Întrebare fară răspuns

Sunteti multumiti de firma de telefonie Orange?

Sunteti multumiti de firma de telefonie Orange ??

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

In general, da. :)

Cu toate astea:

  • Semnalul lasa de dorit in anumite zone (rurale, in special).
  • Unele "decizii de business" sunt in continuare o dilema pentru mine.
  • Roaming-ul e cam scump ("dincolo era mai ieftin"). Si in ciuda feedback-ului oferit in sensul asta, nu s-a facut nimic.
  • Nu ai 4G pe prepaid fara o optiune activa. Si nu ai 4G la optiuni mai mici de 5 Euro.
  • Nu ai 5G deloc pe prepaid (momentan).
  • Serviciul de MMS nu prea functioneaza cum trebuie (da, stiu, e un serviciu invechit, dar inca destul de scump, si care dupa parerea mea ar trebui sa fie functional oricum).
  • PhoneCredit-ul de la prepaid se incapataneaza sa ramana o chestie (buna de altfel) doar pentru achizitionarea de telefoane, cu toate ca poate fi modificata cu putina bunavointa astfel incat sa poata fi folosita si pentru accesorii.
  • Serviciul Clienti (partea de call center, apel la 300) cateodata are niste angajati nu tocmai deschisi la sugestii de imbunatatire a serviciilor oferite. Si din pacate am avut neplacerea sa fiu tratat foarte distant si pe un ton de superioritate de catre angajati care isi luau job-ul mult prea in serios si refuzau sa inteleaga ca scopul apelului este tocmai de a sugera adaugarea/modificarea acelui lucru. Deci, daca suni tu, e foarte probabil sa fii tratat ca ultimul fra*er. Daca esti sunat, tot respectul, n-am nimic de reprosat. A fost o placere. Dar daca sun eu...Dumnezeu cu mila. :)) Pe partea asta, recomand Djingo. Alta echipa, alt tratament. Si nu esti limitat la 2 interactiuni pe luna (asta daca nu sunt alte probleme si esti limitat si fara sa ajungi la cele 2 apeluri pe luna). De asemenea, poti sa lasi feeback cu privire la interactiunea avuta, imediat dupa ce s-a incheiat. Pe cand la interactiunile telefonice, nu. Foarte rar se primeste cate o solicitare de feedback. Si de obicei ea vine numai dupa interactiunile bune cu consultantii. Nu si la cele la care iti vine sa iti iei campii de nervi. Si da, ma indoiesc ca e o coincidenta.
  • Smartphone Tester e doar pe abonament. Din nou, cu putina bunavointa se putea face si pentru prepaid-uri, dar na...daca nu se vrea, nu se face.
  • Nu exista posibilitatea de achizitionare de telefoane in rate (decat printr-un abonament). O chestie care dupa parerea mea tine de o mentalitate invechita si care pe mine unul ma forteaza sa cumpar din alta parte. N-am nimic impotriva sa cumpar de la Orange. Dar n-am de gand sa-mi fac abonament pentru asta. Deci chestii de genul asta de mentalitate ar fi bine sa dispara.
  • Si daca tot am ajuns la capitolul abonamente, Orange mai are inca de lucru la comunicare. In special cand decide sa modifice peste noapte niste oferte pentru care oamenii inca au contract. Ceea ce genereaza valuri de nemultumiri (deloc nefondate, dupa parerea mea) din partea userilor.
  • In rest, da, sunt multumit. :) Nicaieri nu-i perfect. Nu e o scuza, si nu e un motiv de "culcat pe-o ureche", e doar o constatare. Cam astea sunt lucrurile la care eu personal cred ca mai e de imbunatatit.

@arsradu: voi fi mai epistolar comparativ cu tine, eu deja obosind de "compusul" topicurilor cu sugestii de schimbare, unul chiar si al comunitatii. Asadar:

