Întrebare fară răspuns

Suntem pacaliti cand incheiem un contract cu Orange?

Ca furnizor de servicii , Orange alege numai ce canale TV ii aduc profit, fara a consulta si pe cei carora le furnizeaza aceste servicii?
Cand am incheiat contract pt NET 1000, in grila erau toate programele de discovery, National geografic si alte canale de documentare traduse. Usor, usor, acestea au disparut si s-au inghesuit alte canale, sa fie la numar de 129 cum ne dau explicatii operatorii cand ii sni la 300, canale netraduse, pt ca, nu-i asa, noi vorbim engleza din nastere in Romania!?
Si totusi, chiar daca in contract erau trecute un numar de canale, aveau anexa Lista de canale, pentru fiecare tip de abonament : ENTRY, EXPLORE SAU GLOBAL, lista in baza careia sa alegi tipul de abonament.
Acum, vi se pare corect procedeul? In tarile de unde vin acesti furnizori de servicii si-ar putea permite asa ceva? Nu cred. Doar in colonia de rangul 3 numita Romania merge si-asa!

Basil51
Basil51

Basil51

User level
Nivel
0
43 / 100
puncte
Custom field 2
Basil51
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Basil51 Bine ai venit în comunitatea Orange!
uneori nu este vina celor de la Orange pentru scoaterea anumitor programe din grilă, anumite companii decid să nu mai difuzeze în România
Uite aici un topic la care a mai fost dezbătut acest subiect: https://comunitate.orange.ro/questions/2560010-iesit-grila-discovery-showcase-science-dtx-hd

@Basil51 Grila de programe, in sine, nu este contractuala indiferent de operator. S-a mai discutat pe acesta tema.

Desi exista un Contract Cadrul (altul decat contractul semnat de client cu furnizorul de servicii) si exista un TCG unde este specificat negru pe alb faptul ca in momentul in care din grila dispare un cana,l acesta trebuie inlocuit cu un alt canal de aceeasi factura sau redus pretul abonamentului...... sa uitam faptul ca discutam despre reteaua numarul si ale ei practici de fundul curtii, retea unde bunul simt si respectul fata de client reprezinta doua necunoscute.

In momentul in care aceste multinationale au venit in Romania (undeva prin anii '90), din punctul lor de vedere noi eram in epoca bananiera. Prin urmare au implementat un model de business demn de o tara bananiera.

Cat priveste intrebarea ta " In tarile de unde vin acesti furnizori de servicii si-ar putea permite asa ceva?" cred ca persoanele cele mai indicate sa raspunda ar fi @DanielaH, @MihaelaC si @Orange Assistant! Nu de alta dar am adresat si eu aceasta intrebare, aici, in comunitate si nu am primit raspuns.

Asteptam cu mare interes reactiile lor!

In momentul incheierii contractului, mi s-au pus in fata 3 grile de programe pentru cele 3 variante de abonament si nu mi s-a spus ca ai mii de canale. Eu am ales abonamentul global, pentru ca am vazut ce programe imi ofera acel abonament. faptul ca orange inlocuieste dupa bunul plac, fara a ne aviza si pe noi , asa cum ar fi normal, nu este corect. Contractul, dupa cum spuneam, a fost incheiat ca urmare a listei care mi s-a pus in fata la oferta. In alti termeni, cand o situatie iti este pusa in OFERTA, apoi altceva ti se ofera, se numeste INSELATORIE.
Referitor la faptul ca furnizorii unor documentare, de exemplu, s-au retras din Romania, este , de asemenea, o abureala. Concurenta transmite toate aceste canale de documentare, dar Orange doreste numai profitul nu si satisfacerea abonatilor lor si, probabil, n-au mai vrut sa plateasca acele canale, preferand sa ia programe moca si sa ni le vanda noua. Rusine sa le fie! Se ascund in spatele unui contract incheiat ca urmare a unei pacaleli .

Basil51
Basil51

Basil51

User level
Nivel
0
43 / 100
puncte
Custom field 2
Basil51

FaraunID, de ce spui ca ERAM O TARA BANANIERA in anii '90? Nu mai suntem? Eu cred ca mai suntem si am avansat si la stadiul de colonie, una de rangul 3 sau 4.. In rest, ai dreptate, din pacate!

Basil51
Basil51

Basil51

User level
Nivel
0
43 / 100
puncte
Custom field 2
Basil51

Grea întrebare...aș încerca eu una și mai grea:
CITIM CONTRACTUL înainte să-l semnăm?
Eu unul citesc câteva rânduri...din multele pagini! :)
-
Dacă ați pierdut fix canalele pentru care ați făcut abonamentul, înseamnă că din perspectiva dvs. dați banii fix degeaba pe cele o sută sau o mie de canale,
dar care nu vă interesează.
-
Scrie ceva în contract despre modificarea grilei?
Poate este motiv de reducere factură sau primit compensații sau chiar reziliere / denunțare unilaterală?? (dacă nu mai aveți canalele pentru care ați făcut abonamentul...)
-
PS: probabil sunteți și victima culturii în care trăim - nu se prea uită lumea la documentare.
Dar dacă ar scoate vreun canal de muzică discutabilă - oare nu s-ar umple aici comunitatea de urări de bine din partea fanilor înrăiți? :)

Abonat,
Si dvs. aveti dreptate. Problema contractelor in Romania e boala generala. Nu semnezi contractul pe care ti-l pun astia in fata, nu iei serviciul pe care ti-l ofera la inceput, chiar daca stii ca, apoi, ei modifica exact cum le convine lor. Poate Avocatul Poporului ar putea cere reglementarea unui contract cadru. Pana se sesizeaza ei, noi platim ce nu ne intereseaza. La toti furnizorii de servicii (indiferent de ce fel de servicii) intalnim aceeasi situatie.

Basil51
Basil51

Basil51

User level
Nivel
0
43 / 100
puncte
Custom field 2
Basil51

Salut, in legatura cu intrebarea ta daca suntem pacaliti sunt doua aspecte si anume:

  • depinde ce pretentii ai la incheierea contractului / prelungirea lui. ( eu am contract cu Orange de peste 19 ani)
  • cat de bine citesti contractul, cum sti sa negociezi si cata rabdare ai.... ( ultima oara am discutat / negociat peste 1luna si totul pe e-mail si telefon)
  • Din propie experienta care am contracte cu: Orange, RDS / RCS, Vodafone (UPC), Telekom (am avut) - pot spune ca la Orange chiar am avut cu cine vorbi nu in totdeauna recunosc...
    In legautura cu alte tari ...ca ar fi alte conditii sunt de acord dar sa ne uitam si la preturi. Eu am facut o comparatie din curiozitate la oferta Orange in Franta si Romania si diferentele sunt in ambele directii. Problema pe care o avem la noi in tara este cu calitatea umana si profesionalismul oamenilor.
    Am vorbit cu colegi din Franta si imi spuneau ca ei nu isi permit abonamentele noastre din tara si ca noi avem oferte foarte bune...

@pcu: intradevar daca as fi francez nici eu nu as alege un astfel de abonament. De altfel am si renuntat la abonament preferând libertatea unui prepay.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!