Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Sunteti multumiti de firma de telefonie Orange ??
Răspunsuri
@ceacanaule, mulțumim pentru întrebare!
Așteptăm să ne spui și părerea ta. Ești mulțumit de Orange?
In general, da. :)
Cu toate astea:
@arsradu: voi fi mai epistolar comparativ cu tine, eu deja obosind de "compusul" topicurilor cu sugestii de schimbare, unul chiar si al comunitatii. Asadar:
Absolut!
1. Am semnalat calitatea conexiunii la internet in zona mea (viteze de 1,2 Mbps si 0,97 Mbps) - https://comunitate.orange.ro/questions/2496157-calitate-conexiune-internet-4g-piatra-neamt , iar raspunsul retelei numarul 1 a fost acela ca totul functioneaza in parametri;
2. Am achizitionat un TV Box Go si am semnalat proasta optimizare si imposibilitatea vizionarii unor canale TV - https://comunitate.orange.ro/questions/2496086-imposibilitatea-vedea-canale-tv-aplicatia-orange-tv-go , iar raspunsul dat de @DanielaH a fost sa trimit tigaia in service, desi este evident faptul ca nu are legatura sula cu prefectura;
3. Am predat un telefon vechi prin programul Buy-Back 5G iar voucher-ul primit valoreaza fix 10 euro https://comunitate.orange.ro/questions/2498480-campania-praf-ochi-buy-back-5g-orange-romania , raspunsul retelei numarul 1 fiind "ramane cum am stabilit"
4. Tocmai ce au iesit din grila Animal Planet HD, Discovery Showcase HD si Discovery Science HD; Discovery Turbo Extra HD si Paramont, iar reteaua numarul a majorat pretul abonamentului cu 1 euro. Ca asa-i in tenis!
Reteaua numarul aduce inovatia pe aceste segment..... mereu aceeasi inovatie si pe acelasi segment.
Per ansamblu sunt între mulțumit și nemulțumit, așa că voi detalia.
1. Interacțiunea slabă și foarte slabă între utilizator prepay - abonament și call center la 300, din cauză că mulți consultanți nu înțeleg ce le expui, mna analfabetismul funcțional începe să își arate roadele.
2. Oferta de retenție slabă și foarte slabă în ultima perioadă (ultimii 3 ani), Orange prefera să "achiziționeze" clienți noi de la alte companii, instabili, care după 2 pleaca la vechea rețea, rar se întâmplă să rămână.
3. Calitatea serviciilor de telefonie este în scădere, de la puterea semnalului, calitatea vocii și experiența navigării pe internet.
4. Nu se mai tine cont de feed-back-ul utilizatorului, ca în trecut când semnalai o problemă, te sunau și se străduiau să repare, inclusiv prin București, au mai montat antene noi după ce le-am relatat probleme reale în teren.
5. Harta cu semnal 4G, exagerată, căci în realitate multe localități nu au 4G, dar ele apar cu semnal full 4G, o fi și asta o strategie de marketing.
6. Semnal 5G fake în banda 1 în București, deși se lauda cu acoperire 100% 5G în 2100 MHz, în realitate semnalul 5G funcțional este în banda N78, în rest doar arată 5G și traficul se face pe LTE în benzile B3 și B7. Deși au fost mai multe reclamații de acest gen, Orange se face că nu aude și nu oferă o explicație sau un orizont de timp că vor face corecțiile necesare. Între timp, oamenii cumpăra abonamente 5G și la 300 spun ca este un serviciu demo în teste, practic plătești un serviciu incomplet. Vodafone a lansat de curând și ei 5G în banda N1 și funcționează ireproșabil.
Deși cele menționate mai sus, par mai dure, asta este realitatea și mi-aș dori ca la Orange să revină la calitatea de odinioară și sa fie lideri în inovare, astfel încât prețul cerut să reflecte calitatea serviciilor oferite.
Nicio companie nu este perfectă, dar Orange va pierde teren, dacă continuă să meargă pe aceasta strategie de reducere a costurilor, fără a pune nimic în schimb.
Eu sint foarte multumit de firma ORANGE ,nu de alta dar nu degeaba am stat la ei 18 ani si inca am de gand sa mai stau ,este o firma serioasa dupa parerea mea si sincer sint foarte multumit de ei
@ceacanaule, ne bucurăm că ești mulțumit de serviciile Orange.
