Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am plătit factura online și când verific dacă e plătită, îmi scrie că e parțial achitată. De ce?
@Vali, depinde si cand ai plătit.. durează ~48 de ore pana se actualizează soldul contului de client.. Daca ai achitat tot soldul, nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji, probabil mai durează puțin actualizarea..
Alte răspunsuri
In momentul in care se plateste o factura, pe telefon un SMS de genul "Plata facturii Dvs a fost inregistrara in contul Orange....." Eu mai primesc și pe email confirmare
Consulta situatia facturilor si a platilor in contul My Orange - Facturi și vezi care este stituația
Salut! Ai cumva și rate pe factura?
@Vali, depinde si cand ai plătit.. durează ~48 de ore pana se actualizează soldul contului de client.. Daca ai achitat tot soldul, nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji, probabil mai durează puțin actualizarea..
@Vali, ai clarificat situația cu plata? Ai achitat contravaloarea soldului sau a facturii? Aveai balanța zero la momentul emiterii facturii?
Și dacă lipsește 1 ban din sumă, cred că tot parțial achitată îți va afișa ție.
Dacă ai mai multe facturi pe contul tău (50+30+20 lei) și tu ai plătit doar 50 lei, au rămas celelalte sume neachitate.
-
Sau ai plătit luna trecută la magazin, factura era 50,01 lei... ai lăsat doar 50 lei cash și acel 1 ban ți-a rămas restanță.
Dar tot e bine, pentru că altfel nu te mai înscriai în comunitate! :)
-
Sau ai descoperit deja ce s-a întâmplat de fapt?
Vă mulțumesc tuturor pentru răspunsuri!
Și eu tocmai am pățit asta.Am platit pe 18.03 și nici acum nu mi-a dispărut soldul in totalitate.Acum văd că sunt și pe roșu cum că am depășit termenul de plată deci , probabil sau dus pe apa sâmbetei câteva sute de puncte thankyou.
Nu mai zic de semnal și de calitatea internetului din zona mea...abia am reușit să mă autentific sa va scriu asta...groaznic...groaznic...routerul in care am abonament de internet numai pe roșu sta....sper sa îmi rezolve problema că altfel fac panaramă.
@Mădălin, s-a rezolvat problema cu plata? S-a reactualizat soldul și în My Orange?
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.