Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Salutare! Am o intrebare: daca faci comanda online cu ridicare din shop, in caz de retur al produsului comandat se considera comanda online sau achizitie din magazin?
Multumesc!
@arl.andrei, bun venit în Comunitate!
Fiind vorba de o comandă făcută online, dar cu ridicare din shop, returul aceasteia se poate face doar în magazinul în care a facută achiziția produsului.
Alte răspunsuri
Salut! Comanda se consideră făcută în magazinul online, chiar daca ai ridicat-o din shop, iar returul se face urmând pașii din link
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-returnez-un-produs-...
Alt topic asemănător
https://comunitate.orange.ro/questions/2251752-returnez-produs-cumparat-magazinul-online
si cum pot proceda daca in shop mi se refuza returul?
Au trecut 30 de zile de la data achiziției? Sau cum au motivat cei de la shop refuzul returului?
Link-ul dat de colega mai sus este foarte bun!
-
Sună la 300 - Orange Shop nu se ocupă de preluarea returului (conform cu ce scrie pe site mai jos):
-
Returnarea unui produs defect sau care prezintă urme de deteriorare se poate face în termen de maximum 30 de zile de la primirea comenzii.
Te rugăm să ne anunţi că vrei să returnezi produsul şi modalitatea în care vrei să şi se retuneze contravaloarea comenzii, prin una dintre următoarele modalităţi:
fie prin telefonic la numărul scurt 300
fie printr-un mesaj trimis din secţiunea de contact
sau printr-un e-mail trimis la adresa magazinonline@orange.ro
au trecut 21 de zile de la achizitie iar cei din shop argumenteaza ca e o achizitie din magazin, nu o comanda online, tocmai d-aia am si formulat asa topicul.
am sunat la 300 si ei m-au trimis in 3 randuri in magazinul de unde am ridicat produsul pentru retur.
Plata ai făcut-o în magazin, sau online? In mod normal, in cazul unei achiziții din online, cu ridicarea produsului in shop, dacă produsul exista în shop la momentul respectiv se face o trecere din shop in magazinul online a produsului, fiind vorba de două entități diferite (magazinul online și Orange shop-urile fizice) și apoi se face comercializarea către tine. De asta am întrebat, daca ai făcut plata online sau în shop.
@arl.andrei, bun venit în Comunitate!
Fiind vorba de o comandă făcută online, dar cu ridicare din shop, returul aceasteia se poate face doar în magazinul în care a facută achiziția produsului.
Plata am facut-o in shop. Intre timp am facut si reclamatie la ANPC.
Nu cred că vei avea sorți de izbândă la ANPC ( de data asta ) pentru că...
1) daca se consideră comanda online, scrie in termeni și condiții că poți să returnezi doar produsele defecte, sau in cel mai bun caz noi, neutilizate
2 ) Daca se consideră comanda din magazin, ai avut la dispoziție 15 zile de retur....
E doar o părere, bazata pe termenii și condițiile legale preluate de pe site.
Ce pot cei de la Orange să facă, este sa precizeze (mai vizibil) faptul că o comanda online cu ridicare din Shop nu poate fi returnată decât în acel shop.
@arl.andrei, ne poți spune, te rog, din ce Orange Shop ai ridicat produsul (adresă, localitate)?
magazinul este Brasov - Orange Shop Republicii
Am luat legătura cu colegii din magazin și te așteaptă să faci returul.
Te așteptăm și noi să revii în Comunitate cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat. Mulțumim.
Telefonic mi s-a spus de 2 ori ca pot face returul in shop insa ajuns acolo am fost refuzat tot de 2 ori, pot avea incredere ca nu sunt iar pasat intre 2 departamente din cadrul aceleasi companii? Daca ajung iar in shop si o sa fiu refuzat ce pasi pot urma?
am fost azi in magazin si mi s-a acceptat returul, multumesc pentru ajutorul acordat :)
@arl.andrei, cu mare plăcere. Ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim pentru feedback.
Te mai așteptăm în Comunitate.
DanielaH a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
arl.andrei a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
arl.andrei a răspuns
DanielaH a răspuns
arl.andrei a răspuns
DanielaH a răspuns
teacher_ a răspuns
arl.andrei a răspuns
DanielaH a răspuns
teacher_ a răspuns
arl.andrei a răspuns
Abonat a răspuns
teacher_ a răspuns
arl.andrei a răspuns
teacher_ a răspuns
arl.andrei a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.