Ceilalți membri ai Comunității ne-au explicat motivele lor de nemulțumire și acest lucru ne va ajuta să ne îmbunătățim.
La fel de bine, ne-ar ajuta să știm și care sunt aspectele din spatele feedback-ului tău pozitiv ca să le păstrăm cel puțin în aceeași parametri. Te așteptăm să revii și să ne spui, din experiența ta de 18 ani, ce înseamnă pentru tine o firmă serioasă și care sunt motivele tale de mulțumire.
Eu daca am avut cu ei probleme am sunat si am avut cu ei discutii si s-au solutionat, daca am dorit sa renunt la un abonament ca am avut si doua abonamente, am renuntat, semnal am avut, de luat bani nu mi-au luat, de furat nu m-au furat, nici cu minute, nici cu sms, cu nimic, din magazinul online am cumparat si am fost foarte multumit, telefon de la mana a doua de la ei am avut si am fost foarte multumit, adica telefon reconditionat vreau sa zic.
Eu, cu alte cuvinte, sunt multumit pana ma calca pe bec, dar deocamdata nu am fost calcat pe bec de orange.
Da, destul de mulțumit!
-
La un moment dat m-am supărat acum vreo 15ani pe ei și mi-am făcut abonament și la concurență.
Am avut o experiență la concurență care m-a fidelizat Orange :))
-
Și tot atunci am învățat că mai întâi trebuie să RENEGOCIEZ ceea ce am și doar dacă asta nu funcționează, să fac un alt contract în altă parte! :)
În general sunt mulțumit, dar sigur că există momente în care am avut și eu destule nemulțumiri, unele dintre ele fiind parțial sau total remediate. Fiecare este subiectiv, în funcție de întâmplările pe care le-a avut!
"Ceilalți membri ai Comunității ne-au explicat motivele lor de nemulțumire și acest lucru ne va ajuta să ne îmbunătățim." - Gluma inceputului de an, by Reteaua Numarul 1.
Chip ap za gud uorc!
După cum am menționat, după luni tergiversat si mereu diALOgat, sunt deja vreo 15 luni de cand am rămas cu ”leziuni”, de la cizma-n ddos primită și rămasă neclintită. Pentru că de 15 ani ți-am plătit cu gologani abonamente cum le-ai vrut chiar și când nu mi-a plăcut. De atunci multe-am văzut, chiar și sugestia ”să mă mut”, că fără să plătești peșcheș la Orange se pare că dai greș. Dar cum să te cunosc mai bine, când tu-mi faci zilele mai pline, încărcate cu petiții de clienții cu ambiții și tratate chiar de tine așa cum să-ți vină bine? Dar ne vom mai revedea chiar de nu ți-o mai plăcea, fie în Comunitate sau în shop cu prioritate.
Ar fi bine să posteze cât mai mulți, iar după o perioada de timp (6-12 luni), să vedem cât s-a implementat/remediat din cele semnalate de clienții Orange.
Inca de pe la inceputurile acestui [cuvant cenzirat deoarece incalca principiile comunitatii] a fost adusa in discutie posibilitatea utilizarii creditului acumulat prin Phone Credit in tot magazinul online si nu doar pentru achizitia de telefoane mobile.
La momentul respectiv, @DanielaH a racnit la noi ca "feedback-ul vostru este extrem de important pentru noi. Va asiguram ca am trimis propunerile voastre catre departamentul abilitat". Repet, treaba asta se intampla in urma cu mai bine de 12 luni.
Astazi, se fac propuneri ca după o perioada de timp (6-12 luni), să vedem cât s-a implementat/remediat din cele semnalate de clienții Orange, iar aceeasi @DanielaH vine si ne spune faptul ca motivele de nemulțumire exprimate ne vor ajuta să ne îmbunătățim.
Care te risti la un pariu ca peste 12 luni o sa asistam la aceeasi discutie, trasa la idigo si fara sa se fi schimbat absolut nimic dpv al respectului fata de client in reteaua numarul 1?
Din pacate, mai mult decat sa trimita mai departe feedback-ul nostru, nu stiu daca au ce sa faca. Deciziile sunt luate de alte departamente la un alt nivel. Si daca acolo soriciul e gros si urechea talpa, n-ai ce face.
