Întrebare fară răspuns

Incalcare GDPR

De ce orange nu isi asuma cand greseste si incalca GDPR?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Să înțeleg că ai primit contractul altui client? Prin poștă, pe numele tău, sau prin e-mail?
Ai sesizat acest lucru la Serviciul Clienți?

@Yohim Pentru ca discutam despre reteaua numarul 1, de aia! Te surprinde ceva?

Eu am patit altceva (lucru semnalat la vremea respectiva si pe alte platforme precum Softpedia, Mobilewave, etc de alti utilizatori care au trait o experienta similara): M-am logat pe contul Orange utilizand credentialele aferente contului meu, iar plalforma retelei numarul 1 m-a logat pe contul altui client.

Aveam acces full pe contul altui client: Nume, Prenume, CNP, Adresa Corespeondenta, Adresa e-Mail, Istoric Apeluri, Istoric Achizitii, Servicii dispnibile pe contul respectivului, Istoric Plati, etc, etc.

Daca eu trecut prin asa ceva, oare cati alti abonati au fost in situatie similara si au avut acces la datele mele personale?

Repet - Discutam despre reteaua numarul 1 si ai ei programatori cu diploma luata "la urgenta" , pe marginea santului sau la apelul bocancilor.

Si inca o treaba! Anul trecut au fost semnalate activari frauduloase de abonamente Netflix, pe conturi de abonat Orange, fara acordul titularului de cont. Ai vazut o reactie oficiala pe tema asta? Din bun simt, o explicatia fata de paltitorul de abonament?

Evident ca nu. In momentul acela au fost deschise topicuri noi despre concursuri cu premii in comunitate, pentru a distrage atentia de la topicul respectiv!

Reteaua numarul 1!

@FaraUnID deja s a facut plangere penala la ANPC si protectia consumatorului impotriva Orange pentru ca chiar merita sa fie trasi la raspundere.

Și la Orange lucrează tot niște oameni! Oamenii mai greșesc.
-
Important este cum vor repara greșeala.
-
Dacă ai deschis acel email și ai văzut că nu-ți este adresat - trebuia să contactezi direct Orange mai întâi.
-
Dacă ai făcut direct reclamații la autorități...nu e chiar fair play!
-
Rețeaua #1 (la tine mă uit, FaraUnID :) îmi este datoare și mie cu un contract prin email care n-a mai ajuns nici după 1 an...poate este al meu! Și acum am aflat că poate a ajuns în altă parte :)

@Abonat ,fair play sau nu eu zic cand tu ca si om reprezentant al unei firme inainte sa trimiti orice act , nu ar trebui sa reconfirmi cu x-ulescu daca datele sunt corecte? am vorbit si cu operatorul care a facut contractul si a avut o atitudine cam jegoasa stiind ca a gresit.

despre ce vorbim Nn1 in Romania pe dreq

Ai dreptate...
-
Un mic aspect: noi când mergem la Orange sau la vreo bancă sau la doctor... suntem acolo pentru prima dată!
Pentru noi este experiența de atunci, experiența de care ne aducem aminte!
-
Dar și noi greșim - ca să simplificăm, să zicem doar 1% - după vreo 99 de zile fără greșeală,
urmează ziua 100 în care vom greși.
-
Dar ceilalți angajați de mai sus - oameni care lucrează cu zeci/sute de oameni în fiecare zi,
acel 1% la ei se întâmplă în fiecare zi! Greșesc în fiecare zi! :)
În fiecare zi au 100 de oameni, deci aproape imposibil să nu greșească.
Acum au greșit la tine.
-
Dar pentru că ni se întâmplă nouă, venim aici pe forum/internet și descriem experiența negativă.
De aceea internetul este plin de negativitate... ceilalți 99 de clienți fără probleme nu intră aici ca să scrie! :)
-
Iar când greșim și ni se atrage atenția că am greșit...cred că mulți dintre noi avem o atitudine "jegoasă"!
-
Ducem lipsă de aprecieri în România - nu prea ni s-au zis nouă cuvinte gen: "Bravo!", "Felicitări!".
Până și în catalogul de la școală parcă scria că se notează cu note de la 10 la 1...adică se numără greșelile și se taie puncte (ai greșit aici și aici, nota 8).
-
În alte țări se notează de la 1 la 10 (ai făcut bine asta1 și asta2 și asta3...și asta8, deci ai nota 8).
Hai să numărăm lucrurile bune!
-
PS: apropo de confirmări de adrese...la un prestator de servicii, eram la ghișeu și mi s-a cerut să trimit prin email niște acte. Mi s-a dictat o adresă @yahoo. Arăt telefonul la ghișeu ca să confirme dacă am scris bine adresa.
Am trimis actele și așteptam să ajungă. Nu ajungeau...și pentru că era închidere de program de ghișeu, presiunea era cumva pe mine. Ca să descoperim după câteva minute că adresa era @prestator de fapt!
Era ziua 100 sau eu am fost nr100 în ziua respectivă :))

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!