  • Degeaba vrei tu, degeaba discuti cu un "pitic de gradina" atunci cand Alba ca Zapada nu permite schimbarea.
  • Personalul executant ofera pe tine tot atat "malai" cat oferi si tu lor personal.
  • Fiecare sector de activitate al retelei numarul 1 este "independent si autonom", motiv pentru care nu intereseaza pe X (angajat la ORO intr-un sector de activitate) de problemele lui Y (angajat la ORO in alt sector)
  • conditionarile care deranjeaza, mai ales legate de prepay sunt pentru a te transforma pe tine intr-o veritabila varianta de "Fulga" donatoare de profit catre ORO, malai cheltuit de tine desi nu aveai nevoie sa-l cheltuiesti.
  • Pentru cei pe abonament varianta e putin mai permisiva, fiind asemeni unei relatii intre debitor si banca: interesul bancii este ca debitorul sa traiasca "forever".
  • Conditionarile in general sunt multiple tocmai pentru a te determina sa largesti "gura sacului" si sa nu ajungi econom in zile de facut profit de pe spinarea clientului.
  • Ce primesti in schimb? Promisiuni, tergiversari, ambalaje promitatoare, toate cu scopul de a mai smulge o comanda si o prelungire de contract de la tine. Ulterior semnaturii... nepasare totala.
  • Ma opresc aici ca altfel nu as mai termina de scris......

Absolut!

1. Am semnalat calitatea conexiunii la internet in zona mea (viteze de 1,2 Mbps si 0,97 Mbps) - https://comunitate.orange.ro/questions/2496157-calitate-conexiune-internet-4g-piatra-neamt , iar raspunsul retelei numarul 1 a fost acela ca totul functioneaza in parametri;
2. Am achizitionat un TV Box Go si am semnalat proasta optimizare si imposibilitatea vizionarii unor canale TV - https://comunitate.orange.ro/questions/2496086-imposibilitatea-vedea-canale-tv-aplicatia-orange-tv-go , iar raspunsul dat de @DanielaH a fost sa trimit tigaia in service, desi este evident faptul ca nu are legatura sula cu prefectura;
3. Am predat un telefon vechi prin programul Buy-Back 5G iar voucher-ul primit valoreaza fix 10 euro https://comunitate.orange.ro/questions/2498480-campania-praf-ochi-buy-back-5g-orange-romania , raspunsul retelei numarul 1 fiind "ramane cum am stabilit"
4. Tocmai ce au iesit din grila Animal Planet HD, Discovery Showcase HD si Discovery Science HD; Discovery Turbo Extra HD si Paramont, iar reteaua numarul a majorat pretul abonamentului cu 1 euro. Ca asa-i in tenis!

Reteaua numarul aduce inovatia pe aceste segment..... mereu aceeasi inovatie si pe acelasi segment.

Per ansamblu sunt între mulțumit și nemulțumit, așa că voi detalia.
1. Interacțiunea slabă și foarte slabă între utilizator prepay - abonament și call center la 300, din cauză că mulți consultanți nu înțeleg ce le expui, mna analfabetismul funcțional începe să își arate roadele.
2. Oferta de retenție slabă și foarte slabă în ultima perioadă (ultimii 3 ani), Orange prefera să "achiziționeze" clienți noi de la alte companii, instabili, care după 2 pleaca la vechea rețea, rar se întâmplă să rămână.
3. Calitatea serviciilor de telefonie este în scădere, de la puterea semnalului, calitatea vocii și experiența navigării pe internet.
4. Nu se mai tine cont de feed-back-ul utilizatorului, ca în trecut când semnalai o problemă, te sunau și se străduiau să repare, inclusiv prin București, au mai montat antene noi după ce le-am relatat probleme reale în teren.
5. Harta cu semnal 4G, exagerată, căci în realitate multe localități nu au 4G, dar ele apar cu semnal full 4G, o fi și asta o strategie de marketing.
6. Semnal 5G fake în banda 1 în București, deși se lauda cu acoperire 100% 5G în 2100 MHz, în realitate semnalul 5G funcțional este în banda N78, în rest doar arată 5G și traficul se face pe LTE în benzile B3 și B7. Deși au fost mai multe reclamații de acest gen, Orange se face că nu aude și nu oferă o explicație sau un orizont de timp că vor face corecțiile necesare. Între timp, oamenii cumpăra abonamente 5G și la 300 spun ca este un serviciu demo în teste, practic plătești un serviciu incomplet. Vodafone a lansat de curând și ei 5G în banda N1 și funcționează ireproșabil.

