Întrebare cu răspuns(uri)

Dupa modificarea contractului numarul nu mai apare in My Orange

Dupa modificarea contractului (azi 05.01.2021) constat ca nu mai pot folosi telefonul.
Ce inseamna mentiunea *neinregistrat in retea* si cardul SIM1 nu este prevazut ?

bunica
bunica

bunica

User level
Nivel
0
74 / 100
puncte
Custom field 2
bunica
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Draga bunica, vezi ca (daca bine inteleg) numerele erau pe un client de pe care s-au reziliat numerele, exceptie cel trecut pe tine, client nou. Deci daca problema e de MyOrange, atunci "adio" cont vechi, "bun venit" cont nou de MyOrange cu datele tale.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (4)

Da (2)

33%

2 membri au votat cu DA

4 membri au votat cu NU

33% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Modificarea contractului ai facut-o online/telefonic sau intr-un magazin fizic. Ce îți apare ție, pare să fi fost simul dezactivat si să îți fi dat un alt sim nou cu numărul tău actual. În My Orange ce îți apare?

Am fost la un magazin Orange,acolo s-a facut si noul contract pe numele meu

bunica
bunica

bunica

User level
Nivel
0
74 / 100
puncte
Custom field 2
bunica

Modificare sau reziliere?
Este vorba despre contractul din topicul anterior cu cesiunea?
Ca numai titularului poate face modificări, tu îl puteai doar rezilia/închide.. cel putin, asa a spus Orange Assitant..
Daca despre acela este vorba, n-ai primit alt sim?

telefonul meu nu mai apare la tip abonament

bunica
bunica

bunica

User level
Nivel
0
74 / 100
puncte
Custom field 2
bunica

da,am fost cu certificatul de deces la magazin si a zis ca se anuleaza celelalte 2 numeresi va ramane doar numarul meu,dar acolo la My Orange apar cele 2 numere anulate,iar numarul meu nu mai apare

bunica
bunica

bunica

User level
Nivel
0
74 / 100
puncte
Custom field 2
bunica

nu am primit alt SIM

bunica
bunica

bunica

User level
Nivel
0
74 / 100
puncte
Custom field 2
bunica

Draga bunica, vezi ca (daca bine inteleg) numerele erau pe un client de pe care s-au reziliat numerele, exceptie cel trecut pe tine, client nou. Deci daca problema e de MyOrange, atunci "adio" cont vechi, "bun venit" cont nou de MyOrange cu datele tale.

multumesc mult,voi incerca sa deschid un alt cont cu datele mele (daca voi reusi !! )

bunica
bunica

bunica

User level
Nivel
0
74 / 100
puncte
Custom field 2
bunica

Am reusit deschiderea contului meu.Va multumesc tuturor pentru ajutor si rabdare.

bunica
bunica

bunica

User level
Nivel
0
74 / 100
puncte
Custom field 2
bunica

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!