Întrebare fară răspuns

Reziliere contract cablu TV si internet

Bună ziua! Mă numesc Cristian Liteanu. (Cod abonat : 00xxxxxxxx)
Sunt client Orange de 20 de ani. Este prima oară când vă scriu NECĂJIT, DEZAMĂGIT și chiar SUPĂRAT din cauza serviciilor Orange România. Atât de dezamăgit încât am hotărât să reziliez contractul pentru cablu-tv și internet.
Pe scurt, povestea mea este următoarea: în decembrie mi-am achiziționat un smartTv marca Sony Bravia. (KD-55XH8096)
Toate păreau să meargă bine. După câteva zile au apărut ceva probleme cu Modulul CI. Am sunat la 300 și mi s-a propus să efectuez o nouă scanare automată a programelor. Am făcut asta deși apoi a fost destul de neplăcut să le re-aranjez în ordinea preferată de mine. După câteva zile problemele au revenit. Colegii de la departamentul tehnic au afirmat că televizorul este problema și să revin la setările din fabrică. Din nou am luat-o de la capăt...
Iar a apărut acest așa zis “conflict” între televizor și acel modul. De data aceasta îmi cerea un pin, pentru controlul parental, (0000) și actualizarea programelor tv. Colegii de la departamentul tehnic au dat iar vina pe televizor. Mi s-a recomandat cea mai la îndemăna soluție pentru dânșii, revenirea la setările din fabrică. Faptul că mi se solicita acel PIN se pare că ar fi fost tot vina televizorului meu, desi am verificat de 12 ori acest aspect. Pe lângă asta în setările televizorului acel PIN era altul... Am revenit la setările din fabrică pentru a 3 oară în câteva zile.
La ultimul “conflict” apărut mi s-a recomandat iar revenirea la setările din fabrică, dar probabil datorită reacției mele, s-a revenit asupra deciziei și mi s-a recomndat “scoateți pentru 2-3 minute modulul CI”.
Am “executat”! La re-introducerea modulului nu mai funcționa niciun canal!!! Scoteam modulul și anumite canale erau funcționale (tvrHD, primaHD....) Tehnicianul de la celalat capăt al firului a afirmat că nu e normal! Magistrală concluzia! Se pare că în sfârșit după 3 săptămâni cineva ținea cu mine. Așa am crezut! N-a fost chiar așa... După ce i-am comunicat modelul televizorului mi s-a spus că, citez : “- S-ar putea ca televizorul dvs. să nu fie compatibil cu acest modul”
Televizorul nu modulul...
Un televizor fabricat în luna septembrie 2020, nou-nouț, NU este compatibil cu acel modul!!! Deci o tehnologie de ultimă generație NU este compatibilă cu un card pe care Orange îl pune la dispoziția clienților săi??? Ar fi trebuit să sun la Orange înainte să îmi schimb televizorul? Înțeleg dacă era fabricat în ani “90...
Tehnicianul care a venit la domiciliu, și care a făcut absolut tot ce i-a stat în putință să rezolve situația, deși era clar că era maxim depășit de situație, mi-a propus că unică variantă un Receiver. Așa că acum, în 2021, posesor de smartTV, 4k, Android...etc... folosesc metoda din 2001 de a viziona canalele tv. TRIST, DEZAMĂGITOR, INCOMOD!
Cel mai mult m-a deranjat atitudinea colegilor de la 300 care nici măcar nu m-au crezut, de fiecare dată afirmând că nu am setat televizorul cum trebuie. Menționez că meseria mea este de Cameraman, lucrez în domeniul producției video, în televiziune, deci nu sunt chiar străin de aceste tehnologii!
La final, cea mai profesionistă a fost doamna care m-a rugat ca înainte să reziliez contractul să mai verific totuși, la departamentul tehnic, veridicitatea afirmației comform căreia televizorul nu este compatibil cu modulul CI. Repet, televizorul nu este compatibil NU modulul...
Nu mi s-a făcut legătura la departamentul tehnic... ci o domnișoară a verficat tipul și modelul televizorului, și mi-a confirmat că este POSIBIL să nu fie. Că poate trimite un alt technician cu un alt modul dar este posibil să funcționeze dar este posibil să nu funcționeze! Eu în cei 20 de ani petrecuți la Orange am plătit facturile lunar, fară întârziere! Cum ar fi să sun și să anunț că este posibil să plătesc sau este posibil să nu plătesc! Profi... ce să zic...
Am scris mult! Îmi cer scuze! Dar în acest fel m-am descărcat!
Vă rog așadar! NU încercați să vă faceți de râs mai rău decât deja ați făcut-o!
REZILIAȚI-MI vă rog CONTRACTUL!!!
Am verificat la concurență! Au module CI compatibile cu televizorul meu!
Păcat totuși, că ORANGE preferă să piardă clienți vechi, fideli, în loc să facă un mic upgrade! Departamentul IT este un departament vital în orice companie...cât de mică ar fi... cu atât mai mult pentru o companie de talia Orange!
În cei 20 de ani de când sunt client fidel Orange aș putea număra pe degetele de la o mână de câte ori am fost recompensat pentru această fidelitate și vechime! Mi-ar mai rămâne patru degete...
Așa că, având mult mai multe beneficii la activarea unui abonament nou, la o altă companie, am încă un motiv în plus să reziliez contractul cu Orange.
Mulțumesc pentru înțelegere!
Aștept cât mai URGENT soluționarea acestei cereri!
Cristian Liteanu
0744 xx xx xx
Cod abonat : 00xxxxxxxx

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

Ascari. Când spui "așa zise smarturi" la ce anume te referi???
Cum reușești să le diferențiezi? Modelul meu la ce categorie se încadrează? Unde trebuia sa verific înainte sa aleg acest model? Pe orange.ro m-am uitat... Sau...
Este o listă făcută de celebrii "cercetătorii britanici "??
Macar sa stiu unde sa caut când mai vreau sa îmi schimb televizorul...
Serios glumesc!