Deși cele menționate mai sus, par mai dure, asta este realitatea și mi-aș dori ca la Orange să revină la calitatea de odinioară și sa fie lideri în inovare, astfel încât prețul cerut să reflecte calitatea serviciilor oferite.
Nicio companie nu este perfectă, dar Orange va pierde teren, dacă continuă să meargă pe aceasta strategie de reducere a costurilor, fără a pune nimic în schimb.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Eu sint foarte multumit de firma ORANGE ,nu de alta dar nu degeaba am stat la ei 18 ani si inca am de gand sa mai stau ,este o firma serioasa dupa parerea mea si sincer sint foarte multumit de ei

@ceacanaule, ne bucurăm că ești mulțumit de serviciile Orange.
Ceilalți membri ai Comunității ne-au explicat motivele lor de nemulțumire și acest lucru ne va ajuta să ne îmbunătățim.
La fel de bine, ne-ar ajuta să știm și care sunt aspectele din spatele feedback-ului tău pozitiv ca să le păstrăm cel puțin în aceeași parametri. Te așteptăm să revii și să ne spui, din experiența ta de 18 ani, ce înseamnă pentru tine o firmă serioasă și care sunt motivele tale de mulțumire.

Eu daca am avut cu ei probleme am sunat si am avut cu ei discutii si s-au solutionat, daca am dorit sa renunt la un abonament ca am avut si doua abonamente, am renuntat, semnal am avut, de luat bani nu mi-au luat, de furat nu m-au furat, nici cu minute, nici cu sms, cu nimic, din magazinul online am cumparat si am fost foarte multumit, telefon de la mana a doua de la ei am avut si am fost foarte multumit, adica telefon reconditionat vreau sa zic.
Eu, cu alte cuvinte, sunt multumit pana ma calca pe bec, dar deocamdata nu am fost calcat pe bec de orange.

Da, destul de mulțumit!
-
La un moment dat m-am supărat acum vreo 15ani pe ei și mi-am făcut abonament și la concurență.
Am avut o experiență la concurență care m-a fidelizat Orange :))
-
Și tot atunci am învățat că mai întâi trebuie să RENEGOCIEZ ceea ce am și doar dacă asta nu funcționează, să fac un alt contract în altă parte! :)

În general sunt mulțumit, dar sigur că există momente în care am avut și eu destule nemulțumiri, unele dintre ele fiind parțial sau total remediate. Fiecare este subiectiv, în funcție de întâmplările pe care le-a avut!

"Ceilalți membri ai Comunității ne-au explicat motivele lor de nemulțumire și acest lucru ne va ajuta să ne îmbunătățim." - Gluma inceputului de an, by Reteaua Numarul 1.

Chip ap za gud uorc!

După cum am menționat, după luni tergiversat si mereu diALOgat, sunt deja vreo 15 luni de cand am rămas cu ”leziuni”, de la cizma-n ddos primită și rămasă neclintită. Pentru că de 15 ani ți-am plătit cu gologani abonamente cum le-ai vrut chiar și când nu mi-a plăcut. De atunci multe-am văzut, chiar și sugestia ”să mă mut”, că fără să plătești peșcheș la Orange se pare că dai greș. Dar cum să te cunosc mai bine, când tu-mi faci zilele mai pline, încărcate cu petiții de clienții cu ambiții și tratate chiar de tine așa cum să-ți vină bine? Dar ne vom mai revedea chiar de nu ți-o mai plăcea, fie în Comunitate sau în shop cu prioritate.

Ar fi bine să posteze cât mai mulți, iar după o perioada de timp (6-12 luni), să vedem cât s-a implementat/remediat din cele semnalate de clienții Orange.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Inca de pe la inceputurile acestui [cuvant cenzirat deoarece incalca principiile comunitatii] a fost adusa in discutie posibilitatea utilizarii creditului acumulat prin Phone Credit in tot magazinul online si nu doar pentru achizitia de telefoane mobile.

La momentul respectiv, @DanielaH a racnit la noi ca "feedback-ul vostru este extrem de important pentru noi. Va asiguram ca am trimis propunerile voastre catre departamentul abilitat". Repet, treaba asta se intampla in urma cu mai bine de 12 luni.

Astazi, se fac propuneri ca după o perioada de timp (6-12 luni), să vedem cât s-a implementat/remediat din cele semnalate de clienții Orange, iar aceeasi @DanielaH vine si ne spune faptul ca motivele de nemulțumire exprimate ne vor ajuta să ne îmbunătățim.

Care te risti la un pariu ca peste 12 luni o sa asistam la aceeasi discutie, trasa la idigo si fara sa se fi schimbat absolut nimic dpv al respectului fata de client in reteaua numarul 1?

