Întrebare fară răspuns

Am comandat telefon... am primit cercei

Buna. Pe data de 13 decembrie 2020 am comandat un telefon S20 Ultra din magazinul online. Am achitat un avans de 860lei si restul rate pe 2 ani. De asemenea am marit si abonamentul de la 9 la 17 euro. Pe data de 18 decembrie am primit coletul si in loc de telefon aveam factura si o cutie cu o pereche de cercei. Am sunat si am facut sesizare. De atunci sun si mi se tot spune sa astept. Nu mi se pare corect ca dupa aproape o luna sa nu primesc un raspuns. Vi se pare corect? In curand o sa se emita abonamentul si rata. Sa le plateac? O sa astept sa se faca 30 de zile si o sa contactez un avocat si o sa fac si o plangere la protectia consumatorului. Foarte, foarte dezamagit

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Salut!
Nu am mai auzit de o astfel de situatie, pana acum.. este foarte grav ce spui..
Insa, am mai auzit de situatii in care n-a mai ajuns coletul deloc.. pentru ca s-a "pierdut" la curier.. insa, cei care facusera comenzile respective nu au trebuit sa achite ceva ce n-au primit..
Spunea la un moment dat, cineva din comunitate, ca sunt multi care vand, la preturi mici si cu garantie, telefoane noi, pe diverse site-uri de gen.. apropo de coletele care dispar pe traseu..
Greu de raspuns, cat timp dureaza sa se rezolve.. daca ai semnat de primire si in colet nu era produsul care trebuia..
Si eu am facut multe comenzi online si, au fost si produse mai scumpe.. din fericire am primit ce am comandat.. pot doar sa-mi inchipui starea ta de nervi..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Sunt dezamagit, in primul rand deoarece nu m-a contactat nimeni dupa ce am facut sezizare. Am revenit eu de nenumarate ori cu telefon catre serviciu cu clientii, dar operatorii au un singur raspuns minimal "Asteptati", desi este vorba si de o suma de bani achitata.
Din pacate, expedierea nu era cu deschiderea coletului. Ceea ce ar fi fost normal, la valoarea produsului respectiv.

Cercei de la Orange?! Asa ceva n-am auzit in viata mea. Nici nu vand bijuterii deloc, din cate stiu. Pe factura ce produs apare?

Pe factura din colet apare telefonul. Cel mai probabil problema e de la firma de curierat. Deranjant este faptul ca Orange nu ma contacteaza sa-mi dea un raspuns, desi au primit de la mine cei 860lei si abonamentul l-au modificat.
Curand o sa-mi vina si prima rata.

Deci coletul este al tau, dar continutul nu e ce trebuie. Probabil cineva a incercat o frauda, ceva. Fa si o reclamatie la ANPC... e de neacceptat asa ceva. Daca pateam asta pana acuma turbam.

nu tin partea portocalei dar sigur nu este vina lor ... de curand au aparut mai multe cazuri de inselaciune pe tema asta , sunt sigur ca problema este in lantul de distributie , trebuia sa faci plangere la politie imediat .

O sa fac si o reclamatie la ANPC. Orange daca livreaza pe courier produse de valoare, ar trebuii sa aiba si ceva asigurari. Imi spun sa astept ca nu le-a raspuns Fan... Eu am facut contract cu Orange nu cu Fan..
Cel mai probabil de vina e firma de distriburie. Am sunat pe loc la Orange si am facut sesizare. Nu au spus sa fac plangere la politie. Au spus sa astept.

Cel mai probabil magaria s-a facut in depozitul firmei de curierat sau poate chiar de catre curierul care preluat coletul. Depune plangere la Politie pentru ca exista posibilitatea tehnica (,) ca acel telefon sa poata fi localizat si dezactivat pe baza IMEI-ului.

EXEMPLU 1: Comanda telefon iPhone 11 Pro de la Flanco livrare prin Fan Curier

EXEMPLU 2: Achizitie iPhone XS MAX 256 GB din magazinul fizic Media Galaxy Craiova, in cutie se afla plastilina https://adevarul.ro/locale/craiova/ce-gasit-craioveanca-c...

“Un angajat mi-a adus cutia. Mi-a arătat că este sigilată şi a desfăcut-o în faţa mea. Îl rugasem să-mi introducă el cartela şi să-mi facă toate configurările necesare."

Când salariatul a deschis cutia a rămas cu gura căscată. “Nu ne-a venit să credem. Nici mie, nici lui. În locul telefonului erau puse bucăţi de plastilina. Toţi angajaţii au venit la noi, inclusiv şeful de magazin, inclusiv clienţii. Toată lumea făcea fotografii la cutie”, a povestit craioveanca.

Vad incepe sa devina o practica la scara nationala. Tipla aceea de pe cutie poate fi extrem de usor inlocuita cu una noua prin intemediul unui aparat de vidat casnic + un aparat de suflat cu aer cald.

Off-topic: la produsele Apple tipla aia arata intr-un fel si se desface dintr-o bucata. Cine se pricepe, vede instant cand ceva nu e in regula.

Se pare că cei de la curierat au facut mânării la coletele livrate de sărbători. Orange trebuie să livreze abonatului telefonul si apoi să investigheze speța, oricum marfa este asigurată.

Si eu sunt de parere ca Orange ar trebui sa isi asume si sa livreze telefonul abonatului. Apoi se va descurca cu Fan-ul, in care a avut incredere si cu care are un contract (poate se gandeste sa schimbe firma de distributie cu una mai serioasa totusi). Este clar de departe ca Orange nu putea trimite cercei, nu are de unde (Sau? Aveti si pe noi nu ne-ati anunțat? Sau macar sa ne cadorisiți cu o pereche, doua intr-un concurs :)) ) Josnica situatie pentru Fan Curier.

:))) probabil valorau cat telefonul de asta erau in cutie.
Daca vrei servicii de livrare bune, nu trimiți prin Cargus, FanCourier, Nemo sau alta firma românească.

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Feriti-va de escroci! Inainte de sarbatori am comandat sotiei mele un parfum si o pereche de cercei din aur iar astia au trimis doua mulinete si un scaun de pescuit!

@Ascary și pe numele sotului meu a venit un colet ce conținea 2 fuste și o bluză. Norocul lui a fost că mi s-au potrivit mie :) (nu am reușit să îmi recuperez parola de la unul din conturi și am făcut cont pe numele lui :))

------------------
Lăsând gluma la o parte, situația prezentată de @Adelin_4 este întradevăr una nefericită.
Însă cred că înainte de a depune o reclamație la ANPC trebuie să aștepți 30 zile răspunsul celor de la Orange. Știu că ANPC-ul solicită consumatorilor să se adreseze operatorului și să anexeze la reclamație răspunsul.
Din experiență vă zic că și cei de la ANPC au foarte multe reclamații, de exemplu, zilele trecute am primit una depusă de un client pe la finalul lunii octombrie (nu sunt angajată la Orange, ci la altă companie)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!