@FaraUnId , sunt de acord cu lipsa unor informații în pagina Orange, deși punctual vorbind sa updatezi lista cu toate mărcile și modelele de televizoare care tot apar lunar ar fi o treaba colosala și ar presupune o colaborare impecabila cu toți producătorii, ca doar nu s-o apuca sa testeze fiecare dispozitiv în parte. Deci, not gonna happen! Iar "daca produsul nu este achizitionat de la noi, nu putem garanta functionarea lui" :)))))))
Hai ca asta ar fi culmea , sa iei un TV de la emag și Orange sa iti garanteze funcționarea lui în rețea! Cum vine asta ?! Cel mai bine ar fi , în primul rand, Sony & alții sa nu își mai bata joc de consumatori și sa ofere produse cu adevărat smart, cu un soft bine pus la punct , adaptat nevoilor pieței și direcționat pe fiecare regiune sau tara în parte, în funcție se providerii de televiziune, ca de aia dai câteva bulioane în plus pe marca, nu ?
Pe de alta parte, statistic vorbind 90% , ca să fiu decent, dintre televizoare merg fără probleme , la orice operator TV, indiferent de modalitatea de decodare a semnalului. Caz concret , am un LG de 7 ani și un Sony de 3 ani , cu care nu am avut niciodată probleme . Lg-ul a văzut televiziune de la UPC, Telekom și Orange, în toate modurile posibile. Pe lângă astea mai am 3 "tigai" Orion, Hisense și Vortex, plasate în zone de război, respectiv terasa, bucătărie și camera copiilor , toate recepționează semnalul de la Orange ( satelit și fibra) fără probleme. Chiar asa noroc sa fi avut eu sa nimeresc numai produse premium?

Sincer, mi se pare destul de aiurea ca acest model de tv să nu funcționeze în rețeaua Orange, pentru că e unul destul de bun. Și eu am testat mai multe tipuri de televizoare la cablul Orange ( Lg, Samsung, Sony) și nu au fost probleme.

@The Special List Din propria experienta si eu pot confirma faptul ca, de cele mai multe ori, aceste "tigai asamblate pe vapor" sunt mai ok dpv al compatibilitatii si mult mai polivalente decat un Smart TV cu brand si considerat "de fiteze".

Pana mai prin toamna anului trecut am detinut in una din camere un Smart TV FullHD Vortex de 80 cm, pe care am platit la momentul achizitiei 599 lei la Altex. Din punct de vedere al optiunilor de conectare acel Vortex matura pe jos cu un Smart TV de 1000 euro: Scart, VGA, DVI, RCA, HDMI, USB, RJ45, WiFi, Bluetooth, Antena Satelit, Antena Terestra, S/PDIF, slot CI+. Repet, toate acestea pe un smart cu diagonala de 80 cm la pretul de 600 lei.

Prin comparatie, actualul meu Smart TV considerat "de fitze" are doar: HDMI, USB, RJ45, WiFi, Bluetooth, Antena Satelit, Antena Terestra, S/PDIF, slot CI+ si cam atat. Plus ca am dat si caruta de bani pe el, fiind model 2020.

Problema pe care ai supus-o atentiei este aproximativ similara cu a mea(eu am vechime la Orange de peste 23 de ani),timp in care nu am intirziat niciodata plata facturii.Adevarul ca noi(romanii) suntem cosiderati de corporatii(Orange,Vodafon,Telecom,UPC,Lidl,Carefour,Auchan,Kaufland, BRD,Raiffeisen,ING,OTP etc)lumea a treia.Ma intreb daca vreuna din mai sus mentionatele ar face asa ceva cetatenilor din tara lor...va garantez ca nu;pentru ca ar iesi de pe piata,iar tibunalele de acolo i-ar obliga sa plateasca sume considerabile drept daune.Dar noi suntem la inceput in aceasta democratie care se invata destul de greu (nu 20 de ani ,probabil 200)De curiozitate ai vazut ce obligatii ai tu intr-un cotract si ce obligatii are corporatia,ce drepturi ai tu si ce drepturi au ei?????

S-a rezolvat! NU se poate!
După vizita încă unui tehnician la domiciliu s-a ajuns la concluzia că, într-adevăr, televizorul meu și modulul lor NU sunt compatibili.
Așa că am decis, de comun acord, să ne "despărțim". Asta este...Nepotrivire de caracter!
Ps. Mi s-a "suflat" în cască, de către un tehnician, chiar de la Orange, că la RcsRds se poate.
Noi să fim sănătoși!

Si eu am avut aceeași problemă cu si problema era de la tv care deși era nou avea o problemă cu ci care mereu dădea probleme însă încercând cu un alt tv nu am mai avut aceasta problema

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!