Din pacate, mai mult decat sa trimita mai departe feedback-ul nostru, nu stiu daca au ce sa faca. Deciziile sunt luate de alte departamente la un alt nivel. Si daca acolo soriciul e gros si urechea talpa, n-ai ce face.
Feedback-ul este valoros, intr-adevar. Unii ar plati pentru o idee buna. Noi le oferim pe tava doar doar s-o implementa vreuna. Problema e ca daca cei care ar trebui sa faca ceva in sensul asta, decid ca e mai comfortabil sa nu faca nimic, degeaba urlam noi aici cu mic cu mare, poate facem vreo schimbare. Nah ca s-a luat stilul rimat si ritmat de la Flo! Mersi! :))

Orange Money, varza în continuare, alimentarea contului cu multe sincope în continuare. Azi de 7 ori eroare :d, pana la urma am renunțat sa mai pun bani pe card.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Acel screenshoot ar trebui sa devine noua identitate de brand pentru reteaua numarul 1, precum si avatarul angajatilor retelei numarul 1 prezenti in comunitate.

HOPA! AVEM O EROARE.
REINCEARCA

Daca pana acum aveam inovatie prin tehnologie, acum avem inovatie prin eroare.

In orice caz, va fi noul meu avatar!

Probabil ca eram unul din cei care faceau cele mai multe tranzactii Orange Money de pe comunitate,insa dupa infinitele update-uri ale aplicatiei aceasta tot da rateuri,asa ca ma vad nevoit sa ma intorc la Revolut.Am sa mai alimentez fizic (online nu merge) in magazinul Orange cardul atat cat sa imi platesc prin aplicatie factura Orange,in rest cu alte carduri CEC BANK sau Revolut. Apropo,in context,astazi am primit pe cardul Orange Money 50 de lei fiindca mi-am facut contul online (acum doi ani),voi ati primit?

@ Daniela e o finuță,nu o vad "racnind" la nimeni,raspunde in limita limbajului impus de jobul ei,daca noi ne mai permitem una-alta,ea nu are posibilitatea sa faca asta. Mai mult decat sa escaladeze sugestiile noastre si sa revina cu raspunsurile primite ce ar putea sa spuna? Serios acum,hai sa nu atacam un om care are o pozitie cam ingrata uneori. Eu sunt multumit ca totusi e printre noi si nu vorbim singuri,ca pana la urma ar putea si sa modereze doar postarile fara sa se implice in discutii.

Apropos de acea eroare...ar fi util sa avem ceva mai multe detalii decat "Hopa! Avem o eroare!".

Adica e destul de evident ca lucrurile nu au decurs cum ar fi trebuit. Ar fi util sa stim si ce anume nu a mers ok. In plus cred ca ar ajuta si echipa de devi pentru un eventual debugging.

Daca tot ce arata aplicatia e "avem o eroare"...nu prea ajuta pe nimeni, pentru ca nu avem niciun indiciu cu privire la ce anume a cauzat acea eroare.

Măcar îți trimite sms ca nu s-a putut efectua.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

@Razvan - O presupunere ar fi că de la 1.ian.2021 băncile și-au schimbat sistemele de securitate pentru plățile cu cardul (s-a mai adăugat acea parolă statică). Posibil ca eroarea să fie de acolo?
-
Dacă tu încercai să alimentezi cu un card mai vechi pe care l-ai folosit în trecut - OrangeMoney avea deja datele vechi...dar poate nu ți se cerea și parola nouă de după 1.ian.2021 (și atunci nu avea cum să se proceseze tranzacția, din lipsă de parolă).
-
Aș șterge cardul de alimentare din OrangeMoney și l-aș readăuga apoi. Ca să-ți ceară și parola nouă.
-
Eu am deschis recent Orange Money și încă e proaspăt totul - merge excelent!
-
Detalii pe
https://comunitate.orange.ro/questions/2519357-rezolvat-probleme-noul-update-orange-money
și
https://comunitate.orange.ro/questions/2519402-campanie-orange-money-deschiderea-online-contului

Nu merge alimentarea contului Orange Money,indiferent de vechimea cardului inrolat/salvat,decat dupa confirmarea transferului prin parola statica sau aplicatia bancii emitente. De exemplu CEC Bank nu ofera decat autorizare prin parola statica nu si autorizare prin aplicatie asa cum are Orange Money. CEC Bank au fost mai mereu in urma cu tehnologia.Nu stim cum functioneaza la alte bănci,poate ne spun ceilalti colegi.In rest aplicatia Orange Money functioneaza ca deobicei,doar autentificarile astea ne cam dau dureri de cap. Era mai simplu inainte,dar nah,asta nu mai tine de Orange Money ci asa e legislatia internationala. Pe de alta parte poate ca e mai bine asa,infractionalitatea financiar-bancara a crescut mult in ultimul timp si niste masuri extra de siguranță erau de asteptat.

