Întrebare cu răspuns(uri)

Cum se face returul pentru o comanda online cu ridicare din shop?

Salutare! Am o intrebare: daca faci comanda online cu ridicare din shop, in caz de retur al produsului comandat se considera comanda online sau achizitie din magazin?
Multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@arl.andrei, bun venit în Comunitate!
Fiind vorba de o comandă făcută online, dar cu ridicare din shop, returul aceasteia se poate face doar în magazinul în care a facută achiziția produsului.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Link-ul dat de colega mai sus este foarte bun!
-
Sună la 300 - Orange Shop nu se ocupă de preluarea returului (conform cu ce scrie pe site mai jos):
-
Returnarea unui produs defect sau care prezintă urme de deteriorare se poate face în termen de maximum 30 de zile de la primirea comenzii.
Te rugăm să ne anunţi că vrei să returnezi produsul şi modalitatea în care vrei să şi se retuneze contravaloarea comenzii, prin una dintre următoarele modalităţi:
fie prin telefonic la numărul scurt 300
fie printr-un mesaj trimis din secţiunea de contact
sau printr-un e-mail trimis la adresa magazinonline@orange.ro

au trecut 21 de zile de la achizitie iar cei din shop argumenteaza ca e o achizitie din magazin, nu o comanda online, tocmai d-aia am si formulat asa topicul.
am sunat la 300 si ei m-au trimis in 3 randuri in magazinul de unde am ridicat produsul pentru retur.

Plata ai făcut-o în magazin, sau online? In mod normal, in cazul unei achiziții din online, cu ridicarea produsului in shop, dacă produsul exista în shop la momentul respectiv se face o trecere din shop in magazinul online a produsului, fiind vorba de două entități diferite (magazinul online și Orange shop-urile fizice) și apoi se face comercializarea către tine. De asta am întrebat, daca ai făcut plata online sau în shop.

@arl.andrei, bun venit în Comunitate!
Fiind vorba de o comandă făcută online, dar cu ridicare din shop, returul aceasteia se poate face doar în magazinul în care a facută achiziția produsului.

Nu cred că vei avea sorți de izbândă la ANPC ( de data asta ) pentru că...
1) daca se consideră comanda online, scrie in termeni și condiții că poți să returnezi doar produsele defecte, sau in cel mai bun caz noi, neutilizate
2 ) Daca se consideră comanda din magazin, ai avut la dispoziție 15 zile de retur....
E doar o părere, bazata pe termenii și condițiile legale preluate de pe site.
Ce pot cei de la Orange să facă, este sa precizeze (mai vizibil) faptul că o comanda online cu ridicare din Shop nu poate fi returnată decât în acel shop.

Am luat legătura cu colegii din magazin și te așteaptă să faci returul.
Te așteptăm și noi să revii în Comunitate cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat. Mulțumim.

Telefonic mi s-a spus de 2 ori ca pot face returul in shop insa ajuns acolo am fost refuzat tot de 2 ori, pot avea incredere ca nu sunt iar pasat intre 2 departamente din cadrul aceleasi companii? Daca ajung iar in shop si o sa fiu refuzat ce pasi pot urma?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!