Întrebare cu răspuns(uri)

Plată factura online - partial achitata?

Am plătit factura online și când verific dacă e plătită, îmi scrie că e parțial achitată. De ce?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Vali, depinde si cand ai plătit.. durează ~48 de ore pana se actualizează soldul contului de client.. Daca ai achitat tot soldul, nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji, probabil mai durează puțin actualizarea..

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (3)

100%

3 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

In momentul in care se plateste o factura, pe telefon un SMS de genul "Plata facturii Dvs a fost inregistrara in contul Orange....." Eu mai primesc și pe email confirmare
Consulta situatia facturilor si a platilor in contul My Orange - Facturi și vezi care este stituația

@Vali, depinde si cand ai plătit.. durează ~48 de ore pana se actualizează soldul contului de client.. Daca ai achitat tot soldul, nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji, probabil mai durează puțin actualizarea..

@Vali, ai clarificat situația cu plata? Ai achitat contravaloarea soldului sau a facturii? Aveai balanța zero la momentul emiterii facturii?

Și dacă lipsește 1 ban din sumă, cred că tot parțial achitată îți va afișa ție.
Dacă ai mai multe facturi pe contul tău (50+30+20 lei) și tu ai plătit doar 50 lei, au rămas celelalte sume neachitate.
-
Sau ai plătit luna trecută la magazin, factura era 50,01 lei... ai lăsat doar 50 lei cash și acel 1 ban ți-a rămas restanță.
Dar tot e bine, pentru că altfel nu te mai înscriai în comunitate! :)
-
Sau ai descoperit deja ce s-a întâmplat de fapt?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!