Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Probleme cu reincarcarea cartelei

Salut, mi-am reîncărcat cartela cu o seara înainte și încă nu mi-a venit internetul, ce as putea face?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut!
Ai încărcat cu minim 5€? Sub 5€ nu sunt resurse de internet..
Ai încărcat cu credit sau opțiune? Doar internetul nu l-ai primit?
Ai primit mesaj de confirmare ca ti-ai încărcat cartela?
Daca ai încărcat cu o opțiune de minim 5€, ai mesaj de confirmare și doar internetul nu l-ai primit, trebuie sa contactezi serviciul clienti, sa nu fie vreo eroare.. Ai variantele de contact aici.. https://www.orange.ro/contact/

Ce inseamna ”cu o seara inainte”? 24+ ore? Reteaua numarul 1 nu lucreaza seara, iar multe din solicitarile care se fac de catre clientii prepay seara / spre miez de noapte sunt onorate dupa mai bine de 6-8 ore, adica spre dimineata. Orange te indeamna sa ai rabdare si sa revii cu un alt mesaj dupa alte vreo 24 de ore. .... mesajul tipizat.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Am observat că în funcție de cum plătești reîncărcarea, se poate procesa mai repede sau mai târziu.
-
La plata cu cardul din MyOrange (sau ING Homebank) a funcționat instant.
-
La plata pe factură, deși am trimis cererea la ora 0:30 s-a procesat spre dimineață pe la ora 4:00.
O altă reîncărcare automată confirmată ieri pentru data de 13ian, s-a procesat azi pe la ora 9:10 (deci la 9 ore după miezul nopții).

Da, am rezolvat, m-au sunat cei de la Orange și mi-au spus ca reîncărcarea a fost anulata și bani mi se vor înapoi între 3-5 zile lucrătoare.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!