Întrebare cu răspuns(uri)

SMS autentificare TV Box Orange

Am achizitionat un Tv box orange pentru a vedea televiziune intr o alta locatie decat adresa unde sunt fizic instalate Tv, internet.. Am abonament voce 6 euro, ab internet mobil cu sim si router 160gb si tv prin satelit. Problema mea este ca movie go unlimited este activa pe ab de internet mobil cu sim si nr iar eu sunt pe ab de voce cu alt nr si nu am movie go unlimited inclus si canale tv ff putine. Cum pot vedea totusi obtiunea movie go unlimited daca sim-ul este intr un router iar tv box o sa trimita un sms pt autentificare in... router. Telefonul si routerul au nr diferite.?!?!?!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Am atașat imagini cu wi-fi-ul meu mobil conectat. După cum se poate vedea, am 4 mesaje primite. Apoi, este interfața de la adresa data mai sus. Apoi sunt mesajele, și opțiunea de a trimite mesaj. Se pot trimite mesaje către orice număr, contra cost, bineînțeles, cu excepția mesajelor către numerele scurte interne, pentru activare/dezactivare de servicii (atunci când sunt gratuite, cum este acest caz)

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut! Și eu am un wi-fi mobil, cu aplicație dedicată, nu știu dacă la tine se aplică. Intra aici
http://wifimodem.orange/
User name inițial și parola admin. Intra de pe un dispozitiv conectat la wi-fi mobil. Acolo vei putea vedea mesajele și chiar vei putea trimite mesaje la rândul tau.

Nu stiu daca routere-le oferite de Orange au si optiunea de a trimite / primi SMS din interfata de administrare, dar, cred ca cel mai indicat ar fi sa suni la 300 sa-ti faca ei asocierea intre TV Box Go si acel numar de telefon!

Am atașat imagini cu wi-fi-ul meu mobil conectat. După cum se poate vedea, am 4 mesaje primite. Apoi, este interfața de la adresa data mai sus. Apoi sunt mesajele, și opțiunea de a trimite mesaj. Se pot trimite mesaje către orice număr, contra cost, bineînțeles, cu excepția mesajelor către numerele scurte interne, pentru activare/dezactivare de servicii (atunci când sunt gratuite, cum este acest caz)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!