Întrebare fară răspuns

stilul arogant si abuziv in care Credit Express contacteaza clientii Orange

Am fost contactat seara la ora 18, de catre un reprezentant al firmei Credit Express, la 10 ore dupa confirmarea scrisa de receptionare a platii din partea Orange. Am avut o restanta de 35 lei, pe un abonament prepay, cu plata careia am intarziat 15 zile, numar care de altfel a si fost suspendat intre timp pentru neplata. DE SUSPENDAREA SERVICIULUI NU COMENTEZ, am uitat sa-mi platesc factura, imi asum. DAR sa ma sune cineva seara cu abordarea aroganta si abuziva, de felul cum a procedat Credit Express, sa ma trateze ca si cum am comis ceva infractiune, sa solicite sa ma identific cu date personale sensibile, protejate prin RGPD, si sa insiste in mod repetat ca are de comunicat "CEVA", dar asta numai dupa ce ma identific telefonic cu date cu caracter personal ( o necunoscuta, care nici nu s-a prezentat), - mai ales dupa ce am informat-o ca nu mai am nicio restanta fata de Orange, si detin confirmare de plata scrisa-, e un comportament sub orice critica atat din partea Credit Express, cat si din partea Orange care contracteaza servicii de acest nivel. As recomanda sa se mai lucreze la elaborarea protocoalelor si sa se mai cizeleze stilul de abordare a INFRACTORILOR de genul meu, care am pagubit compania de telecomunicatii cu 35 de lei, servicii neutilizate, dupa cum se poate vedea pe factura detaliata. Ma asteptam sa-si ceara scuze ca m-a deranjat la ora aceea, ca nu s-a informat daca restanta mai exista, si eventual sa imi multumeasca ca am achitat factura...in loc de asta, s-a simtit ea jignita pt. ca am refuzat sa- i comunic datele mele personale si mi-a trantit telefonul in nas. Bravo! Exista undeva optiunea, sa nu mai fiu contactata telefonic de asemenea persoane?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut!
Daca nu s-a prezentat si nu a contat ca datoria nu mai era, consider ca n-aveai de ce sa mai oferi date personale.
Cu siguranta, lista cu clienti de apelat, n-o primise fix atunci si, inca nu ajunsese si confirmarea platii..
Optiunea nu exista, probabil asta este protocolul lor intern..
Poti trimite o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro, despre situatie si faptul ca nu doresti sa te mai apeleze in astfel de cazuri, mai departe vei vedea ce raspuns vei primi.

Și pe mine m-au contactat pentru 9,90 lei deci nu ma mai mira nimic. Inițial am crezut ca este o gluma proasta dar nu, chiar era oe bune. Eu nu am unde sa imi platesc factura decat daca ajung in oraș ( am proprire pe card) si cum nefericirea este ca am ramas fara masina, ajung mai rar deci se intampla sa intarzii cu platile, dar sa ajung la firme de recuperari pentru 10 lei tot nu ma asteptam :))

@Msld, ne pare rău pentru experiența neplăcută prin care ai trecut. Vom transmite mai departe situația ta colegilor noștri.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

In momentul in care ai contractat acel abonament, implicit ti-ai dat acordul ca datele tale sa fie transferate de catre reteaua numarul 1 catre acesti recuperatori, in cazul unor restante de plata ce trebuie solutionate.

Dpv LEGAL - Reteaua numarul 1 trebuie sa te instiinteze, in mod oficial (de regula cu scrisoare + confirmare de primire) de acele restanta, sa ofere posibilitatea stingerii acelei datorii si abia dupa aceea transferarea dosarului catre o firma de recuperare si inscrierea in preventel.

Poti depune o plangere Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal pentru a face lumina in aceasta situatie, deorece, DACA AI FOST ADAUGAT IN PREVENTEL, procedura de stergere este una extrem de complexa si implica o hotarare judecatoreasca in acest sens.

Am o solutie foarte simpla: nu va mai faceti abonamente la Orange (sau in general)! Evitati contractele de orice fel, pe cat posibil. Rezultatul: un somn linistit. Nu ai datorii, nu ai batai de cap.
Abordarea doamnei de la Credit Express e probabil destul de comuna in randul recuperatorilor. Adica cu nasu' pe sus si fiind ferm convinsa ca "o sa te puna la punct". Nesimtire si mojicie, asa se numeste. Dar se practica. Cred ca sunt angajati pe spranceana. Toti mahalagii si necioplitii. Ca doar asta e job-ul. Mananca si ei o paine de pe urma nenorocirii altora. Pentru ca, atata timp cat se poate, de ce nu?

Recomandarea mea ar fi sa iei legatura cu firma respectiva si sa faci o reclamatie cu privire la felul in care ai fost tratat. Orange din pacate nu cred ca are cu ce sa te ajute pe partea asta, decat eventual sa isi aleaga o alta firma cu care sa aiba parteneriat. Ceea ce probabil n-o sa se intample prea curand.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Asta clar!

Faptul ca prin telesales sau in general job-urile care implica contactarea unui client / potential client prin telefon, lucreaza exclusiv melteni ai caror IQ este mai mic decat numarul de la pantofi...... nu mai reprezinta o noutate.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!