Întrebare cu răspuns(uri)

Istoric puncte Thank You

Salutări!
-
După multă vreme în care nu am avut acces la "Istoric Puncte Thank You", am observat azi că și-a revenit și la mine (ultima activitate era din 2018)
-
1. La voi a funcționat istoricul în ultimii 2 ani?
-
2. Pe data de facturare 11/08/2020 văd o achiziție -202 pcte - parcă atunci s-a schimbat programul Thank You?
(nu-mi aduc aminte să fi cumpărat ceva -am verificat în Comenzile Mele din My Account și nu apare nimic)
-
3. S-a resetat sistemul puncte Thank You vara aceasta? V-au dispărut și vouă punctele la data voastră de facturare?
-
4. Ar fi putut cineva să-mi fure punctele? (ținând cont că nu văd comanda online, mă gândesc că doar în vreun magazin fizic)

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Punctele thank you se acumulează timp de 3 ani și după care încep să expire. La mine nu funcționează, istoricul, în continuare.
Ca să îți răspund punctual:
1. Nu, la mine este nefuncțional de prin 2019,cu ajutorul lui Orange Helper l-au mai actualizat manual.
2. De investigat
3. Nu s-a resetat
4. Nu știu ce să zic, acces la contul tău, ai tu și reprezentați Orange din CC sau magazin.
Referitor la achiziția din august 2020,poti pune un screenshot cu acțiunea în sine și îți recomand să depui o sesizare la Orange prin intermediul canalului Contact din aplicația My Orange sau mail la serviciul.clienti@orange.com. Succes!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (4)

80%

4 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

80% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Punctele thank you se acumulează timp de 3 ani și după care încep să expire. La mine nu funcționează, istoricul, în continuare.
Ca să îți răspund punctual:
1. Nu, la mine este nefuncțional de prin 2019,cu ajutorul lui Orange Helper l-au mai actualizat manual.
2. De investigat
3. Nu s-a resetat
4. Nu știu ce să zic, acces la contul tău, ai tu și reprezentați Orange din CC sau magazin.
Referitor la achiziția din august 2020,poti pune un screenshot cu acțiunea în sine și îți recomand să depui o sesizare la Orange prin intermediul canalului Contact din aplicația My Orange sau mail la serviciul.clienti@orange.com. Succes!

Salut!
Intr-adevsr, sunt probleme cu afișarea istoricului.
Nu am auzit până acum despre schimbarea programului thank you..
Punctele thank you au termen, deci este posibil sa dispară, daca au vechimea de peste 2 ani... adica punctele acumulate în 2017 (ianuarie - decembrie) ar fi expirat în 31 decembrie 2020..
Cel mai clar mod de a afla este sa suni la serviciul clienți la numarul 300 sau sa scrii la serviciul.clienti@orange.ro sa afli exact ce s-a întâmplat cu ele, pentru ca, ar fi trebuit sa dispară la sfârșitul anului, nu in mijloc.
Si, daca nu ai făcut vreo achiziție, numai ei pot corecta..

La mine a funcționat bine în general, dar a mai dat rateuri. Totuși, până la urmă le am afișate în mod corect, chiar dacă în ultimii au cei de la Orange nu au mai fost chiar așa de generoși în a acorda aceste puncte.

Salut @Abonat. Da se pot însuși punctele fraudulos. Eu aveam pe abonamentul meu un numar pe care il administram dar nu era al meu si din cand in cand imi mai transferam puncte :)) . Vezi prin familie sa nu fie careva care se tine de giumbușlucuri :))

Salut! După cum au precizat și colegii mei, punctele Thank You se pierd la un moment dat, eu am primit un mesaj in sensul ăsta
".....punctele dvs Thank You expira pe 31.12. Va asteptam in magazinele Orange pentru a afla cum le puteti folosi. De asemenea, puteti apela 300, Serviciul Clienti Business, pentru detalii despre contul dvs."
De asemenea, ai dreptate, era nefuncționala partea cu punctele OTY din My Orange la un moment dat, am observat de la o vreme (jumătate de an) că funcționează iar, ceea ce e un lucru îmbucurător. Iar legat de acea frauda, sau "furt de puncte", poți să depui o sesizare la Orange sa vezi ce și cum.

De când a intrat România în stare de urgență ( martie 2020 ) istoricul puncte Thank You este blocat .
" Singura variantă posibilă rămâne fără doar și poate unul dintre cele două
vaccinurii Pfaizer sau Moderna dar sunt încă indecis " .Tocmai atunci poate se actualizează istoricul punctelor.
Mai este puțin și se împlinește un an și nici o mișcare.
Chiar atâta nepăsare din partea " Rețeaua #1 " . Așa ceva .....

Poate problema este în curs de rezolvare pentru toată lumea...
-
Caz în care poate se începe cu plaja de numere 0740... și durează până se ajunge la 0759...etc
(este doar presupunerea mea că așa stau lucrurile - pentru că eu n-am făcut absolut nimic pentru a "repara" istoricul meu - s-a reparat "de la Orange")
-
SE POATE MODIFICA TITLUL mesajului inițial?
(să scrie ISTORIC, în loc de "isroric" -telefonul acesta enervant de la Orange îmi tot face figuri :))

Misterul a fost lămurit parțial după apel la 300.
-
Prin noiembrie.2019 am avut achiziția, a fost ceva eroare și punctele s-au luat cu întârziere în august.2020.
-
Toate bune, nu m-a furat nimeni de 202 puncte!

Eh... n-aș mai vrea să vă scriu și de cele 51,23 puncte care-mi lipsesc :))))

O situație la care s-a ajuns după ce s-a lămurit precedenta - dar am făcut deja sesizare :)

S-a rezolvat toată situația cu punctele Thank You.
-
Acum aștept ziua de 1.feb să văd dacă se va actualiza istoricul pentru luna ianuarie
(se pare că m-am bucurat prea repede că s-a actualizat istoricul - a rămas blocat la jumătatea lunii decembrie :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!