Întrebare fară răspuns

Net bonus vechime

Am doi ani si 2 luni la abonament.
Am activat - Bonus pentru anii petrecuti la Orange 1Gb/luna. Si totusi acest bonus nu il primesc. In interfata aplicatiei apare 0Mb din 1Gb.
Mentionez ca azi sa facturat, iar toate celelalte opțiuni au fost actualizate !

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Buna!
Pai, scrie ca ai 0 din 1... înseamnă că l-ai consumat deja.. este primul care se consuma..
Eu am numărul acesta de aproape 3 ani.. deci sunt in aceeasi situatie, neavând inca 3 ani.. tot 1 gb am..

Scuze, initial, n-am vazut a poza micuta... am editat raspunsul si am pus si eu o captura.. vei putea sa verifici ce am spus mai sus, cand se emite factura urmatoare.. acel bonus se consuma inainte resurselor din abonament, de aceea nu-l poti vedea acum.. la fel arata si la mine, doar ca eu folosesc foarte putin acest numar si am primit resursele pe data de 6..

Resursele se acorda cu o zi inaintea emiterii facturii.. Eu am factura pe 7 si resursele le primesc pe 6..
Si e vorba doar de 1 gb.. depinde ce aplicatii folosesti..
Poti urmari cu o zi inainte de urmatoarea factura, daca mai ai rabdare pana atunci.. poti sa te uiti in detaliile convorbirilor, sa vezi cat net ai consumat, incepand cu o zi inainte de emiterea facturii, sau, poti contacta serviciul clienti, sa faca o verificare.. https://www.orange.ro/contact/
Multumesc, asemenea!

Activat recent.... ramane sa te convingi la urmatoarea data de facturare. Este un caz tipic de ”resursele nu sunt oferite instant sau retroactiv”. ...tipic retelei numarul 1, se respecta pe ea si doar apoi clientii.

@Oana_12 In anul de gratie 2021, un pachet de date de 1GB, aruncat "la mishto" de reteaua numarul 1 in ochii abonatilor fideli, este asemena unui scuipat intr-un ocean.

Este suficient un pachet de update-uri pentru aplicatiile din telefon si inevitabilul trafic efectuat in background si nici nu simti acel bonus de 1GB de date.

Nu e un pachet mișto de 1GB, ci două pachete mici de 512MB (a menționat vechimea în mesaj).
-
Am trecut prin situație similară recent... deși am mai mulți ani de abonament în rețeaua #1, acel bonus pentru vechime rămăsese blocat tot pe la 1 GB parcă.
-
Nu mă interesa prea tare pentru că aveam internet suficient.
Dar lucrurile s-au schimbat cu pandemia și școala acasă...unde fiecare Giga contează!
-
Așa că am sunat la Serviciul Clienți (apel la numărul scurt 300) și mi s-a rezolvat situația - vă recomand să faceți și dvs. la fel.

Abonat
Abonat

Abonat

User level
Nivel
1
330 / 750
puncte
Custom field 2
Abonat

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!