Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Buna ziua. Scriu aceasta intrebare, ca sa aflu daca mai sunt si alte persoane care au aceeasi problema ca si mine. De cateva zile am inceput sa am doar conexiune H+ atunci cand folosesc traficul de date. Detin un telefon OnePlus 7T, si pana saptamana trecuta (daca bine imi amintesc), totul a fost in regula. Sotia are semnal 4G+ cu telefonul ei. Ca sa nu ma fac de cacao, inainte sa merg la Orange shop sa imi schimbe cartela PrePay, am pus cartela sotiei in telefon la mine, si am semnal 4G+ si la mine, cu cartela ei. Ieri am fost la Orange shop, mi-a fost schimbata cartela cu una noua (cred, sau e noua dar tot standard vechi. sau e nou si standard nou, nu stiu acest detaliu. cert e faptul ca difera putin tipul de cartela, cartela sotiei fata de cartela mea, desi ambii detinem cartele PrePay. Insemnele si sigla orange sunt diferite la cele 2 cartele) dar problema e aceeasi. Cartela PrePay a sotiei are conexiune 4G+ in oricare telefon, iar cartela noua primita are doar conexiune H+ in oricare din telefoane (sotia detine un Samsung A71).
@Ionut88: Ce optiune ai activata pe SIM-ul prepay al tau? Reteaua numarul 1 din Romania nu iti ofera servicii 4G fara sa ai o optiune de minim 5 euro activata pe cont. Deci verifica acest detaliu, initial nesemnificativ, dar printre cele mai importante.
Alte răspunsuri
Salut! Conexiune slaba ai doar într-o singura zona sau peste tot unde mergi?
Alta posibilitate ar fi sa nu fi "deranjat" ceva prin setări la Conexiuni->Rețele mobile.
Peste tot am aceasta problema. Dar cum am scris, cu cartela soției merge, deci nu cred că ar fi o problema din setări.
@Ionut88: Ce optiune ai activata pe SIM-ul prepay al tau? Reteaua numarul 1 din Romania nu iti ofera servicii 4G fara sa ai o optiune de minim 5 euro activata pe cont. Deci verifica acest detaliu, initial nesemnificativ, dar printre cele mai importante.
@Ionut88 Solicita retelei numarul 1 o reconfigurare a profilului de date pemtru noul SIM.
La fel cum am scris initial, aceasta problema a aparut de aproximativ o saptamana. pana atunci nu am avut nici o problema si am aceeasi optiune activa de mai bine de 2 ani.
@Ionut88, ce opțiune activă ai? Ai făcut vreo modificare în ultima săptămână?
Am rezolvat problema. Se pare ca a fost ceva eroare si nu mi s-a reactivat optiunea. Eu nu am mai verificat aceste informatii de ceva timp stiind ca in ultimul an totul a decurs normal si nu am consumat mai multe resurse decat cele din optiune.
@Ionut88, ne bucurăm că acum funcționează și că s-a rezolvat. Te mai așteptăm în Comunitate.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.