Ca sa nu ma lungesc cu povestea, am fost intrebat ce anume nu-mi place la Orange si am detaliat in cadrul unor mai multe topicuri. Revin insa cu o comparatie simpla, cu principalul competitor: Vodafone. Desi are exceptii net superioare comparativ cu Orange, imbunatatirile aduse "ambalajului" arata ca Vodafone nu lucreaza cu amatori. Din pacate per global inca are tarife mari comparativ cu Orange. Comparati 2 aplicatii:

  • "MyOrange" vs. "My Vodafone": daca la Orange aplicatia e doar "cârpită" de ani de zile, Vodafone vine cu o aplicatie proprie TOTAL NOUĂ. Ofertele sunt mult diversificate si mai clar prezentate: continut, utilizare, valabilitate, acoperire.
  • Credeati ca YOXO e "unicat"???? Puneti-l in balanta cu "Vodafone Flex"-ul. Daca de Yoxo ati auzit, constat doar ca pe langa o aplicatie mult mai "friendly" a celor de la Vodafone, care iti porteaza singur numarul in caz de nevoie (pt ca yoxo te trimite la plimbare), cu optiuni chiar mai interesante decat cele ale yoxo-ului, consider ca si aici "Vodafone rullz".
  • un singur dezavantaj: calitatea are un cost, motiv pentru care, per global Orange e ceva mai "low cost" si se complace in nivelul "pacalici la datorie". Ideea de baza a Orange: decat calitativ si mai scump, mai bine mai ieftin si nefunctional.
  • Personal am resurse proprii si nu am nevoie decat de acoperire. Daca nici in 2G/3G n-ar fi acceptabil, Orange m-ar fi pierdut cu mult timp in urma.

Clar, Vodafone Flex este peste Orange Yoxo prin prisma faptului ca ofera acces 5G (ma rog, in momentul de fata treaba cu 5G este aceeasi pe care o stim cu totii) inca in varianta de baza la 7 euro lunar si continua cu INTERNET 5G NATIONAL NELIMITAT in varianta de 12 euro. Toate acestea pentru 30 zile perioada contractuala.

In reteaua numarul 1, cel mai ieftin abonament cu acces 5G si internet nelimitat costa 15 euro lunar in varianta standard, dar, cu putin noroc, pretul poate scadea la 10 euro lunar DOAR in cazul in care zgarii hartia pentru 24 de luni.

Si acum, o sa vina un raspuns in limbaj de esenta tare, din partea retelei numarul 1.

Ceva de genul - "Feedback-ul vostru este foarte important pentru noi deorece acest lucru ne va ajuta să ne îmbunătățim. Va asiguram de faptul ca am transmis nemultumirile voastre catre departamentul abilitat"

Operatia a reusit, pacientul a decedat!

Vroiam sa iau ceva din magazinul online (nu spui ce) si vroiam sa ma consult cu un consultant dar n-am gasit cu cine iar butonul "asistenta online" nu functioneaza. Pana la urma am pus mana pe telefon si am sunat la nr 300 iar acolo o domnisoara (cu o voce de as mai fi stat vreo 3 ore cu ea de vorba) mi-a inregistrat cererea de a fi contactat in termen de 24 de ore de un consultant al magazinului online Orange. Hai sa fim seriosi,24 de ore? Eu aveam acum nevoie acum de informatii...sucit cum sunt ma razgandesc de 100 de ori in 24 de ore. Bineinteles nu i-am reprosat nimic domnisoarei fiindca la cat de dulce-i era vocea nu mi-a iesit din gat decat: "cum vrei tu iubita".Aici mai e loc de facut ceva, departamentul magazin online sa fie mai aproape de client.

___________________________________________________________
Update: n-au trecut totusi 24 de ore ci doar 3 pana am fost sunat...tot de o domnisoara cu miere-n glas. Ce le-or da astia de la Orange sa manance consultantelor de au vocile astea de zane,foie-gras,caviar,souffle,coq au vin?

Da, oricând ai o problemă ești întâmpinat cu drag de orice consultant orange și ai soluție la ce problemă intâmpini, programe de fidelizare , bonusuri , telefoane accesibile .

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!