Întrebare fară răspuns

Livrare comenzii din magazinul online

Salutare,
Am comandat in data de 3 Ianuarie un produs din magazinul online, pe site scria ca produsul va fi livrat in data de 5, pe e-mail am primit confirmare cum ca va fi livrat in data de 5, pe telefon am primit mesaj tot cu data de 5. Sunt curios de ce ni se precizeaza un termen de livrare si nu este respectat.
Voiam sa aflu de la voi oare in cat timp v-au ajuns produsele comandate din magazinul online?
Numai bine,
Calin.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

De regula, acele mesaje sunt generate in mod automat. Se iau in calcul 2 - 3 zile din momentul plasarii comenzii si se genereaza acel mesaj.

Strict in cazul tau, tine cont de faptul ca in aceasta perioada firmele de curierat sunt suprasolicitate, iar unii dintre angajati (atat angajati ai retelei numarul 1 cat si angajati ai firmelor de curierat) inca sunt pe modul petrecere si revin la munca incepand de maine. Sau, care sunt mai sefuti / sefuleti / directorasi, revin la munca de luni.

Nu cred ca pe data de 3 Ianuarie (care a picat duminica) a existat o persoana care sa proceseze comenzile plasate in magazinul online al retelei numarul 1. Cel mai probabil comezile plasate intre 31 Dec - 3 Ian au inceput sa fie procesate pe data de 4 Ian, dupa care a venit intervalul 5 - 6 cu sarbatorile aferente.

Pe contul online la status comanda ce apare: In procesare, aprobata, la curier?!?!?

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Asta imi apare de doua zile, probabil m-am obisnuit eu prost cu livrarile a doua zi. Dar nu vad sensul neconcordantei dintre informatiile din mail/mesaje/discutii telefonice cu ceea ce e de fapt.
Mersi mult pentru infos!

Salut! Eu am comandat un produs in decembrie, mai exact pe 27 decembrie, pe mail apărea data de 29, dar a ajuns pe 30. Probabil o sa ai și tu o zi de întârziere. Pe mail m-au înștiințat că s-ar putea sa fie întârzieri datorita firmelor de curierat, cu atât mai mult cu cât din 1 ianuarie la mai multe magazine (cu livrare din online) au intrat reduceri (in special la articole vestimentare). Poate daca cei de la tehnic ar lua în calcul și perioadă din an in care este făcută comanda, ar dispărea neconcordanțele.

E posibil ca zilele acestea să primești produsul respectiv, pentru că există inevitabilele întârzieri provocate de sărbătorile respective. Ei dau un termen estimativ, dar nu ține numai de ei să ducă la îndeplinire ceea ce au promis.

Îți dau dreptate, nu ține doar de ei să facă livrarea. Dar dacă tu ca firmă spui că ai predat produsul curierului îmi e tare greu să cred că oricărei firme de curierat din țară îi ia 3 zile să emită un AWB. Partea nasoală e că plimbă vina de la unul la altul, Orange dă vina pe curier și vice versa.
Nu vreau să vin aici cu o atitudine strict beligerantă că nu ajută pe nimeni, vreau doar să spun că ar fi tare frumos să punem accent pe clienți..pentru că în final ei sunt cei ce ne pun pâinea pe masă.

Update, comanda a ajuns pe data de 7 ianuarie, cu 2 zile intarziere fata de data pe care mi-au comunicat-o prin e-mail.
In caz ca cei de Orange chiar citesc ce scriem noi, aici in comunitate, ar fi util sa va actualizati mesajele trimise automat pentru ca aceste neconcordante pot crea neplaceri.
O zi cat mai faina.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!