Întrebare cu răspuns(uri)

De ce nu se poate schimba un telefon decat daca ajunge in service?

Nu vreau să îl duc in service.Vreau sa fie schimbat.Nu are nici o lună și am deja probleme cu el

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Dacă ești abonat Orange, poți să primeşti un telefon la schimb pe perioada reparației, dacă îți laşi dispozitivul într-un Orange Shop (în limita stocului disponibil)
Sursa https://www.orange.ro/help/despre-orange-service-146

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (2)

50%

2 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Din ratiuni de $$$ !!! Daca fiecare telefon cu probleme va fi inlocuit la prima strigare, fara a trece prin service unde crezi ca se va ajunge?

Din cate vad este vorba de Xiaomi. Ai incercat sa discuti direct cu Xiaomi Romania sa explici situatie si sa vezi care este si punctul lor e vedere?

Mulțumesc! Nu am incercat.Am vb direct cu Cei de la Orange,unde plătesc factura.Acelasi lucru l_am pățit cu un HTC play acum 2 ani și jumătate.A stat numai în service.Nici măcar telefon la schimb nu am primit și am fost singura să îl duc la service că să meargă treabă mai repede.

Dacă ești abonat Orange, poți să primeşti un telefon la schimb pe perioada reparației, dacă îți laşi dispozitivul într-un Orange Shop (în limita stocului disponibil)
Sursa https://www.orange.ro/help/despre-orange-service-146

@Weronik68: Specialiști mai mari, mai mici nu-i găsești decât aici, pentru că vei constata (poate chiar pe pielea ta) că Orange doar să-ți vândă poate, că la service e pe spate. Așa ajungi tu la reprezentanță, ca o ultimă speranță.

@teacher_: Bine spui ”poți să primești”, pentru că nici nu poți să te gândești că ajungând la mâna lor nu îți vor fi de ajutor. De aceea chiar și Weronik a ”primit” la schimb ”nimik”, ea primind ca ”ajutor” ignoranță de operator.

Pai așa o fi, eu doar am postat ce scrie in termenii și condițiile oferite de Orange. Odata cu "in limita stocului disponibil" devine mai greu să primească alt telefon (pe perioada reparației cel puțin).

Partea cu "Dacă ești abonat Orange, poți să primeşti un telefon la schimb pe perioada reparației, dacă îți laşi dispozitivul într-un Orange Shop (în limita stocului disponibil)" am experimentat-o pe propria pile in perioada in care am detinut un SPV pe care a trebui sa-l trimit in service, pe garantie, pentru inlocuirea joystick-ului.

La vremea respectiva aveam activata optiunea Wap Unlimited, iar acel SPV avea pret de lista de 400 USD.

Reteaua numarul 1, in prima faza imi oferise un Siemens simplu doar cu functiile de baza: fara camera, fara modem, fara browser, fara nimic. Dupa ce am spus ca: fie compemnseaza la factura perioda in care nu voi putea utiliza Wap, fie imi ofera un telefon cu aceleasi caracteristic cu ale SPV-ului au "gasit" prin magazie un telefon de schimb ceva mai apropiat de acel SPV.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!