Feedback-ul este valoros, intr-adevar. Unii ar plati pentru o idee buna. Noi le oferim pe tava doar doar s-o implementa vreuna. Problema e ca daca cei care ar trebui sa faca ceva in sensul asta, decid ca e mai comfortabil sa nu faca nimic, degeaba urlam noi aici cu mic cu mare, poate facem vreo schimbare. Nah ca s-a luat stilul rimat si ritmat de la Flo! Mersi! :))
Orange Money, varza în continuare, alimentarea contului cu multe sincope în continuare. Azi de 7 ori eroare :d, pana la urma am renunțat sa mai pun bani pe card.
Acel screenshoot ar trebui sa devine noua identitate de brand pentru reteaua numarul 1, precum si avatarul angajatilor retelei numarul 1 prezenti in comunitate.
HOPA! AVEM O EROARE.
REINCEARCA
Daca pana acum aveam inovatie prin tehnologie, acum avem inovatie prin eroare.
In orice caz, va fi noul meu avatar!
Probabil ca eram unul din cei care faceau cele mai multe tranzactii Orange Money de pe comunitate,insa dupa infinitele update-uri ale aplicatiei aceasta tot da rateuri,asa ca ma vad nevoit sa ma intorc la Revolut.Am sa mai alimentez fizic (online nu merge) in magazinul Orange cardul atat cat sa imi platesc prin aplicatie factura Orange,in rest cu alte carduri CEC BANK sau Revolut. Apropo,in context,astazi am primit pe cardul Orange Money 50 de lei fiindca mi-am facut contul online (acum doi ani),voi ati primit?
@ Daniela e o finuță,nu o vad "racnind" la nimeni,raspunde in limita limbajului impus de jobul ei,daca noi ne mai permitem una-alta,ea nu are posibilitatea sa faca asta. Mai mult decat sa escaladeze sugestiile noastre si sa revina cu raspunsurile primite ce ar putea sa spuna? Serios acum,hai sa nu atacam un om care are o pozitie cam ingrata uneori. Eu sunt multumit ca totusi e printre noi si nu vorbim singuri,ca pana la urma ar putea si sa modereze doar postarile fara sa se implice in discutii.
Apropos de acea eroare...ar fi util sa avem ceva mai multe detalii decat "Hopa! Avem o eroare!".
Adica e destul de evident ca lucrurile nu au decurs cum ar fi trebuit. Ar fi util sa stim si ce anume nu a mers ok. In plus cred ca ar ajuta si echipa de devi pentru un eventual debugging.
Daca tot ce arata aplicatia e "avem o eroare"...nu prea ajuta pe nimeni, pentru ca nu avem niciun indiciu cu privire la ce anume a cauzat acea eroare.
Măcar îți trimite sms ca nu s-a putut efectua.
@Razvan - O presupunere ar fi că de la 1.ian.2021 băncile și-au schimbat sistemele de securitate pentru plățile cu cardul (s-a mai adăugat acea parolă statică). Posibil ca eroarea să fie de acolo?
-
Dacă tu încercai să alimentezi cu un card mai vechi pe care l-ai folosit în trecut - OrangeMoney avea deja datele vechi...dar poate nu ți se cerea și parola nouă de după 1.ian.2021 (și atunci nu avea cum să se proceseze tranzacția, din lipsă de parolă).
-
Aș șterge cardul de alimentare din OrangeMoney și l-aș readăuga apoi. Ca să-ți ceară și parola nouă.
-
Eu am deschis recent Orange Money și încă e proaspăt totul - merge excelent!
-
Detalii pe
https://comunitate.orange.ro/questions/2519357-rezolvat-probleme-noul-update-orange-money
și
https://comunitate.orange.ro/questions/2519402-campanie-orange-money-deschiderea-online-contului
Nu merge alimentarea contului Orange Money,indiferent de vechimea cardului inrolat/salvat,decat dupa confirmarea transferului prin parola statica sau aplicatia bancii emitente. De exemplu CEC Bank nu ofera decat autorizare prin parola statica nu si autorizare prin aplicatie asa cum are Orange Money. CEC Bank au fost mai mereu in urma cu tehnologia.Nu stim cum functioneaza la alte bănci,poate ne spun ceilalti colegi.In rest aplicatia Orange Money functioneaza ca deobicei,doar autentificarile astea ne cam dau dureri de cap. Era mai simplu inainte,dar nah,asta nu mai tine de Orange Money ci asa e legislatia internationala. Pe de alta parte poate ca e mai bine asa,infractionalitatea financiar-bancara a crescut mult in ultimul timp si niste masuri extra de siguranță erau de asteptat.
