Întrebare fară răspuns

Orange Money plata recurentă pe siteul iQOS

Deschid aceasta sesizare in atentia departamentului Orange Money privind plata recurenta la iQOS Romania care nu functoneaza cu cardul Orange Money. Desi am mai mentionat acest aspect dar nu intrun topic dedicat,revin din nou sperand ca Orange Money va veni cu un raspuns. Am incercat de mai multe ori si in perioade diferite sa fac un abonament pe siteul iQOS dar cardul meu Orange Money nu a fost acceptat cu eroarea ca nu se accepta decat carduri emise de entitati bancare din Romania. Am facut 3 sesizari la iQOS Romania iar mereu raspunsul lor a fost ca trebuie sa iau legatura cu banca emitenta,in cazul meu cu serviciul financiar Orange Money. Mentionez ca activarea contului iQOS l-am facut cu cardul Orange Money de pe care s-retras si s-a remis 1 leu. De asemenea am facut cumparaturi pe siteul iQOS de mai multe ori si cardul a fost acceptat. Singurul inconvenient a fost plata recurenta (abonament). Mentionez de asemenea ca folosesc plata recurenta cu acelasi card Orange Money pe abonamentele mele Netflix,HBO Go,Spotify Premium,Youtube Premium si Digi Romania,deci plata recurentă functioneaza fara probleme. Asa cum s-a intamplat cu toate sesizarile mele,astept si de aceasta data un raspuns oficial de la Orange Money. Nu consider ca problema ar fi de la Orange Money,posibil ca iQOS sa nu fi acoperit toata plaja de carduri la plata recurenta si de aici si eroarea,dar vreau un raspuns oficial de la Orange Money ca sa stiu ce vorbesc mai apoi cu cei de la iQOS.Multumesc.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Poate faceți ceva și cu reîncărcarea contului, ca de 2 zile nu mai merge neam :D

L.E. După actualizarea aplicației, alimentarea cardului funcționează.

Salut, Ascary!
Am primit răspuns de la colegii noștri care au verificat situația ta. Ne-au confirmat ca tranzacțiile menționate de tine (plăți recurente către iQOS) nu sunt respinse de Orange Money.
Recomandarea lor este să contactezi din nou comerciantul pentru a sesiza această problemă.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!