonament de voce Orange pe 24 de luni. După ce s-au lămurit că la mijloc este o înșelăciune, și după un apel la relații clienți Orange pentru a solicita informații despre cum se procedează în astfel de situații persoana vătămată s-a întors în Orange Shop Brașov solicitând anularea contractului (între prima vizită și a doua vizită s-au scurs 2 - 3 ore).
Acolo, în prezența șefului magazinului arogant, s-a predat telefonul, exemplarul din contractul pentru client (care nici măcar nu era semnat de client) și a fost returnată persoanei vătămate contravaloarea primei luni de abonament încasată în avans.
I s-a spus că în maxim 48 de ore problema va fi rezolvată și că va putea să-și reîncarce cartela Orange. În afară de bani nu a primit absolut nici o hârtie care să dovedească că telefonul a fost returnat și contractul anulat.
După 48 de ore clientul păcălit de angajatul Orange dorește să-și reîncarce cartela dar nu se poate. Poate în schimb să sune fără nici un fel de restricții.
Azi, 7 noiembrie 2016, după aproape 96 de ore (4 zile) de la nefericitul eveniment sunt rugat să verific ce-i cu numărul respectiv: sun la relații clienți și #SURPRIZA - la ei numărul respectiv apare ca fiind de tip abonament și nici o solicitare de anulare a contractului respectiv.
Din păcate cei de la București nu pot să facă nimic legat de acest contract încheiat în mod abuziv și suntem sfătuiți să ne întoarcem în Orange Shop Brașov pentru a rezolva problema în mod amiabil.
Titularul de contract merge în Orange Shop Brașov unde nu primește decât scuze că a fost weekend și nu s-a putut opera solicitarea de anulare a contractului + o notă explicativă scrisă în care se specifică că abonatul a solicitat anularea contractului și promisiunea verbală că până la ora 12:00 se rezolvă.
Între timp eu am făcut un cont pe site-ul http://www.orange.ro pentru acel număr pentru a verifica situația și surpriza cea mai mare a fost că cineva a luat un iPhone 6 64GB în numele acestei persoane ba mai mult decât atât cineva a operat modificări în valoarea abonamentului în sensul că apare un discount de 50% pe toată perioada contractuală.
Oare s-a gândit angajatul Orange Shop să plătească el acest abonament și avea nevoie de 50% reducere. Oricum cu un iPhone 6 64 GB în buzunar probabil i s-a părut un deal avantajos.
Știu că cei de la Orange vor avea o explicație pentru acest incident, probabil vor spune că am înțeles noi greșit iar la ei este totul orange (nu pot să spun roz că le stric feng-shui-ul).
Cât mă privește, personal pot spune cu mâna pe inimă că am o relație cu Orange de nota 10+ însă nu pot să trec cu vederea că un măr putred strică tot ce s-a chinuit să clădească compania timp de 16 ani de când le sunt client.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2230 / 5000
puncte
Custom field 2

Trebuia sa publici numele respectivei angajate aici, sa o facem vedeta.

Plangere catre ANCON, ANPC sau chiar plangere penala pentru practici comerciale inselatoare si pentru inducerea in eroare a consumatorului. Atat ANCOM cat si ANPC nu sunt straine de aceste practici infecte.

Printr-o experienta similara, in oglinda, a trecut mama unui vecin, in decembrie 2020 si culmea, tot la Euro GSM magazinul din Piatra Neamt:

  • abonament nou de 10 euro / lunar;
  • 24 de rate lunare pentru un Oppo A12;
  • asigurare premium 7 euro lunar;

Acelasi caractere infecte cu soriciul gros, care stau pe obraz si calca pe cadavre pentru a atinge targetul. Mai trist este faptul ca reteaua numarul 1 devine complice la aceste inselatorii prin prisma faptului ca tolereaza astfel de comportamente venite din parte unor scursuri ridicate la rangul de agenti de vanzari.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Pe șefi îi interesează cifra finală, atat și nimic mai mult. Și la mine a încercat o agenta din Orange Store să îmi bage pe gât un telefon de care nu aveam nevoie, am văzut că nu pot dialoga cu ea, am plecat.

Dacă știam că îmi face alt abonament nu semnam nimic dar am mers pe asigurare ei ca factura rămâne neschimbata.Acum am cerut la Orange rezilierea contractului nou pt că nu am cerut nici un abonament iar telefonul care mi l-a dat îl inapoiez.

Nimic nu-i pe gratis, mai ales in zilele noastre si la companiile astea. Data viitoare sa nu mai crezi ce zice angajatul, ci ce scrie pe contract.
Sa faci reclamatii si sa fie trasi la raspundere mincinosii respectivi.

Ne place cand vine cineva si ne da un telefon gratis si in graba noastra dupa chilipir uitam sa citim ce semnam.
Eu n-as prea da vina pe cei care ne propun un astfel de targ "avantajos" ci mai mult pe cei amatori de chilipiruri.
Sigur,exceptie fac batranii care ar trebui protejati cumva si ar trebui sa intelegeti ca ar cam trebui evitate magazinele partenere unde de regula ni se propun astfel de "afaceri" si cautati un Orangeshop,e mai sigur.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!