Ca sa nu ma lungesc cu povestea, am fost intrebat ce anume nu-mi place la Orange si am detaliat in cadrul unor mai multe topicuri. Revin insa cu o comparatie simpla, cu principalul competitor: Vodafone. Desi are exceptii net superioare comparativ cu Orange, imbunatatirile aduse "ambalajului" arata ca Vodafone nu lucreaza cu amatori. Din pacate per global inca are tarife mari comparativ cu Orange. Comparati 2 aplicatii:
Clar, Vodafone Flex este peste Orange Yoxo prin prisma faptului ca ofera acces 5G (ma rog, in momentul de fata treaba cu 5G este aceeasi pe care o stim cu totii) inca in varianta de baza la 7 euro lunar si continua cu INTERNET 5G NATIONAL NELIMITAT in varianta de 12 euro. Toate acestea pentru 30 zile perioada contractuala.
In reteaua numarul 1, cel mai ieftin abonament cu acces 5G si internet nelimitat costa 15 euro lunar in varianta standard, dar, cu putin noroc, pretul poate scadea la 10 euro lunar DOAR in cazul in care zgarii hartia pentru 24 de luni.
Si acum, o sa vina un raspuns in limbaj de esenta tare, din partea retelei numarul 1.
Ceva de genul - "Feedback-ul vostru este foarte important pentru noi deorece acest lucru ne va ajuta să ne îmbunătățim. Va asiguram de faptul ca am transmis nemultumirile voastre catre departamentul abilitat"
Operatia a reusit, pacientul a decedat!
Da eu Sint foarte mulțumit de tot ce înseamnă Orange inclusiv și de angajații lor
Vroiam sa iau ceva din magazinul online (nu spui ce) si vroiam sa ma consult cu un consultant dar n-am gasit cu cine iar butonul "asistenta online" nu functioneaza. Pana la urma am pus mana pe telefon si am sunat la nr 300 iar acolo o domnisoara (cu o voce de as mai fi stat vreo 3 ore cu ea de vorba) mi-a inregistrat cererea de a fi contactat in termen de 24 de ore de un consultant al magazinului online Orange. Hai sa fim seriosi,24 de ore? Eu aveam acum nevoie acum de informatii...sucit cum sunt ma razgandesc de 100 de ori in 24 de ore. Bineinteles nu i-am reprosat nimic domnisoarei fiindca la cat de dulce-i era vocea nu mi-a iesit din gat decat: "cum vrei tu iubita".Aici mai e loc de facut ceva, departamentul magazin online sa fie mai aproape de client.
___________________________________________________________
Update: n-au trecut totusi 24 de ore ci doar 3 pana am fost sunat...tot de o domnisoara cu miere-n glas. Ce le-or da astia de la Orange sa manance consultantelor de au vocile astea de zane,foie-gras,caviar,souffle,coq au vin?
Da, am 12 ani vechime , la același abonament cu prelungire din 2 ani. Relaționez foarte bine cu operatorii.
Eu unul sunt. am 3 abonamente la Orange internet și tv.
Da, oricând ai o problemă ești întâmpinat cu drag de orice consultant orange și ai soluție la ce problemă intâmpini, programe de fidelizare , bonusuri , telefoane accesibile .
FLo_1 a răspuns
Sarah Amina a răspuns
Iordache daniel a răspuns
Sarah Amina a răspuns
Ascary a răspuns
Iordache daniel a răspuns
FaraUnID a răspuns
FLo_1 a răspuns
Abonat a fost desemnat cel mai bun respondent
Ascary a răspuns
Abonat a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
Razvan a răspuns
arsradu a răspuns
Ascary a răspuns
Ascary a răspuns
FaraUnID a răspuns
Razvan a răspuns
arsradu a răspuns
FaraUnID a răspuns
Razvan a răspuns
FLo_1 a răspuns
FaraUnID a răspuns
Vio73 a răspuns
Abonat a răspuns
ceacanaule a răspuns
DanielaH a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
ceacanaule a răspuns
Razvan a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.